Raviella Skrevet 25. mai 2014 #1 Del Skrevet 25. mai 2014 Jeg orker ikke mer av solkremer som ligger på huden som et hvitt klissete lag. Finnes det noen som føles som en vanlig fuktighetskrem, men som er kun solkrem? Eller man kan jo også spørre, er en dagkrem med solfaktor like effektiv som en solkrem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #2 Del Skrevet 26. mai 2014 Emergin c sin. Anonymous poster hash: 3a8df...f88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimsefrøken Skrevet 26. mai 2014 #3 Del Skrevet 26. mai 2014 Priori Daily Defense AHA kommer i flere faktorer og er en solkrem, men kan også brukes som en dagkrem med solfaktor for de som har fetere hudtyper som ikke trenger mye fukt. Priori er vanligvis ett veldig dyrt hudpleiemerke, men denne er av en eller annen grunn ikke så fryktelig dyr. Piz buin har også kommet ut med noen nye solkremer som heter Dry Touch som finnes både til kropp & ansikt, men har ikke prøvd ut disse selv, men de skal garantert prøves i løpet av sommeren da jeg hater følelsen av klissete solkrem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Santa Barbara Skrevet 26. mai 2014 #4 Del Skrevet 26. mai 2014 Skulle akkurat til å lage tråd om dette selv. Jeg bruker solkrem for tiden og det er så ekkelt og klissete.. Regner med å få kjeft om jeg lager min egen tråd, så da lurer jeg meg til å spørre om noen har tips til en rimelig solkrem eller dagkrem med solfaktor? De som ble tipset om over her høres så dyre ut :-P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #5 Del Skrevet 26. mai 2014 Jeg orker ikke kliss og er veldig fornøyd med de mattende fra Cliniderm. Bruker også Dermalogica Solar Defense Booster blandet med dagkremen min. Anonymous poster hash: 8fa6a...327 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magicpie Skrevet 26. mai 2014 #6 Del Skrevet 26. mai 2014 En dagkrem med solfaktor er like effektivt som en solkrem, gitt at de har samme solfaktor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
telino Skrevet 26. mai 2014 #7 Del Skrevet 26. mai 2014 Jeg tror heller jeg ville valgt ansiktsminke med solfaktor, men det finnes helt sikkert noen gode solkremer for ansikt der ute også! På markedet er det veldig mange foundations som har solfaktor, f.eks BBkremer har ofte høysolfaktor, selv har jeg brukt en Mac prep+prime BBcream som hadde hele 35 i solfaktor, det eneste som var annerledes fra å bruke vanlig foundation var solkrem lukten, ellers var det ikke noe særlig negativt ved den. BB-creamer har vanligvis lav dekkevne(den fra mac hadde ganske god, men normalt sett) mens foundation kan ha fra lett til høy dekkevne, mange har også solfaktor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raviella Skrevet 26. mai 2014 Forfatter #8 Del Skrevet 26. mai 2014 Takk for mange gode svar, jeg har lest litt om alle de som et nevnt her, tror jeg først vil prøve Cliniderm sin, den har fått veldig mye skryt, og en ok pris. Problemet er at den ikke selges i Danmark her hvor jeg bor. Noen som vet om norske nettbutikker som sender til utlandet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KissKissBang Skrevet 27. mai 2014 #9 Del Skrevet 27. mai 2014 Vichy matt fra apoteket, 195 for flaska, men holder ut sesongen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #10 Del Skrevet 27. mai 2014 Soltan Face SPF 15 er en beskyttende solkrem for ansiktet med fotostabile filtre mot UVA- og UVB-stråling. Lett konsistens, absorberes raskt, og kan brukes under make-up. Tetter ikke porene. (Halv pris for tiden: Kr 59,90) https://www.boots.no/butikk/s/products/view.html?p=4786244&c=&g=false&ref=search Soltan Face SPF 15 er veldig fin i ansiktet. Klisser ikke Anonymous poster hash: f601c...4db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amadine Skrevet 28. mai 2014 #11 Del Skrevet 28. mai 2014 Vichy matt fra apoteket, 195 for flaska, men holder ut sesongen. Denne trekker seg raskt inn i huden og føles ikke fet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solknapp Skrevet 28. mai 2014 #12 Del Skrevet 28. mai 2014 Jeg anbefaler Biotherm Sun Vivo sin på det aller varmeste! Jeg er selv plaget med å få små kviser med solkremer som er for fete - med denne er det helt slutt på det problemet. I tillegg synes jeg den lukter utrolig godt. (faktor 15 er på salg på strawberry: http://no.strawberrynet.com/skincare/biotherm/sun-vivo-solar-protection-dna-genes/105715/#DETAIL ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå