AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #1 Del Skrevet 25. mai 2014 Dette fikk meg til å tenke på visse menn her på KG som mener at kvinner burde være villig/pliktig til å gi medlidenhets sex til de som aldri får seg damer. Kunne noe slikt skjedd i Norge? http://www.dagbladet.no/2014/05/25/nyheter/utenriks/drap/usa/33490288/ Anonymous poster hash: 211f8...953 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #2 Del Skrevet 25. mai 2014 Jeg bor i Isla Vista, og ja, jeg tror slike ting kan skje i Norge. Det skumle med Norge er at vi tenker "det skjer ikke oss" - helt til det gjør det. Anonymous poster hash: 1b5b9...03d 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #3 Del Skrevet 25. mai 2014 Jeg trur mye av det som fikk ABB til å gå den stien han gjorde var at han ikke ble akseptert av det motsatte kjønn. Så på en måte kan man si at det allerede har skjedd. Anonymous poster hash: 04c9f...b66 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #4 Del Skrevet 25. mai 2014 Jeg bor i Isla Vista, og ja, jeg tror slike ting kan skje i Norge. Det skumle med Norge er at vi tenker "det skjer ikke oss" - helt til det gjør det. Anonymous poster hash: 1b5b9...03d Det er forferdelig at enkelte avviste menn kan gå til et slikt skritt som vi leser om her. Nå var det ikke bare kvinner som ble "straffet" i dette tilfellet, han drepte menn også. Uvisst av hvilken grunn. Jeg har heller ikke lest manifestet hans hvor han beskriver hvordan han prøvde å nærme seg kvinner men åpenbart ble avvist. Anonymous poster hash: 211f8...953 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #5 Del Skrevet 25. mai 2014 Daily Mail har den beste dekningen av dette: http://www.dailymail.co.uk/news/article-2638474/BREAKING-NEWS-Three-bodies-removed-apartment-gunman-California-shooting-rampage-revealed-22-year-old-wrote-plans-lure-victims-home-140-page-manifesto.html Og ja, jeg tror det kan skje i Norge også. Anonymous poster hash: d545c...41c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #6 Del Skrevet 25. mai 2014 Det er forferdelig at enkelte avviste menn kan gå til et slikt skritt som vi leser om her. Nå var det ikke bare kvinner som ble "straffet" i dette tilfellet, han drepte menn også. Uvisst av hvilken grunn. Jeg har heller ikke lest manifestet hans hvor han beskriver hvordan han prøvde å nærme seg kvinner men åpenbart ble avvist. Anonymous poster hash: 211f8...953 Han drepte kun en gutt som tilfeldigvis var til stede på samme tid. Han (eller menn generelt) var ikke målet. Anonymous poster hash: d545c...41c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #7 Del Skrevet 25. mai 2014 Han drepte kun en gutt som tilfeldigvis var til stede på samme tid. Han (eller menn generelt) var ikke målet. Anonymous poster hash: d545c...41c Han drepte de 3 mannlige romkameratene sine først. Hvorfor er det ingen som vet. Anonymous poster hash: 1b5b9...03d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deer Skrevet 25. mai 2014 #8 Del Skrevet 25. mai 2014 ja det kan skje alle land Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #9 Del Skrevet 25. mai 2014 Han drepte kun en gutt som tilfeldigvis var til stede på samme tid. Han (eller menn generelt) var ikke målet. Anonymous poster hash: d545c...41c Det stemmer ikke. Hans 3 romkamerater var de første som ble drept. Anonymous poster hash: 211f8...953 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hyssingen Skrevet 25. mai 2014 #10 Del Skrevet 25. mai 2014 Har dere sett youtubekanalen hans? Jeg ville ikke tatt i den fyren med en ildrake engang. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #11 Del Skrevet 25. mai 2014 Han drepte de 3 mannlige romkameratene sine først. Hvorfor er det ingen som vet. Anonymous poster hash: 1b5b9...03d Jeg leste hele "manifestet" igår og han hadde et hat mot menn også, de som hadde dame. Han beskriver hvordan han utviklet et hat mot sin "lubne" romkamerat etter at han fikk med seg en dame hjem. Så det er roten til det meste. Men selvsagt kvinner som var hovedmålet. Anonymous poster hash: d545c...41c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lincoln Skrevet 25. mai 2014 #12 Del Skrevet 25. mai 2014 Dette viser hvor viktig det er med sexarbeidere i et samfunn, slik at de stadig flere menn som velges bort av kvinner får et utløp for sine naturlige behov. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #13 Del Skrevet 25. mai 2014 Det stemmer ikke. Hans 3 romkamerater var de første som ble drept. Anonymous poster hash: 211f8...953 Sorry leste feil, trodde kun av de tre var romkameraten. Anonymous poster hash: d545c...41c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #14 Del Skrevet 25. mai 2014 Daily Mail har den beste dekningen av dette: http://www.dailymail.co.uk/news/article-2638474/BREAKING-NEWS-Three-bodies-removed-apartment-gunman-California-shooting-rampage-revealed-22-year-old-wrote-plans-lure-victims-home-140-page-manifesto.html Og ja, jeg tror det kan skje i Norge også. Anonymous poster hash: d545c...41c Det samme frykter jeg. Skal kvinner bli redde for det også nå? Redd for å avvise i frykt for å bli straffet? 'I'm going to enter the hottest sorority house of UCSB and I will slaughter every single spoilt, stuck-up, blonde s*** that I see inside there. 'All those girls that I've desired so much, they would've all rejected me and looked down on me as an inferior man if I ever made a sexual advance towards them,' he says. 'I'll take great pleasure in slaughtering all of you. You will finally see that I am, in truth, the superior one. The true alpha male,' he laughs like a maniacal movie villain. Splitter pine galskap! Anonymous poster hash: 211f8...953 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #15 Del Skrevet 25. mai 2014 Nå skal ikke jeg være en slik "åh, det kunne ha skjedd meg", men jeg ser nå at denne fyren faktisk var naboen min. Venninna mi satt på motsatt side av gata da skuddene traff, fikk heldigvis melding av henne om at hun var ok da resten av oss fikk beskjed på høyttaler om å holde oss inne. Anonymous poster hash: 1b5b9...03d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #16 Del Skrevet 25. mai 2014 Prostitusjon er lovlig i Nevada som ligger på grensen til California, der dette skjedde. Ergo kunne han dratt dit om betalt for sex om det kun var det det stod på. Uansett er det lett å skaffe seg en hore i L.A. selv om det ikke er lovlig. Han betalte cash for våpen, hvilket er like lett. Vil man så kan man. Det er ikke det det stod på her. Dette kunne like lett skjedd om prostitusjon var lovlig i California også. Han var et sosialt utskudd, en narssisst, problemet var ikke bare mangel på sex. Han ville bli respekt og var forbanna på kvinner som ikke hilste på ham. Det forsvinner ikke ved et ligg som er betalt for. Anonymous poster hash: d545c...41c 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lowercasecaps Skrevet 25. mai 2014 #17 Del Skrevet 25. mai 2014 (endret) https://www.youtube.com/watch?v=P8ZEjruo5eI Er det bare meg, eller fremstår han rimelig.. følelseløs og "falsk" her? Er vel eit tegn på at han manglet noe annet enn liggings. Minner men egentlig mest om Chrisitan Bale i American Psycho. Endret 25. mai 2014 av lowercasecaps 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hyssingen Skrevet 25. mai 2014 #18 Del Skrevet 25. mai 2014 Hadde det vært så enkelt som sex så kunne han bare funnet seg en mindre pen dame som liker penger. Men når han bare ville ha vakre blondiner og ikke kun sex men et forhold, så gjør han det rimelig vanskelig for seg selv. Og når han i tillegg oppfører seg som den største narsissisten på jord, så synker jo mulighetene enda mere. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #19 Del Skrevet 25. mai 2014 https://www.youtube.com/watch?v=P8ZEjruo5eI Er det bare meg, eller fremstår han rimelig.. følelseløs og "falsk" her? Er vel eit tegn på at han manglet noe annet enn liggings. Han hadde aspergers og ser ut til at han har en narsissistisk personlighetsforstyrrelse i tillegg - som at han prøver å være en "villain". Vel, han klarte det. Anonymous poster hash: 1b5b9...03d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #20 Del Skrevet 25. mai 2014 Vel da kunne du kanskje hatt sex med han så hadde vi sluppet at dette..............? Anonymous poster hash: f9638...4f4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå