AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #1 Del Skrevet 23. februar 2014 Jeg er svært utålmodig når jeg og kjæresten krangler.. Mens han er mer av typen som bare kan sende en "god natt kjære" F.eks akkuratt nå, vi var midt i en diskusjon, eller jeg drøsset han ned med meldinger prøvde meg på silent opplegget, men uansett, han sendte en melding med at han bare fikk vondt i hodet av alt sturet mitt og sendte meg en melding med "god natt kjære, elsker deg" er han konfliktsky? Jeg døør av at han alltid klarer å legge seg/ikke avslutte krangelen/ ikke komme til enighet før han skal til å sove.. Han er ellers mannen i mitt liv, det var jeg som startet det hele nå IGJEN. Men uansett hadde han bare tenkt seg bittelitt om hadde han ha klart å unngå hele dette problemet. Men synes det er så urettferdig at jeg, selv om jeg startet og nekter å godta at jeg har feil ang. Saken, skal sitte igjen med hodet full av tanker mens han bare skal til å legge seg. Jeg er den typen som ikke vil at vi skal legge oss med løse tråder etter en krangel, mens han ikke har noe problem med det. Og dette har jeg sagt ifra 100 ganger før, han lover å ikke gjøre det igjen, men han gjorde det jo nå nettopp!! Jeg takker ikke løse tråder og stresser livet ut av meg nå!! Vil bare gråte, får ikke pratet mer før i morgen!!! Hjelp :-( og der falt de første tårene :-(Anonymous poster hash: 7caec...07f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #2 Del Skrevet 23. februar 2014 Dump han kjære deg. Han bryr seg jo ikke. Anonymous poster hash: cd50d...e0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #3 Del Skrevet 23. februar 2014 Jeg hadde dumpet deg. Du virker veldig slitsom og selvsentrertAnonymous poster hash: e8c25...916 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cdcover Skrevet 23. februar 2014 #4 Del Skrevet 23. februar 2014 Slapp av. Noen ganger er det bedre å ta ting når man har sovet på saken å roet seg ned. Om du hagler på med meldinger kan det hele rett og slett bli for mye.. La han ta kontakt med deg imorgen åsså snakker dere om det da 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #5 Del Skrevet 23. februar 2014 Det er detSlapp av. Noen ganger er det bedre å ta ting når man har sovet på saken å roet seg ned. Om du hagler på med meldinger kan det hele rett og slett bli for mye.. La han ta kontakt med deg imorgen åsså snakker dere om det da Det er drt som er problemet, klarer ikke å vente til i morgen. Føler tiden går så sakt og føler heg ikke kommer til å overleve til imorgen med alt dette stresset med å vente på svar. Får denne følelsen hver gang han skal "sove på saken" hvorfor ikke komme til enighet og spare meg for denne ekle følelsen? Anonymous poster hash: 7caec...07f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #6 Del Skrevet 23. februar 2014 Dump han kjære deg. Han bryr seg jo ikke. Anonymous poster hash: cd50d...e0a Hahahhaha, dette er det teiteste svaret jeg har lest. Dumpe han? Virkelig? Du kjenner jo ikke til forhodlet deres i det hele tatt! Dette er et avsnitt tatt ut av kontekst, du kjenner jo ikke til deres personligheter, deres historier, deres temperament, deres hverdag osv. Med mindre det er vold eller misbruk i bildet, så synes jeg "dump han" er et særdeles dårlig og lite gjennomtenkt "råd". Mitt råd til trådstarter er å ta dette opp med han en gang dere har det fint sammen og ikke krangler, lag en deal på at dere skal avslutte kranglene før dere legger dere (selv om det av og til hjelper å sove på det). Ta dette opp på en seriøs måte, og si hva du forventer av ham. Hvis han fortsatt bare "kutter av" før dere har løst problemet, så får du bare kjøre på med scilent treatment eller whatever til han ber om unnskyldning og innser at det ikke lønner seg å utsette kranglingen. Han velger nok den utveien som er lettest, for i morgen så har du ligget våken og bekymret deg og tenkt masse, gjerne grått, og da har du lettere for å "gi etter" og bare legge deg flat for å fikse opp i ting. Jeg gjør i hvertfall det.. Dagen etter kan jeg ta på meg mer skyld i krangelen, fordi jeg ønsker at vi skal fikse opp så fort som mulig. Ellers har jeg ingen andre råd, da jeg ikke kjenner kjæresten din.. Jeg skjønner hvordan du har det, det er ikke gøy når den ene parten ikke vil "krangle ferdig". Da spinner tankene sånn at jeg til slutt glemmer hva vi kranglet om og bare vil bli venner igjen og slippe de kjipe uvenn-følelsene.. Men kanskje du bare må prøve å være litt som han? La krangelen ligge og være litt mere "care"? Og ikke la det gå usett da, send han feks en sms der du skriver at han bryter løftet han ga deg om å avslutte krangelen, du syns det er dårlig gjort og at du er skuffa av han. Så lar du det ligge.. ikke driv å mas mer hele natta sånn at han får "overtaket". Anonymous poster hash: 96d42...e5b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #7 Del Skrevet 23. februar 2014 Jeg takler heller ikke løse tråder i lufta... De kiler meg i fjeset, og jeg føler jeg må nyse når jeg går gjennom dem! Anonymous poster hash: 8d6ff...a0c 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #8 Del Skrevet 23. februar 2014 Virker ikke som at han respekterer at du vil diskutere om noe. MEN, du bør være glad for at han heller vil snakke rolig og avslutte det på en grei måte enn å ta en risk og krangle! Sett heller av tid til å prate om ting som plager dere, istedenfor å ta det opp her og der. Vær sikre på at det ikke er noe som gjør at en av dere må trekke dere. Bare prat ut om ting Anonymous poster hash: 600dd...26e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #9 Del Skrevet 23. februar 2014 Ts her, peivlemet er at jeg er for utålmodig til å vente til i morgen. Skulle ønske det var en pille som gjorde det slutt med all denne unnødvendige stressinga mi! :-(Anonymous poster hash: 7caec...07f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #10 Del Skrevet 23. februar 2014 Det er bare å bøye seg i hatten over de som ikke takler løse tråder i lufta. Gonatt. Anonymous poster hash: a9d96...19a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 23. februar 2014 #11 Del Skrevet 23. februar 2014 Å ta diskusjoner på SMS/chat er helt håpløst og tar unødvendig lang tid. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ferny Skrevet 23. februar 2014 #12 Del Skrevet 23. februar 2014 Det er det Det er drt som er problemet, klarer ikke å vente til i morgen. Føler tiden går så sakt og føler heg ikke kommer til å overleve til imorgen med alt dette stresset med å vente på svar. Får denne følelsen hver gang han skal "sove på saken" hvorfor ikke komme til enighet og spare meg for denne ekle følelsen?Anonymous poster hash: 7caec...07f Det er ikke normalt eller bra å krangle så mye i et forhold som dere tydeligvis gjør. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #13 Del Skrevet 23. februar 2014 Jeg takler heller ikke løse tråder i lufta... De kiler meg i fjeset, og jeg føler jeg må nyse når jeg går gjennom dem! Anonymous poster hash: 8d6ff...a0c Haha lo godt av den :-DAnonymous poster hash: 784b7...49e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betty Blue Skrevet 24. februar 2014 #14 Del Skrevet 24. februar 2014 (endret) Ts her, peivlemet er at jeg er for utålmodig til å vente til i morgen. Skulle ønske det var en pille som gjorde det slutt med all denne unnødvendige stressinga mi! :-(Anonymous poster hash: 7caec...07f Jeg forstår veldig godt hva du mener med at du ikke orker å ha det hengende uten å bli ferdig med det. Det er godt å få sagt det man ønsker å si, og om man ikke blir enige, kanskje vite at man i det minste har forstått hverandre. Det er uansett godt å sove med et lettere hjerte. Det jeg reagerer litt på her er oppførselen din. Hvorfor starte en krangel med vilje på sms som du vet dere ikke vil rekke å avslutte før natten? Og underveis bevisst går du inn for silent treatment? (uten at det skyldes et behov for å faktisk tenke litt før du svarer). Og så er du irritert fordi han vil legge seg, elsker deg og ikke vil snakke mer før i morgen...?! Det høres ut som du har behov for dramatikk i livet, som går ut over kjæresten din... Endret 24. februar 2014 av Ibsenfrue 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninette Skrevet 24. februar 2014 #15 Del Skrevet 24. februar 2014 Teit av deg å starte krangel/diskusjon på meldig! Ikke rart han ikke gidder å svare. Blir alt for mye misforståelser på den måten. Ta det når du er sammen med han. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jade Skrevet 24. februar 2014 #16 Del Skrevet 24. februar 2014 Ikke krangle over SMS, da tar det så lang tid + at det blir lett misforståelser. Ring, møt han personlig, eller ta det videre neste dag. Jeg vil tippe at typen din trengte å sove for å fungere på jobb neste dag, og at han av erfaring skjønte at krangelen kunne ta "litt" tid, og derfor måtte avbryte krangelen kjapt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odelsguten Skrevet 24. februar 2014 #17 Del Skrevet 24. februar 2014 Virker ikke som at han respekterer at du vil diskutere om noe. MEN, du bør være glad for at han heller vil snakke rolig og avslutte det på en grei måte enn å ta en risk og krangle! Eller hun som ikke respekterer hans ønske om å ikke henge seg opp i bagateller. Er ikke alltid dumt å få tid til å tenke over sakene. Alle SMS som ikke kan besvares OK er en uting. Kranglig kan man heller ta når man er sammen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #18 Del Skrevet 24. februar 2014 Det er det Det er drt som er problemet, klarer ikke å vente til i morgen. Føler tiden går så sakt og føler heg ikke kommer til å overleve til imorgen med alt dette stresset med å vente på svar. Får denne følelsen hver gang han skal "sove på saken" hvorfor ikke komme til enighet og spare meg for denne ekle følelsen?Anonymous poster hash: 7caec...07f tror du rett og slett burde være singel fram til du takler stress bedre. om du fortsetter med dette maset ditt kommer du til å bli singel raskere enn du tror Anonymous poster hash: 25fd8...6c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #19 Del Skrevet 24. februar 2014 Det er bare å bøye seg i hatten over de som ikke takler løse tråder i lufta. Gonatt. Anonymous poster hash: a9d96...19a Stor humor. Tror ikke så mange som har vært innom tråden har sett nok OL til å henge med, men det var gøy. Anonymous poster hash: 3bbe6...ca7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majott Skrevet 24. februar 2014 #20 Del Skrevet 24. februar 2014 Jeg er svært utålmodig når jeg og kjæresten krangler.. Mens han er mer av typen som bare kan sende en "god natt kjære" F.eks akkuratt nå, vi var midt i en diskusjon, eller jeg drøsset han ned med meldinger prøvde meg på silent opplegget, men uansett, han sendte en melding med at han bare fikk vondt i hodet av alt sturet mitt og sendte meg en melding med "god natt kjære, elsker deg" er han konfliktsky? Jeg døør av at han alltid klarer å legge seg/ikke avslutte krangelen/ ikke komme til enighet før han skal til å sove.. Han er ellers mannen i mitt liv, det var jeg som startet det hele nå IGJEN. Men uansett hadde han bare tenkt seg bittelitt om hadde han ha klart å unngå hele dette problemet. Men synes det er så urettferdig at jeg, selv om jeg startet og nekter å godta at jeg har feil ang. Saken, skal sitte igjen med hodet full av tanker mens han bare skal til å legge seg. Jeg er den typen som ikke vil at vi skal legge oss med løse tråder etter en krangel, mens han ikke har noe problem med det. Og dette har jeg sagt ifra 100 ganger før, han lover å ikke gjøre det igjen, men han gjorde det jo nå nettopp!! Jeg takker ikke løse tråder og stresser livet ut av meg nå!! Vil bare gråte, får ikke pratet mer før i morgen!!! Hjelp :-( og der falt de første tårene :-(Anonymous poster hash: 7caec...07f Du startet krangelen (igjen). Du er den som vil styre krangelen, og den som bestemmer når siste ord er sagt, og når dere kan legge dere for å sove. Mulig han har fått nok av dette? Kanskje han er lei av disse kranglene som du starter, og som bare du skal styre? Kanskje han også har behov for å ha litt styring? Du høres ut som en dramaqueen som vil herje, rett og slett. Det at DU ikke kan legge deg nå, er din sak. Du har utsatt han for både silent treatment og dynget han ned i meldinger, så du kan være glad han reagerer så rolig. Jeg hadde blitt provosert av en sånn oppførsel, og ville krevd en endring av oppførsel fra deg før jeg hadde fortsatt forholdet. Innse det; du oppfører deg helt håpløst! Og du kommer ikke til å være i forhold lenge om du ikke legger fra deg dramaopplegget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå