Novemberellie Skrevet 8. februar 2014 #1 Del Skrevet 8. februar 2014 Hmmmmm...plante morkaka i hagen? Frister det? Jeg har ikke sett morkakene mine en gang, aldri blitt spurt heller, er det vanlig å se den? http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10121832 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #2 Del Skrevet 8. februar 2014 Jeg hadde i alle fall ikke ville sett... Anonymous poster hash: 7dcd0...171 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 8. februar 2014 #3 Del Skrevet 8. februar 2014 Min lå på et bord ved siden av meg, uten at jeg la merke til det, jordmor spurte om jeg ville se den og siden jeg sa ja så holdt hun den opp. Så akkurat ut som på bilder. Trudde det var vanlig at de spør, noen blir jo spurt om de vil ha den med hjem Jeg ble ikke spurt om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Novemberellie Skrevet 8. februar 2014 Forfatter #4 Del Skrevet 8. februar 2014 Min lå på et bord ved siden av meg, uten at jeg la merke til det, jordmor spurte om jeg ville se den og siden jeg sa ja så holdt hun den opp. Så akkurat ut som på bilder. Trudde det var vanlig at de spør, noen blir jo spurt om de vil ha den med hjem Jeg ble ikke spurt om det. Får man den i en bærepose da? Hadde egentlig vært litt interessant å se den, men jeg har ikke tenkt på det da jeg har ligget der... Nå må jeg google morkake, bildesøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 8. februar 2014 #5 Del Skrevet 8. februar 2014 Får man den i en bærepose da? Hadde egentlig vært litt interessant å se den, men jeg har ikke tenkt på det da jeg har ligget der... Nå må jeg google morkake, bildesøk. I en Rema-pose Jeg kan minne deg på det etter din neste fødsel, skal jo være med 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 8. februar 2014 #6 Del Skrevet 8. februar 2014 Min lå på et bord ved siden av meg, uten at jeg la merke til det, jordmor spurte om jeg ville se den og siden jeg sa ja så holdt hun den opp. Så akkurat ut som på bilder. Trudde det var vanlig at de spør, noen blir jo spurt om de vil ha den med hjem Jeg ble ikke spurt om det. Haha kanskje de skal svøpe den og fint inni et babyteppe. Gratulerer med den nydelige morkaken. Æsj. Har hørt at scientologer spiser den 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 8. februar 2014 #7 Del Skrevet 8. februar 2014 Haha kanskje de skal svøpe den og fint inni et babyteppe. Gratulerer med den nydelige morkaken. Æsj. Har hørt at scientologer spiser den Mener jeg så en film en gang hvor den som fødte trudde at morkaka var babyen Gratulerer med en alien Ja trur jeg har lest at de folka spiser den. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Novemberellie Skrevet 8. februar 2014 Forfatter #8 Del Skrevet 8. februar 2014 Haha kanskje de skal svøpe den og fint inni et babyteppe. Gratulerer med den nydelige morkaken. Æsj. Har hørt at scientologer spiser den Lurer på hvordan den tilberedes! I går var jeg på den lokale Spar-butikken og der hadde de en plakat hvor det sto "Morskake 169,-" Måtte lese plakaten to ganger, første gangen syntes jeg det sto morkake. Er jo ikke akkurat rett med Morskake heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 8. februar 2014 #9 Del Skrevet 8. februar 2014 Lurer på hvordan den tilberedes! I går var jeg på den lokale Spar-butikken og der hadde de en plakat hvor det sto "Morskake 169,-" Måtte lese plakaten to ganger, første gangen syntes jeg det sto morkake. Er jo ikke akkurat rett med Morskake heller! Hahaha:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 8. februar 2014 #10 Del Skrevet 8. februar 2014 Mener jeg så en film en gang hvor den som fødte trudde at morkaka var babyen Gratulerer med en alien Ja trur jeg har lest at de folka spiser den. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 8. februar 2014 #11 Del Skrevet 8. februar 2014 Lurer på hvordan den tilberedes! I går var jeg på den lokale Spar-butikken og der hadde de en plakat hvor det sto "Morskake 169,-" Måtte lese plakaten to ganger, første gangen syntes jeg det sto morkake. Er jo ikke akkurat rett med Morskake heller! Trur de steker den Morskake Burde stå morsdagskake 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjøhest Skrevet 8. februar 2014 #12 Del Skrevet 8. februar 2014 Nei har ikke sett min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 8. februar 2014 #13 Del Skrevet 8. februar 2014 Jordmoren min spurte om jeg ville se den når den kom ut, så hun holdt den opp å sa den så frisk og fin ut. Tenkte ikke på å ta den med hjem, men så har jeg ikke hage heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avocadoen Skrevet 8. februar 2014 #14 Del Skrevet 8. februar 2014 Jeg hadde ikke engang spist den ripsa.. Haha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 8. februar 2014 #15 Del Skrevet 8. februar 2014 Jordmoren min spurte om jeg ville se den når den kom ut, så hun holdt den opp å sa den så frisk og fin ut. Tenkte ikke på å ta den med hjem, men så har jeg ikke hage heller Haha så lenge ungen var frisk og fin så hadde jeg ikke brydd meg mindre om "helsa" til morkaka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 8. februar 2014 #16 Del Skrevet 8. februar 2014 Med morkake så kan jo forsøke å lage en slags leverpostei, og det tror jeg hadde passet fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 8. februar 2014 #17 Del Skrevet 8. februar 2014 Med morkake så kan jo forsøke å lage en slags leverpostei, og det tror jeg hadde passet fint. haha æsj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåklokke Skrevet 8. februar 2014 #18 Del Skrevet 8. februar 2014 Jeg ville heller vurdert å slenge den til bikkja, synd å la noe gå til spille, jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 8. februar 2014 #19 Del Skrevet 8. februar 2014 Jeg ville heller vurdert å slenge den til bikkja, synd å la noe gå til spille, jo. æsj stakkars bikkja. Er bedre å få den kasta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hyssingen Skrevet 8. februar 2014 #20 Del Skrevet 8. februar 2014 Folk lager kosttilskuddspiller av morkaken sin, ekkelt! En del steker den også og spiser. f*e* ikke normalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå