AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #1 Del Skrevet 6. mai 2014 Jeg skjønner ikke helt hvordan man får seg kjæreste? Det er alltid noen som blir sammen med noen, og får stadig ny kjæreste. Så er det de som finner den rette og er sammen i lengre perioder - kanskje hele livet, mens jeg er alltid singel .. Hva er hemmeligheten? Hilsen dame i 30-årene. Anonymous poster hash: ede18...42a 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #2 Del Skrevet 6. mai 2014 prøvd nettdating? det var redningen min..... Anonymous poster hash: c1424...755 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffekjærring Skrevet 6. mai 2014 #3 Del Skrevet 6. mai 2014 Prøv på nettet ja, men ikke vær for håpefull. Er mange idioter der også, akkurat som ute i verden så på nettet gjelder det å være kritisk! Har du prøvd det før eller? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #4 Del Skrevet 6. mai 2014 Nettdateing er håpløst for en mann.. Aldri mer om jeg skal ødlegge sølvfølelse på det der.. Anonymous poster hash: 288b1...cd9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #5 Del Skrevet 6. mai 2014 Hvordan holder folk seg single? Jeg har ikke sjans. Etter 2-3 mnd har jeg møtt noen jeg liker godt og som liker meg tilbake, og vi er så godt som sammen. Har alltid prøvd å være singel etter et brudd, men har ikke sjans. Vil ikke drite i noen jeg er blitt glad i bare fordi jeg skal være singel av prinsipp. Anonymous poster hash: ef908...15a 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ashanti Skrevet 6. mai 2014 #6 Del Skrevet 6. mai 2014 Hvordan holder folk seg single? Jeg har ikke sjans. Etter 2-3 mnd har jeg møtt noen jeg liker godt og som liker meg tilbake, og vi er så godt som sammen. Har alltid prøvd å være singel etter et brudd, men har ikke sjans. Vil ikke drite i noen jeg er blitt glad i bare fordi jeg skal være singel av prinsipp. Anonymous poster hash: ef908...15a Men hvor mange forhold har du vært i de siste årene egentlig? Måten du skrev det på fikk det til å høres ut som at du hopper fra forhold til forhold. Vet ikke om det er så positivt heller.. En mellomting kanskje? Du har kanskje ikke så høy terskel for hvem du faller for, mens TS kanskje er litt for kresen igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miora Skrevet 6. mai 2014 #7 Del Skrevet 6. mai 2014 Det ser ut som at jeg er i et forhold, for så å gå flere år uten å møte den helt spesielle, og så møter jeg plutselig på han igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #8 Del Skrevet 6. mai 2014 Hvordan holder folk seg single? Jeg har ikke sjans. Etter 2-3 mnd har jeg møtt noen jeg liker godt og som liker meg tilbake, og vi er så godt som sammen. Har alltid prøvd å være singel etter et brudd, men har ikke sjans. Vil ikke drite i noen jeg er blitt glad i bare fordi jeg skal være singel av prinsipp.Anonymous poster hash: ef908...15a Uffda.. så usikker på deg selv at du ikke klarer å være alene? Trenger ikke bli sammen med alle som spør vet du Anonymous poster hash: bd5e9...0c5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veggdyret Skrevet 6. mai 2014 #9 Del Skrevet 6. mai 2014 Hvordan få seg kjæreste: 1. velg arenaer der du møter mange av det kjønnet du er interessert i, så du får gode valgmuligheter. 2. tenk grundig over hva du ønsker deg i en mann/kvinne, men også hva du krever og hva du kan leve med.Ingen er perfekte, men en person som kun har "småfeil" som man kan leve med, kan bli en utmerket partner. De små feilene kan tilogmed være riktig sjarmerende når man først har falt for noen. Det er vanskelig å få hele ønskelista oppfylt, men noen få grunnleggende krav er enklere. 3. ta initiativ selv! 4. legg godviljen til og ikke spill spill i startfasen, dersom dere skal fungere som et par så er det viktigste å se hvor godt dere fungerer sammen, ikke å se hvor langt du kan strekke strikken før daten din sier stopp. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 6. mai 2014 #10 Del Skrevet 6. mai 2014 Via nettdating for det meste. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tris Skrevet 6. mai 2014 #11 Del Skrevet 6. mai 2014 Ved å åpne opp for kommunikasjon med nye mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #12 Del Skrevet 6. mai 2014 Hvordan få seg kjæreste: 1. velg arenaer der du møter mange av det kjønnet du er interessert i, så du får gode valgmuligheter. 2. tenk grundig over hva du ønsker deg i en mann/kvinne, men også hva du krever og hva du kan leve med.Ingen er perfekte, men en person som kun har "småfeil" som man kan leve med, kan bli en utmerket partner. De små feilene kan tilogmed være riktig sjarmerende når man først har falt for noen. Det er vanskelig å få hele ønskelista oppfylt, men noen få grunnleggende krav er enklere. 3. ta initiativ selv! 4. legg godviljen til og ikke spill spill i startfasen, dersom dere skal fungere som et par så er det viktigste å se hvor godt dere fungerer sammen, ikke å se hvor langt du kan strekke strikken før daten din sier stopp. 1. er sosial men møter ingen menn fordet.ingen er intr. 2. vet veldig godt hva jeg ønsker men tror kanskje jeg er for konservativ for de fleste menn. 3. tar initiativ men blir bare avvist. 4. spiller ikke spill men blir utsatt for løgner og dritt Hm tror jeg joiner Amish eller noe, dating i Norge er håpløst! Norske menn liker ikke meg Anonymous poster hash: bd5e9...0c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
goldenstove Skrevet 7. mai 2014 #13 Del Skrevet 7. mai 2014 Finn ut hvorfor norske menn ikke liker deg. Norske menn er herlige, fantastiske skapninger, og de i min krets med utenlandske kjærester har hvertfall ikke valgt bort en nordmann fordi han var en nordmann. Du høres ut som du har gitt opp allerede, det er vel i grunn ikke det beste utgangspunktet å ha. Jobb med deg selv, bli kjent med deg selv og prøv igjen senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koskenkorva Skrevet 7. mai 2014 #14 Del Skrevet 7. mai 2014 De går nok mye ut, er mye sosiale og er med på ting. Så er det viktig å ta muligheten når du har den, vi må slutte å være så redde for å gi et ekstra blikk til han som sitter i kassa, eller han som jobber i baren 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #15 Del Skrevet 7. mai 2014 Er jo helt klart noe ved personligheten til enkelte damer som gjør at de ledes inn i firhold etter forhold uten avvisning. De er muligens penere enn gj.snittet, sånn generelt, men tror også at de har noe ved seg som tiltrekker menn og forhold. Aner ikke hva det er, for i min venninnegjeng har vi tre som alltid har vært i forhold. Vi er jo alle pene, men de har nok noe ved seg. Med en gang de møter en kjekkas, så får de napp. Jeg blir avvist. Er sikkert for sær for mange. Har hatt kjærester, men de var begge fra et ikke vestlig land. Har også venninner som alltid er single også er de dldsvakre. De får bare ikke til denne greia. Mulig de intriverte personene sliter ner ned å få napp for det er fellesnevnern.Anonymous poster hash: 04ccb...878 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #16 Del Skrevet 7. mai 2014 Men hvor mange forhold har du vært i de siste årene egentlig? Måten du skrev det på fikk det til å høres ut som at du hopper fra forhold til forhold. Vet ikke om det er så positivt heller.. En mellomting kanskje? Du har kanskje ikke så høy terskel for hvem du faller for, mens TS kanskje er litt for kresen igjen? Vært i forhold så lenge jeg kan huske. Først ett på 1 år, så noen mnd single, så ett på 3 år, så en måned single, så et forhold på 3 år igjen før jeg nesten direkte gikk inn i et som jeg har vært i i snart 1 år. Har relativt høy terskel. Alle har vært høye, mørke og kjekke og i gang med høyere utdanning. Vi har hatt masse til felles og hatt det ordentlig bra. Sa ikke at det å gjøre som meg var positivt. Skjønner bare ikke hvordan folk får til å være singel. Det dukker jo alltid opp noen som man virkelig "klikker" med. Anonymous poster hash: ef908...15a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #17 Del Skrevet 7. mai 2014 Uffda.. så usikker på deg selv at du ikke klarer å være alene? Trenger ikke bli sammen med alle som spør vet du Anonymous poster hash: bd5e9...0c5 Hvorfor så frekk? Jeg var ikke det. Absolutt ikke usikker på meg selv, og jeg klarer fint å være alene. Blir ikke sammen med alle som spør, men iblant alle froskene som spør så finnes en prins. Anonymous poster hash: ef908...15a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra75 Skrevet 7. mai 2014 #18 Del Skrevet 7. mai 2014 Vært i forhold så lenge jeg kan huske. Først ett på 1 år, så noen mnd single, så ett på 3 år, så en måned single, så et forhold på 3 år igjen før jeg nesten direkte gikk inn i et som jeg har vært i i snart 1 år. Har relativt høy terskel. Alle har vært høye, mørke og kjekke og i gang med høyere utdanning. Vi har hatt masse til felles og hatt det ordentlig bra. Sa ikke at det å gjøre som meg var positivt. Skjønner bare ikke hvordan folk får til å være singel. Det dukker jo alltid opp noen som man virkelig "klikker" med.Anonymous poster hash: ef908...15a Da har nok du en rundere personlighet og klikker med flere enn mennesker som TS og meg selv. Jeg har nemlig lurt på det samme - hvordan i alle dager folk klarer å ramle inn i et nytt forhold før det har gått lange tiden. Det er virkelig ikke mange jeg klikker slik med, og gjør jeg det kan du banne på at de er opptatt. En AB over her nevnte introverthet som en mulig årsak, og det tror jeg kan stemme for min del. Det er vel ikke av de mest sjarmerende personlighetstrekkene at man syns andre mennesker er slitsomme og at man trenger mye alenetid.... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #19 Del Skrevet 7. mai 2014 Jeg er en som hele tiden får spørsmål om hvorfor jeg er singel, og guttevenner jeg har sier det samme. Men det de har sagt til meg er at jeg virker uoppnåelig for dem, altså har jeg for høye krav og gir ikke de guttene som kunne vært fantastiske kjærester en sjanse.. Det er ofte det som skiller de som får kjærester lett og de som ikke får det. De som får det lett er gjerne mer åpen for å utvikler følelser, og stenger ingen dører Anonymous poster hash: 8fc86...23e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 7. mai 2014 #20 Del Skrevet 7. mai 2014 Hvordan holder folk seg single? Jeg har ikke sjans. Etter 2-3 mnd har jeg møtt noen jeg liker godt og som liker meg tilbake, og vi er så godt som sammen. Har alltid prøvd å være singel etter et brudd, men har ikke sjans. Vil ikke drite i noen jeg er blitt glad i bare fordi jeg skal være singel av prinsipp. Anonymous poster hash: ef908...15a Faktiskt lurt på det samme selv noen ganger Fikk meg min første skikkelige kjæreste når jeg var 14. Vi var sammen til jeg ble 19 år. Så tok det 1 mnd før jeg traff neste, og vi holdt sammen i 7 år. 2 mnd etter bruddet med han så traff jeg mannen min og vi har vært sammen i 8-9 år nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå