Gå til innhold

23 prosent av menn barnløse


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, jeg har laget et par tråder om det før, men skrev ikke dirkte årsaken til at jeg ville stikke. Men akkurat dette blir jeg så forbanna av å høre at jeg virkelig ikke kan skrive det nok.

I dag er 23 prosent av menn barnløse og 13 prosent av kvinner. Som betyr det at enten har noen kvinner barn med de samme mennene eller at de ikke har registrert far hod myndighetene.

Synes det er så stygt at jeg nesten eksploderer. Jeg reiser min vei, når folk er så forbanna jævlige. Orker ikke å bo med slike folk. Bon voyage. Inntektene mine får dere 0 av.

Anonymous poster hash: 7aa70...746

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nøyaktig hva mener du er så stygt? Hvem orker du ikke å bo med?

At disse blir sittende alene, fordi noen finner ut at de vil drive på slik de gjør. Synes det er så motbydelig. Dere her i landet orker jeg ikke å bo med.

Anonymous poster hash: 7aa70...746

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At disse blir sittende alene, fordi noen finner ut at de vil drive på slik de gjør. Synes det er så motbydelig. Dere her i landet orker jeg ikke å bo med.

Anonymous poster hash: 7aa70...746

Det er motbydelig at norske kvinner velger hvem de vil ha barn med?

Anonymous poster hash: 80bd9...a84

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er motbydelig at norske kvinner velger hvem de vil ha barn med? Anonymous poster hash: 80bd9...a84

Du forstår veldig godt hva det er prat om. Og det gjør meg skikkelig forbanna.

Anonymous poster hash: 7aa70...746

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du forstår veldig godt hva det er prat om. Og det gjør meg skikkelig forbanna.

Anonymous poster hash: 7aa70...746

Nei, jeg vet ikke hva det er snakk om.

Det er derfor jeg spør.

Anonymous poster hash: 80bd9...a84

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg vet ikke hva det er snakk om.Det er derfor jeg spør. Anonymous poster hash: 80bd9...a84

Det er at dere gjør meg så kvalm, at jeg ikke synes det er verdt å bo her selv om jeg kanskje tjener litt mer. Tar mastergrad og er en av de sosial bedrestilte. Men faen heller. Når folk holder på slik, fortjener de ikke tilbakebetaling en gang, ikke et rødt øre. At man kan holde på slik.

Anonymous poster hash: 7aa70...746

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener at sex skal tvangsdistribueres på lik linje med verdier? Bra du er ærlig om det iallefall. Slaveri er det få som åpenlyst fronter å være tilhenger av.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener at sex skal tvangsdistribueres på lik linje med verdier? Bra du er ærlig om det iallefall. Slaveri er det få som åpenlyst fronter å være tilhenger av.

En ting er jeg i vertfall tilhenger av og det er fri flyt innenfor eøs. Og jeg håper alle med vett stikker fra dette landet.

Anonymous poster hash: 7aa70...746

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er at dere gjør meg så kvalm, at jeg ikke synes det er verdt å bo her selv om jeg kanskje tjener litt mer. Tar mastergrad og er en av de sosial bedrestilte. Men faen heller. Når folk holder på slik, fortjener de ikke tilbakebetaling en gang, ikke et rødt øre. At man kan holde på slik.

Anonymous poster hash: 7aa70...746

Hvem er "dere" da?

Du blir tydeligvis kvalm av at det er flere kvinner enn menn som har barn i Norge.

Og at noen menn er "resirkulert". Hva mener du noen kan gjøre med det?

Anonymous poster hash: 80bd9...a84

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er "dere" da?Du blir tydeligvis kvalm av at det er flere kvinner enn menn som har barn i Norge.Og at noen menn er "resirkulert". Hva mener du noen kan gjøre med det? Anonymous poster hash: 80bd9...a84

Folk trenger ikke å bo med dere.

Anonymous poster hash: 7aa70...746

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk trenger ikke å bo med dere.

Anonymous poster hash: 7aa70...746

Men hvem er "dere"?

Du aner ikke hvem eller hva jeg er.

Om jeg er mann eller kvinne. Om jeg er singel eller ikke. Om jeg har barn eller ikke.

Anonymous poster hash: 80bd9...a84

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvem er "dere"?Du aner ikke hvem eller hva jeg er.Om jeg er mann eller kvinne. Om jeg er singel eller ikke. Om jeg har barn eller ikke. Anonymous poster hash: 80bd9...a84

Det er kvinner, de resirkulerte mennene, neger finn og the rest.

Anonymous poster hash: 7aa70...746

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En ting er jeg i vertfall tilhenger av og det er fri flyt innenfor eøs. Og jeg håper alle med vett stikker fra dette landet.

Anonymous poster hash: 7aa70...746

Du har hittil ikke kommet med noen argumenter. Hva er poenget ditt? At kvinner kan bli gravide men ikke menn? At kvinner har rett til å velge hvem de får barn med?

Hvor mange prosent menn kontra kvinner ønsker ikke barn? Er dette noe du har tatt med i betraktningen? Virker som du vil ha en verden hvor kvinner skal velge barnløse menn av ren veldedighet. Du vet det er forskjell på å hjelpe noen og det å måtte leve med og få barn med noen?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har hittil ikke kommet med noen argumenter. Hva er poenget ditt? At kvinner kan bli gravide men ikke menn? At kvinner har rett til å velge hvem de får barn med?

Hvor mange prosent menn kontra kvinner ønsker ikke barn? Er dette noe du har tatt med i betraktningen? Virker som du vil ha en verden hvor kvinner skal velge barnløse menn av ren veldedighet. Du vet det er forskjell på å hjelpe noen og det å måtte leve med og få barn med noen?

Jeg sier bare at det beste er om dere fikk bo i dette landet deres i fred.

Anonymous poster hash: 7aa70...746

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier bare at det beste er om dere fikk bo i dette landet deres i fred.

Anonymous poster hash: 7aa70...746

Ja men takk, takk. Det vil vi gjerne. :)

Anonymous poster hash: 80bd9...a84

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja men takk, takk. Det vil vi gjerne. :)Anonymous poster hash: 80bd9...a84

Jeg elsker å si det, men da må dere finne arbeidskraft i utlandet og tall viser dette ikke er så lønnsomt. Tar grad i samfunnsøkonomi. Og da vil Norge mest sannsunligvis gå konken på sikt.

Anonymous poster hash: 7aa70...746

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 % er jaggu ikke verst! Må si jeg er fornøyd med at det ligger såpass høyt.



Anonymous poster hash: 1bad8...308
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 % er jaggu ikke verst! Må si jeg er fornøyd med at det ligger såpass høyt. Anonymous poster hash: 1bad8...308

Hvorfor er du fornøyd med det?

Anonymous poster hash: 7aa70...746

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...