Gå til innhold

Demotivert


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg bor i utlandet og studerer og har lett etter en jobb ganske lenge nå. Ideellt sett en deltidsjobb, men det markedet er såpass presset at jeg har begynt å se på fulltidsjobber (jeg har ikke så mye studier, så det kan skvises inn).

Jeg har lett lenge, sender ut nye coverbrev hele tiden. Har endret stil på dem, formulert meg annerledes, fått hjelp til å perfeksjonere språket. Jeg fikk svar forrige uke om at en bedrift var interessert i meg som resepsjonist (har erfaring) og han ringte og vi avtaltes over tlf. at jeg kunne komme inn neste uke (denne). Jeg sa onsdag eller torsdag passet bra og han sa han skulle sende en mail som bekreftelse med detaljer.

Jeg fikk ikke noen mail og idag sendte jeg ham en der jeg spurte om intervjuet fortsatt stod og når jeg skulle komme inn. Sendte den imorges for noen timer siden og har ikke fått svar. Selvsagt mulig han er ute av kontoret (som jeg vet han er ganske ofte) men han skal stort sett svare på epost.

Vet ikke helt hva jeg skal ta meg til dersom jeg blir avvist. Blir lei meg av ikke engang å få svar, spesielt når vi har pratet på tlf og jeg har forberedt meg, handlet nytt antrekk til intervju osv.

Jeg sitter finansielt ganske trangt i det nå og trenger desperat en jobb. Har sendt ut tre nye soknader idag.

Hvordan takler dere det som er langtidsledige? Jeg er fryktelig demotivert nå.



Anonymous poster hash: 423a6...b78
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...