Snop Skrevet 22. januar 2014 #1 Del Skrevet 22. januar 2014 Jeg trenger en støvsuger, en god en. Har hatt en batteridreven (ergorapido) i noen år nå, og innser at jeg faktisk trenger noe skikkelige greier, spesielt siden jeg har en veldig hårete katt. Så nå er jeg villig til å legge i ca 1500 kr for en god støvsuger, er dette nok? Hva er det jeg skal se etter? Er det vits i å kjøpe en sånn som er "tilpasset" hjem med dyr, som denne? https://www.flust.no/hus-og-hage/stoev-og-stryk/stoevsuger/bosch-blg45-zoo-proanimal-stoevsuger/?gclid=COG7s_fykrwCFUi33godSB8AUw Eller kan jeg få billigere, som er bedre? Det er viktig at den er god til å støvsuge møbler med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #2 Del Skrevet 22. januar 2014 Sugeevne er viktigst. Resten er opp til dine behov. Lydnivå? Lengde på ledning? Watt? Jeg ville ikke kjøpt en til under tusenlappen. Jeg foretrekker å kjøpe ting som koster mer i innkjøp, men som varer i mange år. Anonymous poster hash: 76d35...bc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #3 Del Skrevet 22. januar 2014 Sugeevne er viktigst. Resten er opp til dine behov. Lydnivå? Lengde på ledning? Watt? Jeg ville ikke kjøpt en til under tusenlappen. Jeg foretrekker å kjøpe ting som koster mer i innkjøp, men som varer i mange år. Anonymous poster hash: 76d35...bc6 Hepa-filter. Glemte det å nevne det. Anonymous poster hash: 76d35...bc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stormborn Skrevet 22. januar 2014 #4 Del Skrevet 22. januar 2014 Enten er det Expert eller Elkjøp som har en gul Miele støvsuger på salg nå til 777 kr. Den ville jeg satsa på faktisk... Eller så er det jo sikkert mer på salg også. Her er vi veldig fornøyd med Miele og vil anbefale å kjøpe med det munnstykket som er til gulv, ikke bare det som man kan velge gulv eller teppe De i butikken skjønner hva jeg mener om du forklarer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #5 Del Skrevet 23. januar 2014 Hepafilteret er det viktigste. Jeg har en støvsuger fra Elkjøp til 199 som bare er søppel. Den suger inn hybelkaninene som bare fy, MEN så blåser den alt ut igjen bak helt finkornet. Og så legger det seg som et fint støv overalt, og i nesen og lungene dine. Det er verre med finkornet flyvestøv enn store hybelkaniner som i det minste ligger i ro. Jeg skal kjøpe meg en god og dyr en etterhvert, nå fort tiden bruker jeg bare tørr/våtmopp og så banker jeg sofaputene ute eller låner støvsugeren til svigers. Er liksom blitt vant til å ikke ha støvsuger. Går over med støvmopp flere ganger i uken og vasker gulvet en gang i uken og er fornøyd med det. Anonymous poster hash: be2bc...21b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå