Gå til innhold

Når slutte med body?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Når slutte med body?

Når slutter dere med body? Datteren min er 1 1/2 og bruker body i str 86-92. Så i skapet i dag at det er flere som er blitt for små. Kjøpe nye bodyer i str 92, eller er det greit å slutte nå? Hva har dere da under genseren?

Anonymous poster hash: 9f62c...b48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Maman

Her sluttet vi med body da hun skulle slutte med bleier. Før det syns jeg det er ganske praktisk, det blir ingen kald glippe på magen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man slutter med bleie.

Body er genialt frem til bleieslutt. Men da er den bare i veien.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Body er kjekt til til er rundt to, om vinteren kanskje lenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi sluttet da han sluttet med bleie. Utenom på sommeren, da hadde han kun T-skjorte.

Anonymous poster hash: bcb1a...df4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med de andre, greit å slutte når bleia skal av i alle fall. Vi har fortsatt flere bodyer som passer 2,5-åringen, men det blir bare upraktisk at hun ikke kan få av seg buksa/trusa selv når hun skal på do.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutta med body når de ikke hadde store nok størrelser i butikken. Gadd ikke kjøpe body til 199kr stk som jeg måtte om jeg skulle ha str 104.

Nå bruker vi tskjorte, singlet eller langermet tynn skjorte under genseren og boxer eller truse over bleia. 3,5år gammel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi slutta da han begynte å gå, syntes bare de var i veien. Veldig lettvint å bare gløtte ned i buksa/bleia når man skal sjekke for bæsj. Ingen kalde gliper, genseren er nedi buksa og holder seg der.

Bruker forresten bare tynn ulllongs og ulltrøye.

Anonymous poster hash: a6a30...07d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutta med body når det ikke fantes fler i vår størrelse. Det stopper vel på 86/92. Bleieslutt kan jo variere fra barn til barn. Minstemann her slutta ikke med bleie før nærmere 3 år og body slutta vi med når han var 1,5-2 år..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Syns body er veldig baby.slutta med dette når barnet var rundt året og begynte og gå.

genser og strømpebukse erstatter jo bodyen.

Anonymous poster hash: 1d26e...112
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutta med body når det ikke fantes fler i vår størrelse. Det stopper vel på 86/92. Bleieslutt kan jo variere fra barn til barn. Minstemann her slutta ikke med bleie før nærmere 3 år og body slutta vi med når han var 1,5-2 år..

Samme her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her slutta vi med body når han var rundt 1.5 år, det var enklere å gå todelt på sommeren, så har det bare blitt til at vi ikke har brukt det mer. Enklere å sjekke bleia og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

Sluttet etter str 86/92, dvs rundt 1,5 år. Som flere påpeker - enklere å sjekke bleia, pluss at det er vanskeligere å få tak i body i større størrelser (må gjerne i spesielle "barnebutikker, kjedebutikkene har ikke større enn 86/92) og de er dyrere. Så da ble det trøye/genser og strømpebukse/bukse.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bruker fortsatt ullbodyer på min på 3. Hun har ikke sluttet helt med bleie i barnehagen ennå, så der syns jeg det er greit. Er jo ullbodyer opp til hvertfall 100, og de er store i størrelsen, så selv om hun bruker 104-110 i mye annet passer disse godt ennå. Hjemme blir det stort sett bare strømpebukse/stillongs og trøye/genser.

Anonymous poster hash: bbc31...6df
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Name it har fått bodyer i strl 104, tror ikke de koster 199. Svigerinna mi var sjeleglad da hun fant ut dette før jul.

Ser for meg at vi kommer til å bruke body til han er ferdig med bleie...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Våren/sommeren da han var 14-15 måneder så gikk vi over til joggebukse/shorts og t-skjorte/genser. Men vi brukte ullbody påfølgende høsten/vinteren, så sluttet helt da han var ca. 2.

Min sluttet ikke med bleie før han var 3,5 nesten så det hadde jo blitt teit å bruke body frem til da, ikke hadde det passet heller.

Anonymous poster hash: 61f9a...46d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...