Gå til innhold

Snike meg ut (23år)


skjønnas

Anbefalte innlegg

Hei jeg er en jente på 23 år, bor hjemme hos familien.

Jeg skal møte kjæresten etter jobb, han er ferdig ca kl 00.00. Har dere noen tips hvordan jeg kan snike meg ut uten at noen finner ut? Kan ikke hoppe ut av vinduet, bor i 3 etasje. Som regel sjekker ingen romme mitt i løpet av natten, alså ingen kommer og sjekker om jeg sover. Men jeg er såååå redd og nervøs for at de skal finne det ut!

Har noen erfaring med dette?

Tips og råd mottas med STOR takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med bare å si at du skal ut en tur litt senere i kveld for å treffe kjæresten din?



Anonymous poster hash: 87335...6f4
  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste jeg feil nå.. 23 år og må snike seg ut? :klo:



Anonymous poster hash: 16f05...4c6
  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...du er 23, slutt å snik, bare gå ut hoveddøra.



Anonymous poster hash: cf672...d42
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre hvorfor du har innetider?

Har du en sykdom eller noe?

HAHAHHAHAHAHAHHA.

Nei har ikke noe sykdom. Men vi er ikke norsk, har en annen kultur, jenter for ikke lov å ha kjærester eller gå ut om natten. Det har jeg stor respekt for, jeg vet at jeg kan bare stå imot de å gjøre akuratt det jeg vil, de kan ikke holde meg. Men jeg er glad i dem og respektere dem mye, derfor prøver jeg å unngå at de finner ut av dette tulle mitt :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHHAHAHAHAHHA.

Nei har ikke noe sykdom. Men vi er ikke norsk, har en annen kultur, jenter for ikke lov å ha kjærester eller gå ut om natten. Det har jeg stor respekt for, jeg vet at jeg kan bare stå imot de å gjøre akuratt det jeg vil, de kan ikke holde meg. Men jeg er glad i dem og respektere dem mye, derfor prøver jeg å unngå at de finner ut av dette tulle mitt :)

Du viser jo ikke mye respekt for det om du lyver og sniker.

Anonymous poster hash: cf672...d42

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHHAHAHAHAHHA.

Nei har ikke noe sykdom. Men vi er ikke norsk, har en annen kultur, jenter for ikke lov å ha kjærester eller gå ut om natten. Det har jeg stor respekt for, jeg vet at jeg kan bare stå imot de å gjøre akuratt det jeg vil, de kan ikke holde meg. Men jeg er glad i dem og respektere dem mye, derfor prøver jeg å unngå at de finner ut av dette tulle mitt :)

Du har jo ikke stor respekt for det når du har kjæreste og skal ut om natten. Ikke misforstå, jeg synes ikke det er noe du bør respektere, og mener ikke at du skal kvitte deg med kjæreste og bli inne, men du har jo allerede stilt deg i total opposisjon til den kulturen. Du har allerede gjort større opprør, ved å lyve og lure dem og ha en kjæreste, enn du hadde gjort ved å bare si "Faen heller, dette steinaldergreiene gidder jeg ikke mer av".

Anonymous poster hash: eccf8...6e7

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er 23 år. Hvorfor kan du ikke bare gå ut hovedinngangen? Hva så om noen finner ut at du har gått ut?



Anonymous poster hash: d8ea3...d57
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper de blir mer skuffet over at du sniker deg ut, enn om du sier sannheten. Skal du aldri fortelle dem om kjæresten din da eller? Vi bor i Norge i 2014, og du er 23 år...kom igjen liksom.



Anonymous poster hash: 20075...b51
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere kommer aldri til å skjønne dette her..

Det de ikke vet har de ikke noe vondt av, ikke sant? Så hvorfor skal jeg fortelle dem noe de ikke vil høre?

Jeg vet det jeg gjør nå er ikke noe skadelig for meg ( de tror det ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHHAHAHAHAHHA.

Nei har ikke noe sykdom. Men vi er ikke norsk, har en annen kultur, jenter for ikke lov å ha kjærester eller gå ut om natten. Det har jeg stor respekt for, jeg vet at jeg kan bare stå imot de å gjøre akuratt det jeg vil, de kan ikke holde meg. Men jeg er glad i dem og respektere dem mye, derfor prøver jeg å unngå at de finner ut av dette tulle mitt :)

Åja, men DA ble det plustelig logisk :P Skjønte ikke hvorfor du måtte holde deg inne.

Er det veldig problematisk å snike seg ut døren, da? Eller kanskje du kan "overnatte hos venninner"?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men for helvete, er det ikke du som drev og pulte på en forlovet mann for en stund siden? Samme fyr eller en ny?

"Det de ikke vet har de ikke vondt av" er forøvrig den mest ansvarsfraskrivende, feige setningen i det norske språk.



Anonymous poster hash: eccf8...6e7
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tipper de blir mer skuffet over at du sniker deg ut, enn om du sier sannheten. Skal du aldri fortelle dem om kjæresten din da eller? Vi bor i Norge i 2014, og du er 23 år...kom igjen liksom.

Anonymous poster hash: 20075...b51

Derfor spør jeg om dere har noen tips til at jeg kan snike meg ut uten at de finner det ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kommer aldri til å skjønne dette her..

Det de ikke vet har de ikke noe vondt av, ikke sant? Så hvorfor skal jeg fortelle dem noe de ikke vil høre?

Jeg vet det jeg gjør nå er ikke noe skadelig for meg ( de tror det ).

På tide å vokse opp.

Anonymous poster hash: cf672...d42

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men for helvete, er det ikke du som drev og pulte på en forlovet mann for en stund siden? Samme fyr eller en ny?

"Det de ikke vet har de ikke vondt av" er forøvrig den mest ansvarsfraskrivende, feige setningen i det norske språk.

Anonymous poster hash: eccf8...6e7

Jo det er han....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir veldig vanskelig å snike seg ut i 3 etasje. Jeg tenkte først på stige eller hoppe ut, det gjorde jeg fra 2.etasje. Satte opp stigen når det var mørkt ute.

Vi hadde også do i første etasje med vindu som jeg hoppet ut av. Det var så nære stua der de satt, så ble oppdaget etter en del ganger. Det var tider det :ler:

Endret av Evilposelos
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...