Gå til innhold

Er det greit at en singel dame prater med mannen din?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er singel og er usikker på om det er greit å prate med gifte menn jeg treffer på tur i skogen, på fest hos venner, eller med naboer som er gift. Får lett kontakt med menn, men har inntrykk av at noen damer misliker at jeg prater med mannen deres. Det ingen flørting, bare vanlige samtaler.



Anonymous poster hash: 7d754...5ed
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvsagt er det greit! :)

Anonymous poster hash: f553a...231

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt merkelig å plutselig finne tonen med en singel mann/dame, altså som ikke innebærer jobb eller familie osv. Jeg hadde hvertfall tenkt slik..



Anonymous poster hash: db38f...dd4
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja? Skal han unngå all sosial kontakt eller?



Anonymous poster hash: ac8cd...54c
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Jeg er singel og er usikker på om det er greit å prate med gifte menn jeg treffer på tur i skogen, på fest hos venner, eller med naboer som er gift. Får lett kontakt med menn, men har inntrykk av at noen damer misliker at jeg prater med mannen deres. Det ingen flørting, bare vanlige samtaler.

Anonymous poster hash: 7d754...5ed

Hvordan får du det inntrykket av at noen damer ikke liker det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, men ikke dra på date med ham. Naturligvis helt greit å prate, men jeg ville blitt skeptisk om du inviterte ham på kaffedate (iallefall uten at jeg hadde fått blitt litt kjent med deg først).

Anonymous poster hash: 74de7...089

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må gjerne prate med ham, men helst ikke snike dere av sted på egenhånd/gjemme dere i et hjørne for å prate. Også fint om du ikke er en av de damene som absolutt skal krangle til deg en klem eller et kyss på kinnet før mannen "får lov til" å gå sin vei.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Jeg snakker med alle uansett om de er single eller ikke. Kjæresten får da snakke med de han vil han også :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min samboer er slik at hun misliker det. Sjalu helt uten grunn. Spesielt hvis det er fine damer som jeg ikke har den minste sjangs på.



Anonymous poster hash: f1e94...400
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer vel helt an på hva som er intensjonen med å ta kontakt/prate med disse mennene. Men er det for å prate om hverdagslige ting ser jeg ikke helt problemet.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes ikke det er noe galt i å snakke med folk, enten man er gift eller ikke. En mann med sosial intelligens er tiltrekkende synes jeg.

Men, for meg oppstår problemet når partneren min flørter med den single kvinner, som å berøre unaturlig mye, varte opp med henting/kjøp av drikke, pledd, gi jakken, at han vil ha henne på fanget osv. I min verden er det å krysse en grense.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du står der i miniskjørtet og flørter liksom skjønner jeg godt at noen damer misliker det ja.

Anonymous poster hash: fe155...0a7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Helt i orden om det er min mann du møter på. Snakk i vei, ham elsker å prate med folk han også.

Men skjønner godt hva du mener. Var alene med barn i mange år. Og om jeg pratet med en far i barnehagen/på skolen kunne det bli rabalder for den stakkars mannen. Og jeg var aldri interessert i annet enn normale samtaler man har i sosiale sammenhenger. Aldri flørting.

Opplevde også når jeg var på ferie med barna at foreldrepar hvor mine barn lekte med deres barn tok avstand når de som te jeg var alene med ungene. Trist at det er så mye sjalusi der ute :-(

Anonymous poster hash: 815f1...0ec

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan får du det inntrykket av at noen damer ikke liker det?

Takk for mange svar!

Skal prøve å gi noen eksempler.

Var på fest hos en venninne. Hadde en interessant samtale med en mann som jeg visste var gift, altså ingen flørting. Tror vi diskuterte politikk. Kona hans kom bort, sendte meg et stygt blikk og dro med seg mannen sin.

En nabokone pleier å rope inn mannen hvis han prater med meg.

Kona til en jeg har truffet på tur i skogen sa at mannen hennes hadde fortalt om meg, hun stilte meg mange merkelige spørsmål. Hun virket irritert. Etter det sluttet mannen hennes å prate med meg. Nå sier han bare hei når vi møtes.

Jeg har høy moral og ville aldri flørtet med en gift mann. Inviterer dem selvsagt ikke hjem til meg eller på date. Det er kun vanlig samtaler som jeg like gjerne kunne hatt med en dame.

Har et helt normalt utseende, ikke penere enn konene deres.

Anonymous poster hash: 7d754...5ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære vene det er jo hysteri! Bare å prat med folk TS. Folk er folk, enten det er menn eller kvinner. Om damene blir sjalu så er det deres problem.



Anonymous poster hash: bf360...29c
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Takk for mange svar!

Skal prøve å gi noen eksempler.

Var på fest hos en venninne. Hadde en interessant samtale med en mann som jeg visste var gift, altså ingen flørting. Tror vi diskuterte politikk. Kona hans kom bort, sendte meg et stygt blikk og dro med seg mannen sin.

En nabokone pleier å rope inn mannen hvis han prater med meg.

Kona til en jeg har truffet på tur i skogen sa at mannen hennes hadde fortalt om meg, hun stilte meg mange merkelige spørsmål. Hun virket irritert. Etter det sluttet mannen hennes å prate med meg. Nå sier han bare hei når vi møtes.

Jeg har høy moral og ville aldri flørtet med en gift mann. Inviterer dem selvsagt ikke hjem til meg eller på date. Det er kun vanlig samtaler som jeg like gjerne kunne hatt med en dame.

Har et helt normalt utseende, ikke penere enn konene deres.

Anonymous poster hash: 7d754...5ed

Merkelig oppførsel fra disse damene syns jeg,og skjønner hvorfor du sitter igjen med det inntrykket. De er vel sjalu da. Begrunnet fordi mennene har tullet med noe før. Eller ubegrunnet fordi de ser på single damer som en trussel uansett. Vet ikke hvor utbredt det er,men hører jo også om single damer som ikke blir bedt på fester og i selskaper også.

Det går fint an å ha en seksuell og god tone med menn,men det er tydeligvis ikke alle som godtar,tror på,eller respekterer det.

To av mine venner er menn,og kjæreste og kone godtar dette.

Heldigvis,for de er gode samtalepartnere!

Obs. Det skulle da stå Useksuell! :-)

Endret av Blomsterert
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...