Gå til innhold

Gruer meg til Den Første Prompen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har vært sammen med kjæresten i noen måneder, og vi har ennå ikke prompet eller i det hele tatt snakket om promp sammen. Vi bor hver for oss, så da har det liksom blitt sånn. Vi bæsjer heller ikke når vi er hos hverandre eller har besøk av hverandre :P Vi er begge to ganske"uptight" når det gjelder kroppens funksjoner og har nok ikke så lett for å være åpen om sånne ting.. Prompet litt med eksen, men det er så lenge siden nå, husker ikke helt hvordan det skjedde.

På et eller annet tidspunkt så må det jo skje, vet jeg! Plutselig så spretter det ut en uventet braker når vi sitter og ser film eller noe. Huff, blir sinnsykt flau bare ved tanken! Vet ikke om det hadde vært verst om jeg eller han prompet.. Bare jævlig pinlig uansett! Føler jeg da mister den sexy rødvinsdrikkende kvinnen i forførerisk undertøy som jeg liksom er sammen med ham.. promping passer bare ikke inn i romantikken!

Huff, jeg vet jeg er teit.. :ler: Noen som har noen gode "første promp"-historier eller erfaringer å komme med?

Anonymous poster hash: 406e2...029
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Daten min prompet hos meg i går og da sa han: Er vi kommet til prompestadiet allerede?

Anonymous poster hash: c94b0...47b
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært sammen med kjæresten min i fem år, kun prompet én gang, og det var uhell! Hn haddeikke skjønt det dersom jegikke bemerket det,

Anonymous poster hash: 3a9a3...76d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært sammen med kjæresten min i fem år, kun prompet én gang, og det var uhell! Hn haddeikke skjønt det dersom jegikke bemerket det, Anonymous poster hash: 3a9a3...76d

Hjelp. Det må være slitsomt?

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Makemeloveit

Har samboer og sliter med det samme. Ingen av oss turde det med det første. Det begynte med at han gjorde det på fylla, og ble flau dagen etter. Etter han hadde gjort det noen ganger i fylla, sluttet han å bry seg om det edru. Jeg klarer det fortsatt ikke. Sykt frustrerende å ikke tørre når man er samboere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men vi er jo mennesker med menneskelige funksjoner alle sammen, det må da være svært slitsomt å få den andre i forholdet til å tro man er en porselensdukke..

Det er ytterst sjeldent med menn som faktisk tror kvinner aldri promper, bæsjer regnbuer og roseblader, denne forestillingen er vel kvinner vel så mye å snørre oppunder når man nesten må vente til samboer er sovnet før man stikker ut i skogen for å gå på do eller nesten ikke tør å sove sammen for det er vist da vi fiser mest ( så om det hjelper ts så har dere sikkert prompet sammen allerede om dere har vært på overnatting hos hverandre).

vi har aldri hatt verken fise eller rape konkurranse i forholdet vi heller, men vi har begge lært om den menneskelige anatomi og vi tar ikke det så ille opp. Kan ikke huske hvem som slapp den første fisen eller, kanskje fordi det er så ubetydelig. Han har sett meg syk, full, bakfull, vi har diskutert, kranglet og han har sett meg på alle mulige tenkelige måter andre ikke ser meg. Han kan se meg som en sexy løvinne på savannen med et rødvinsglass i hånden og samtidig vite at jeg et normalt menneske.

promper en av oss sier vi "oi Unnskyld" men det er ingen grunn til å grave seg ned av skyllbetynget angst og pinsomhet. Et forhold er vel sånn i begynnelsen men så blir en trygg på hverandre, en kan le der det i begynnelsen var pinlig stillhet, og sånn er det vel også med de helt naturlige menneskelige funksjoner vi har..

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Emmanuelle

Jeg hater det selv! For meg så kommer det dersom vi har vært sammen hele dagen og jeg ikke har fått latt ting gå sin gang :fnise:

Så da kommer det ofte når man har lagt seg og kroppen slapper av (rett før man skal sove). Min første var den minst lydløse i verden...hørtes ut som en tilstoppet eksospotte og jeg stivnet av forferdelse.

Så hører jeg kjæresten min småle for seg selv mens jeg later intenst som at jeg sover. Han spurte meg neste morgen om jeg husket at jeg prompa men jeg spilte dum og sa at det måtte han nok ha drømt.

Skjedde jo selvfølgelig igjen og nå tuller vi med det. Aldri dritkult at det skjer foran kjæresten, men synes han jeg er mindre sexy fordi kroppen min fungerer som den gjør så kan jeg glatt se den og høyne med toalettodøren han legger igjen etter en av ukens mange tacomiddager. :fise:

Endret av Emmanuelle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og samboeren min gjorde det etter to uker sammen (vært sammen i 1år). Men nå er jeg sykepleierstudent å ikke så veldi flau over kroppens funksjoner;) bedre å få det ut istede for å sitte inne med luft som verker i magen.. Vi er alle mennesker og vi klarer helt fint å skille dette fra alt som har med sexliv å gjøre.

Er også nordlenning om dette muligens har noe å si :D

Anonymous poster hash: ad3ed...369

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kom jeg til å tenke på at grunnen til at magen virker så i ulage om dagen, og jeg går med en konstant følelse av å måtte prompe, er fordi jeg nettopp har fått samboerog derfor holder igjen mer enn før! :-D

Han promper ofte. Jeg prøver å la vær, men har sluppet et par i bevisst tilstand og sikkert mange i søvne. Jaja, vi bare ler av det!

Anonymous poster hash: 050ce...188

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp ei prompepute!

Seriøst, kjøp en. Når "prompet" først er utløst, er det lettere å le av det, og man er ikke lenger så "uptight".

Blir litt oppgitt over at første prompen blir opphøyd til noe spesielt, på linje med det første samleiet lissom.

Anonymous poster hash: 58299...5db
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært sammen med kjæresten i noen måneder, og vi har ennå ikke prompet eller i det hele tatt snakket om promp sammen. Vi bor hver for oss, så da har det liksom blitt sånn. Vi bæsjer heller ikke når vi er hos hverandre eller har besøk av hverandre :P Vi er begge to ganske"uptight" når det gjelder kroppens funksjoner og har nok ikke så lett for å være åpen om sånne ting.. Prompet litt med eksen, men det er så lenge siden nå, husker ikke helt hvordan det skjedde.

På et eller annet tidspunkt så må det jo skje, vet jeg! Plutselig så spretter det ut en uventet braker når vi sitter og ser film eller noe. Huff, blir sinnsykt flau bare ved tanken! Vet ikke om det hadde vært verst om jeg eller han prompet.. Bare jævlig pinlig uansett! Føler jeg da mister den sexy rødvinsdrikkende kvinnen i forførerisk undertøy som jeg liksom er sammen med ham.. promping passer bare ikke inn i romantikken!

Huff, jeg vet jeg er teit.. :ler: Noen som har noen gode "første promp"-historier eller erfaringer å komme med?

Anonymous poster hash: 406e2...029

Har du så dårlig kontroll at du plutselig kan slipp en megapromp uten at du har sjans til å holde deg burde du komme deg til legen, det er ikke normalt. Dessuten klarer de fleste fint å smyge ut noen lydløse promper når det trykker litt på, og da kanskje når man er noen meter unna! Jeg har aldri skjønt denne problemstillingen jeg, at det liksom skal være et stort offer og ikke kunne fise høylytt hvorsomhelst og nårsomhelst.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du så dårlig kontroll at du plutselig kan slipp en megapromp uten at du har sjans til å holde deg burde du komme deg til legen, det er ikke normalt. Dessuten klarer de fleste fint å smyge ut noen lydløse promper når det trykker litt på, og da kanskje når man er noen meter unna! Jeg har aldri skjønt denne problemstillingen jeg, at det liksom skal være et stort offer og ikke kunne fise høylytt hvorsomhelst og nårsomhelst.

Fising er mer påkrevd nå enn noengang, så perfekte som folk strever etter å være.

Anonymous poster hash: 58299...5db

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady.In.Heels

Jeg var også slik i starten. Haha!! Det gikk lang tid før jeg ikke brydde meg lengre. Men nå har jeg en kjæreste som ikke er så uptight på det. Han oppmunterer meg nesten til det f.eks når jeg har vondt i magen eller noe. ¨Prøv å slipp en fis, det hjelper¨ sier han. :fnise:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Emmanuelle

Må legge til at den første...kremt..."helt sinnsykt dårlig i magen nr 2" er mye verre, spesielt om toalettet er vegg i vegg med stua/soverommet...

Det tror jeg nok aldri jeg kommer til å bli komfortabel med, har gitt kjæresten min beskjed at dersom han får en sms med "Gå deg en tur" så har han å være ute av leiligheten på under 2 minutter :fnise:

Endret av Emmanuelle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha det tok kjempe lang tid før jeg og samboeren turte det. Nå ler vi oss bare i hjel av promping :fnise:

Husker også da vi hadde flyttet sammen og jeg aldri turte å gjøre nummer to på toalettet mens han var i leiligheten. Måtte alltid sende han på butikken, så var det bare å forte seg før han kom tilbake. Han holdt på å le seg i hjel da jeg fortalte han om det i ettertid :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ikke normalt å gå og prompe på do?

Jeg vet neimen ikke jeg. Trodde det helt til jeg så alle trådene om saken på KG. :fnise:

Endret av Evilposelos
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet neimen ikke jeg. Trodde det helt til jeg så alle trådene om saken på KG.

Ja, i min bok er det folkeskikk å gå inn på et toalett og prompe der.

Man begynner somregel å prompe når man må på do, så da kan man vel gå dit og gøre fra seg.

Hvis dere går og skal prompe i tide og utide trenger dere å få orden på fordøyelsen deres.

For det er faktisk et tegn på at tarmen deres er i ubalanse.

En måte å få mindre tarmgass er å faktisk gå på do og tømme endetarmen deres regelmessig.

Da lukter ikke bæsjen vondt og prompingen uteblir.

Gammel avføring inne i tarmen stinker. Det er heller ikke sunt for kroppen.

Det er deres egne bæsj-og-promp nevroser som gir dere problemer med magen.

Å stå og prompe mens noe hører på er rimelig nasty. Promper man vet et uhell er det en ting.

Men da unnskylder man seg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart at en mulig lyd med mulig lukt kan skape så mye besvær. Jeg bryr meg fint lite om lukt og lyd.

Noen steder er det sikkert greit å prumpe men ikke greit å hånd hilse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Jeg har ikke prompet foran kjæresten enda, men det er ikke sånn at jeg gruer meg til det skjer. Kunsten er å le av det selv. Da blir det ikke like flaut. Hvis man viser tydelig at man er flau, så blir hele situasjonen klein.Jeg er ganske aavslappet når det kommer til fising og raping. Rape gjorde vi allerede andre gang vi møttes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...