Gå til innhold

Begrave morkaka under ripsbuska?

Novemberellie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde i alle fall ikke ville sett...

Anonymous poster hash: 7dcd0...171
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lå på et bord ved siden av meg, uten at jeg la merke til det, jordmor spurte om jeg ville se den og siden jeg sa ja så holdt hun den opp. Så akkurat ut som på bilder. Trudde det var vanlig at de spør, noen blir jo spurt om de vil ha den med hjem :fnise: Jeg ble ikke spurt om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lå på et bord ved siden av meg, uten at jeg la merke til det, jordmor spurte om jeg ville se den og siden jeg sa ja så holdt hun den opp. Så akkurat ut som på bilder. Trudde det var vanlig at de spør, noen blir jo spurt om de vil ha den med hjem :fnise: Jeg ble ikke spurt om det.

Får man den i en bærepose da? :sjokkert:

Hadde egentlig vært litt interessant å se den, men jeg har ikke tenkt på det da jeg har ligget der... Nå må jeg google morkake, bildesøk. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får man den i en bærepose da? :sjokkert:

Hadde egentlig vært litt interessant å se den, men jeg har ikke tenkt på det da jeg har ligget der... Nå må jeg google morkake, bildesøk. :laugh:

I en Rema-pose :fnise:

Jeg kan minne deg på det etter din neste fødsel, skal jo være med :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Haha kanskje de skal svøpe den og fint inni et babyteppe. Gratulerer med den nydelige morkaken. Æsj. Har hørt at scientologer spiser den

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha kanskje de skal svøpe den og fint inni et babyteppe. Gratulerer med den nydelige morkaken. Æsj. Har hørt at scientologer spiser den

Mener jeg så en film en gang hvor den som fødte trudde at morkaka var babyen :fnise: Gratulerer med en alien ;) Ja trur jeg har lest at de folka spiser den.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvordan den tilberedes! :fnise:

I går var jeg på den lokale Spar-butikken og der hadde de en plakat hvor det sto "Morskake 169,-"

Måtte lese plakaten to ganger, første gangen syntes jeg det sto morkake. Er jo ikke akkurat rett med Morskake heller! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

I går var jeg på den lokale Spar-butikken og der hadde de en plakat hvor det sto "Morskake 169,-"

Måtte lese plakaten to ganger, første gangen syntes jeg det sto morkake. Er jo ikke akkurat rett med Morskake heller! :laugh:

Hahaha:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Mener jeg så en film en gang hvor den som fødte trudde at morkaka var babyen :fnise: Gratulerer med en alien ;) Ja trur jeg har lest at de folka spiser den.

hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur de steker den :P

Morskake :hoho: Burde stå morsdagskake ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordmoren min spurte om jeg ville se den når den kom ut, så hun holdt den opp å sa den så frisk og fin ut. Tenkte ikke på å ta den med hjem, men så har jeg ikke hage heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

Jordmoren min spurte om jeg ville se den når den kom ut, så hun holdt den opp å sa den så frisk og fin ut. Tenkte ikke på å ta den med hjem, men så har jeg ikke hage heller :)

Haha så lenge ungen var frisk og fin så hadde jeg ikke brydd meg mindre om "helsa" til morkaka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest BettyBoop

Jeg ville heller vurdert å slenge den til bikkja, synd å la noe gå til spille, jo.

æsj stakkars bikkja. Er bedre å få den kasta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...