AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #1 Del Skrevet 6. mars 2014 I flere år har jeg vært plaget av at jeg hoster og harker opp slim etter måltider. Hvorfor skjer det? Hva kan gjøres for å dempe det?Anonymous poster hash: f8aae...a9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vill Skrevet 6. mars 2014 #2 Del Skrevet 6. mars 2014 Eg ville tatt ein tur til legen og spurt Kanskje det er lett å gjøre noko med? Kanskje det er enkelte matvarer du må kutte ned på eller ein liten tablett du kan ta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
småsei Skrevet 7. mars 2014 #3 Del Skrevet 7. mars 2014 Jeg er også slik... tror ikke det er noe å bry seg med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 7. mars 2014 #4 Del Skrevet 7. mars 2014 Jeg er også sånn i perioder. Det skjer ikke hver dag eller til hvert måltid, men noen ganger harker og hoster jeg i flere timer etter å ha spist. Spiller ingen rolle hva jeg spiser heller, det kan være melkeprodukter, hveteprodukter, melkefritt, glutenfritt, fisk, kjøtt, poteter, ris, salat, juice, vann, frukt, grønnsaker, salt, søtt, sterkt eller mildt, you name it, jeg har spist det og plutselig fått gørr i halsen i løpet av eller etter måltidet. Noen får ekstra mye slim i halsen når de drikker melk eller spiser melkeprodukter, eller en eller annen matgruppe, så du kan jo lage en mental liste over hva du spiser hver gang det skjer, for å se om det finnes noen sammenheng? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #5 Del Skrevet 7. mars 2014 Jeg tåler ikke melk, så det spiser jeg aldri. Har ikke klart å finne noen sammenheng, det ser ut til å skje ved hvert måltid uansett hva jeg spiser og uansett temperatur på maten. Gidder ikke dra til legen for noe så lite, men tenkte at kanskje andre her inne hadde det samme og hadde tips. Anonymous poster hash: f8aae...a9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå