Gå til innhold

Vi over 40


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er en mann som nettop har passert 40. Har ikke vært gift eller har ikke samboer. Jeg er som alle andre også lysten på sex i ny og ne.

Hva kan menn som ikke er unge lenger og ønske seg sex. Ikke lett å finne single damer for sex på byen i den alderen.

Å kjøpe sex tenker jeg på ofte, men har ikke gjort det enda.

Hva alternativer har vi egentlig.

Anonymous poster hash: 0f7ce...cf4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Jeg er en mann som nettop har passert 40. Har ikke vært gift eller har ikke samboer. Jeg er som alle andre også lysten på sex i ny og ne.

Hva kan menn som ikke er unge lenger og ønske seg sex. Ikke lett å finne single damer for sex på byen i den alderen.

Å kjøpe sex tenker jeg på ofte, men har ikke gjort det enda.

Hva alternativer har vi egentlig.

Anonymous poster hash: 0f7ce...cf4 [/

i]

I stedet for å tenke at du skal finne noen på byen og ha sex med, så prøv å finn noen å få et forhold til.

Selv ville jeg ikke gått ut med det for øyet å finne noen å ha en ons med og tror ikke damer over 40 pleier å gjøre det så ofte. Mulig jeg tar feil da :)

Har du nettopp passert 40 så har du et stort utvalg av damer. Da er det egentlig bare opp til deg selv å fremstå som interessant for damene :)

Endret av lillbilly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er en mann som nettop har passert 40. Har ikke vært gift eller har ikke samboer. Jeg er som alle andre også lysten på sex i ny og ne.

Hva kan menn som ikke er unge lenger og ønske seg sex. Ikke lett å finne single damer for sex på byen i den alderen.

Å kjøpe sex tenker jeg på ofte, men har ikke gjort det enda.

Hva alternativer har vi egentlig.

Anonymous poster hash: 0f7ce...cf4

Ikke sats på å gjøre det heller.

Finn deg single venner som kun vil ha sex. Og lag noen regler.

Anonymous poster hash: be493...dd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Hvis du skal nettdate så må du legge inn i profilen din at du er jomfru. Med flaks så kan du få noen som gir deg sympatisex. Beklager at jeg er så hard med deg, det er ikke meningen å såre eller skuffe. Verden er dessverre ekstremt kald og kynisk når det kommer til disse tingene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steamboat

Hvis du skal nettdate så må du legge inn i profilen din at du er jomfru. Med flaks så kan du få noen som gir deg sympatisex. Beklager at jeg er så hard med deg, det er ikke meningen å såre eller skuffe. Verden er dessverre ekstremt kald og kynisk når det kommer til disse tingene.

Aldri vært gift = jomfru?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du skal nettdate så må du legge inn i profilen din at du er jomfru. Med flaks så kan du få noen som gir deg sympatisex. Beklager at jeg er så hard med deg, det er ikke meningen å såre eller skuffe. Verden er dessverre ekstremt kald og kynisk når det kommer til disse tingene.

Hvor skrev han det??

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal nettdate så må du legge inn i profilen din at du er jomfru. Med flaks så kan du få noen som gir deg sympatisex. Beklager at jeg er så hard med deg, det er ikke meningen å såre eller skuffe. Verden er dessverre ekstremt kald og kynisk når det kommer til disse tingene.

Jeg leste det til at ts hadde levd ungkarslivet, og ikke var jomfru.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Aldri vært gift = jomfru?

Leste litt fort ja. Leste at han ikke hadde hatt sex :rodme: Litt for vant med å høre om menn som aldri har opplevd fysisk kontakt med kvinner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malanthor

Kvinneguiden kan nok være et sted og plukke opp en forsmådd mø i passende alder tenker jeg. :fnise:

Endret av Malanthor
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I stedet for å tenke at du skal finne noen på byen og ha sex med, så prøv å finn noen å få et forhold til.

Selv ville jeg ikke gått ut med det for øyet å finne noen å ha en ons med og tror ikke damer over 40 pleier å gjøre det så ofte. Mulig jeg tar feil da :)

Har du nettopp passert 40 så har du et stort utvalg av damer. Da er det egentlig bare opp til deg selv å fremstå som interessant for damene :)

Det er nok høyst individuelt...

Anonymous poster hash: bbc3d...bad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok høyst individuelt...

Anonymous poster hash: bbc3d...bad

Garantert, men bare tenkte at om han akkurat er fylt 40 så kan han lete både i 30 årene og 40 årene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er en mann som nettop har passert 40. Har ikke vært gift eller har ikke samboer. Jeg er som alle andre også lysten på sex i ny og ne.

Hva kan menn som ikke er unge lenger og ønske seg sex. Ikke lett å finne single damer for sex på byen i den alderen.

Å kjøpe sex tenker jeg på ofte, men har ikke gjort det enda.

Hva alternativer har vi egentlig.

Anonymous poster hash: 0f7ce...cf4

De som er i forhold har mer sex enn single, så det beste er vel å prøve å skaffe seg en kjæreste :)

Anonymous poster hash: bbc3d...bad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal_mann

Jeg vet ikke ferale. Jeg er en av dem som er såpass skadet at tanken på forhold skremmer vettet av meg. Men, du som mann, du har ikke vurdert å se utenfor landets grenser?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for alle svar.

Nei jeg er ikke jomfru, men har ikke vært gift bare korte forhold.

Nå føler jeg at det blir vanskeligere for meg å gå på byen og treffe potensielle kjærester i min alder i Bergen. Ofte et de unge og vil knapp snakke med "gamle griser" som meg som de sier. Jeg blir ofte litt såret av dette men tenker at ikke alle er like slemme da. Føler ofte at damer på min egen alder ikke vil i nye forhold da de sier at de har blitt lei av utro menn i sine tidligere forhold. Jeg kommer ikke til å være utro mot den kvinnen jeg evt har forhold til. Men dette tror ikke damer i min alder helt på og de er dermed redd for å starte et forhold på nytt da de er blitt såret før. De vil ha pause. Ikke klar for forhold.

Hvorfor holder ikke menn som er heldige å ha fått kjæreste og tar vare på sine kjære. Hadde jegg vært heldig å fått meg en dame hadde jeg tatt godt vare på henne og i hvertfall ikke vært utro mot henne.

Så det er vanskelig for meg å finne noen partner føler jeg.

Av og til drømmer jeg om familie livet men føler jeg ikke får det siden yngre menn har ødelagt damer med sin behandling av de.. Derfor er de ikke,enge like villig til å inngå nye forhold nå i de senere år.

Norn tips til hva jeg bør gjøre, endre meg på eller noe jeg bør tenke på ang min jakt på en partner?.

Anonymous poster hash: 0f7ce...cf4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det beste er vel å ha en åpen og positiv innstilling til livet? Du bør vel være klar på om du skal ha barn eller ikke da jeg tror at mange av kvinnene som er 40 eller mer har fått barn og kanskje ikke ønsker flere.

Ellers er det litt rart at kvinner ikke tror på det du sier, men kanskje du har møtt akkurat de som er mest såret og mest på vakt. Men gi nå ikke opp, det er mange vakre kvinner i Bergen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste toget har muligens gått mtp barn. Du er over 40, og kvinner på samme alder skal helst ikke få barn. Du må ned på 35-40, og selv da haster det. Man vil gjerne ikke bli gravid etter et par mnd, man vil føle at men kjenner hverandre bedre enn det.



Anonymous poster hash: a55a6...86f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en av dem som er såpass skadet at tanken på forhold skremmer vettet av meg.

Oi, nå fatter du min interesse noe veldig. Kan jeg spørre hva du egentlig mener med det? Skyldes det dårlige erfaringer fra tidligere eller anser du årsaksforklaringen å ligge mer hos deg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Oi, nå fatter du min interesse noe veldig. Kan jeg spørre hva du egentlig mener med det? Skyldes det dårlige erfaringer fra tidligere eller anser du årsaksforklaringen å ligge mer hos deg selv?

Oppvekst og erfaringer senere i livet gjør at jeg aldri føler noen egenverdi. Kan i perioder objektivt se at det er en verdi, men føler den aldri. Et forhold, elelr tanken på et forhold, får meg til å være mentalt forberedt på at det er over i neste minutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...