Gå til innhold

Noen som beholdt puppene etter graviditeten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

.....eller krymper de tilbake til normal størrelse eller mindre for alle?

Mine er små fra før av, så hadde vært greit om de kunne beholdt det lille ekstra volumet de har fått. Har ikke lagt på meg på kroppen sånn ellers.



Anonymous poster hash: 81a0d...352
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

bilde?

Anonymous poster hash: 7d9d5...a67

??

Anonymous poster hash: 81a0d...352

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krympet tilbake etter endt amming ;) tror jeg.. Kiloenener ikke helt borte

Anonymous poster hash: 28244...af2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke her, dvs; jeg la ikke på meg men fikk større bryste runder graviditet.

De gikk tilbake til vanlig størrelse etterpå(ifht vekten jeg hadde).

De fikk ikke mer heng, men mistet litt "piffen" selv om jeg ikke ammet.

Har også et merkeinnsøkk i areola etter jeg fikk skikkelig bitemerke/blåmerke pga feil sugetak når han var nyfødt.



Anonymous poster hash: 1e937...62b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en stor C da jeg ble gravid. Da jeg ammet hadde jeg E. På meg så de enorme ut. Etter amming var over krympet de til en stor B :P Men er helt greit. Passer til kroppen min..Nå som gravid igjen begynner de å bevege seg over til C igjen.

Endret av Teriyaki
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde en stor C da jeg ble gravid. Da jeg ammet hadde jeg E. På meg så de enorme ut. Etter amming var over krympet de til en stor B :P Men er helt greit. Passer til kroppen min..Nå som gravid igjen begynner de å bevege seg over til C igjen.

Uff, hvis jeg skal gå ned en hel cup, så blir det bokstaven før A cup. Det går jo ikke...

Anonymous poster hash: 81a0d...352

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, hvis jeg skal gå ned en hel cup, så blir det bokstaven før A cup. Det går jo ikke...

Anonymous poster hash: 81a0d...352

Hvorfor går ikke det?

Anonymous poster hash: 2ac26...b1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor går ikke det?

Anonymous poster hash: 2ac26...b1a

Jeg mener, det fins jo AA :D

Anonymous poster hash: 2ac26...b1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor går ikke det?

Anonymous poster hash: 2ac26...b1a

Haha, det går vel, men det blir kjipt tenkte jeg. ;)

Anonymous poster hash: 81a0d...352

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det går vel, men det blir kjipt tenkte jeg. ;)

Anonymous poster hash: 81a0d...352

Åå.. Du får satse på at de ikke blir mindre da, at de kun går tilbake til opprinnelig størrelse! :)

Anonymous poster hash: 2ac26...b1a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå.. Du får satse på at de ikke blir mindre da, at de kun går tilbake til opprinnelig størrelse! :)

Anonymous poster hash: 2ac26...b1a

Ja. ;) Men hadde da virkelig håpet at det fantes kvinner der ute som fikk større pupper. Nei, nei... får ta det som det kommer. :)

Anonymous poster hash: 81a0d...352

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mine ble større også etter endt amming. Men nå fikk jeg første barn da jeg var 19, så kan jo hende de ikke var helt ferdig vokst i utganspunktet... Med barn nr to ble de større og krympet tilbake igjen til den størrelsen jeg hadde før andre graviditeten..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk opp tre størrelser under graviditet og amming. Gikk ned to av de, så jeg er en cup større enn før jeg ble gravid. Formen er akkurat den samme som før, de er bare større. Magen ble ødelagt, så jeg er glad puppene er fine fortsatt ;)

Anonymous poster hash: 1b6a6...116

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. ;) Men hadde da virkelig håpet at det fantes kvinner der ute som fikk større pupper. Nei, nei... får ta det som det kommer. :)

Anonymous poster hash: 81a0d...352

Jeg hadde mye og fikk mer, men de er bare i veien. Hadde E cup, gikk opp til G under første graviditet, og var fremdeles G tre år etter førstemann. Nå med andremann har jeg gått opp til J og det er mer et problem enn bra. Tungt å bære på og eksisterer omtrent ikke bh'er i den størrelsen.

Anonymous poster hash: 29ceb...f5e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg gikk fra 65E til 65B/C etter første graviditet.... Lurer på hvor små de blir denne gangen.. (ikke ferdig å amme enda).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine ble større også etter endt amming. Men nå fikk jeg første barn da jeg var 19, så kan jo hende de ikke var helt ferdig vokst i utganspunktet... Med barn nr to ble de større og krympet tilbake igjen til den størrelsen jeg hadde før andre graviditeten..

Ville ikke helt sett bort fra det, puppene mine vokste 2 størrelser uten å øke i vekt etter starten av 20 år.

Anonymous poster hash: 1e937...62b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

Mine ble omtrent like store som i utgangspunktet. Eller like små er vel rettere å si ;) De er kanskje litt slappere, og så har brystvortene blitt mer utstående og areola mørkere og større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ble bittelitt større enn før, tror jeg. Og samme form som før :) Håper det samme gjelder etter andre ammeperiode er slutt. Tror fordelen med små pupper er at de ikke så lett blir slappe og henger. Lær deg å like puppene dine, du! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...