AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #1 Del Skrevet 9. desember 2013 Åpenbart inspirert av "Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på Facebook"-tråden, så måtte jeg lage en om hva man har hørt i virkeligheten. Har du noen gang møtt en person som har "oversharet" (i mangel på bedre ord ) alt for mye til deg? Jeg begynner: Aldri-møtt-dama-før 1: Sitter på fest, og fem min etter jeg har begynt å snakke med ei der så forteller hu om hvordan hu tror faren til ungen hennes har misbrukt ungen seksuelt, med mange detaljer Absolutt trist og grusomt, men ikke noe jeg ville fortalt noen fem minutter etter jeg møtte de.. Aldri-møtt-dama-før 2: En annen fest, en annen dame, men like etter jeg hadde begynt å prate med hu så forteller hu meg at hu naver med vilje. Hu hadde jobba litt, men det var jo liten vits, for hu "tjente" like godt på å nave, så da var det bedre å gå hjemme I tillegg så fortalte hu om sin dumsnille eks,, og at hu kunne få "myeee bedre enn han", men han var kjekk å ha på gress da, for han overførte penger til hu ganske ofte Noen andre? Anonymous poster hash: bb6c3...f7c 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #2 Del Skrevet 9. desember 2013 En gjeng studenter inkludert meg skulle reise på helgetur til København. Det var ikke plass til oss på hostell fordi vi var så mange (12 stk), men vi fikk 6 dobbeltrom på et hotell ganske rimelig. Vi delte oss opp to og to, og jeg skulle dele rom med ei jente jeg ikke kjente så veldig godt, da hun helst holdt seg litt for seg selv og snakket dårlig norsk. Jeg går godt overens med de aller fleste, så for meg var det ingen problem. Da vi skulle sjekke inn, ble vi stående sammen og vente på rom, og for å bryte isen, bestemte hun seg for å fortelle den sykeste historien om den gangen hun ble kastet ut fra en strippeklubb fordi hun hadde slått ned en av stripperne, og hvordan de hadde blitt nektet å få pengene tilbake, selv om stripperne var feite og ekle! O_o Det er liksom ikke slike ice-breakere jeg er vandt til.. Anonymous poster hash: c183a...0c1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frksølekopp Skrevet 9. desember 2013 #3 Del Skrevet 9. desember 2013 Haha fantastisk tråd! Har en selv, da jeg begynte på folkehøyskole for noen år siden så var det velkomstfest så lærerne fikk presentert seg, regler osv. Jeg satt meg ned på en ledig plass ved siden av en jente som skulle begynne i samme klasse som meg. Vi presenterte oss også sier hun "jeg har hatt en gutt på rommet mitt i natt!" Jeg ble veldig paff å svarte bare "javel, good to know". Første natten på skolen hadde hun hatt en gutt med seg. Herremin... Hun ble jo senere kjent som "den jenta" 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 9. desember 2013 #4 Del Skrevet 9. desember 2013 Haha fantastisk tråd! Har en selv, da jeg begynte på folkehøyskole for noen år siden så var det velkomstfest så lærerne fikk presentert seg, regler osv. Jeg satt meg ned på en ledig plass ved siden av en jente som skulle begynne i samme klasse som meg. Vi presenterte oss også sier hun "jeg har hatt en gutt på rommet mitt i natt!" Jeg ble veldig paff å svarte bare "javel, good to know". Første natten på skolen hadde hun hatt en gutt med seg. Herremin... Hun ble jo senere kjent som "den jenta" Haha, sært! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frksølekopp Skrevet 9. desember 2013 #5 Del Skrevet 9. desember 2013 Haha, sært! Hun var veldig sær! Hun har også vist sin nabo på skolen (altså naborommet) hennes vibrator den første uken Nabojenta satt ikke så veldig stor pris på det 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 9. desember 2013 #6 Del Skrevet 9. desember 2013 Hun var veldig sær! Hun har også vist sin nabo på skolen (altså naborommet) hennes vibrator den første uken Nabojenta satt ikke så veldig stor pris på det Uff, det minte meg på ei jeg kjenner som fortalte om ei hu hadde vært på besøk hos for første gang. Hu hadde spurt: "vil du se på bh'ene mine?" Så hadde hu dratt fram hele samlinga 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frksølekopp Skrevet 9. desember 2013 #7 Del Skrevet 9. desember 2013 Uff, det minte meg på ei jeg kjenner som fortalte om ei hu hadde vært på besøk hos for første gang. Hu hadde spurt: "vil du se på bh'ene mine?" Så hadde hu dratt fram hele samlinga Eier ikke disse menneskene intimgrenser? hahahaha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 9. desember 2013 #8 Del Skrevet 9. desember 2013 Eier ikke disse menneskene intimgrenser? hahahaha! Det er vel det som er problemet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 9. desember 2013 #9 Del Skrevet 9. desember 2013 En daværende kollega av meg måtte hver gang en av oss kjøpte kaffe, informere om at fløte i kaffen ikke var så god idé. Han ble nemlig så dårlig i magen av det. Jo takk, det hadde jeg fint fått med meg første gangen. Det var ingen grunn til å informere om dette hver eneste gang vi skulle ha kaffe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmanuelle Skrevet 9. desember 2013 #10 Del Skrevet 9. desember 2013 En daværende kollega av meg måtte hver gang en av oss kjøpte kaffe, informere om at fløte i kaffen ikke var så god idé. Han ble nemlig så dårlig i magen av det. Jo takk, det hadde jeg fint fått med meg første gangen. Det var ingen grunn til å informere om dette hver eneste gang vi skulle ha kaffe. Det ser jeg ikke på som oversharing i det hele tatt. Jeg er laktoseintolerant og må alltid presisere at jeg skal ha uten melk, hver eneste gang. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cytosin Skrevet 9. desember 2013 #11 Del Skrevet 9. desember 2013 Jeg ble kjent med en jente via en sommerjobb for et par år siden som ikke eide filter og sa ting som hun ikke skulle si. Det var ikke sjelden tenkte "hvorfor i all verden forteller du dette til meg, eller noen, for den saks skyld?!" mens jeg satt og ikke visste helt hvordan jeg skulle respondere. Etter å ha jobbet sammen med henne et par vakter, begynte hun å utbrodere om den gangen hun hadde kraftige blødninger og ikke hadde verken bind eller tampong tilgjengelig og hva hun da måtte gjøre og hvor mye det er en kan bruke dopapir til... En gang kom hun på jobb og var ganske forbannet, uten at jeg trengte å spørre, begynte hun å fortelle meg at hun hadde fått påvist gonoré og fått noe som lignet på kjønnsvorter, hvordan hun hadde konfronterte typen sin med dette og hvordan hun tvange ham til å bli med på apoteket, etc. Jeg ble satt ut, hva skal en svare når en blir fortalt slike ting av en person en så vidt kjenner? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 9. desember 2013 #12 Del Skrevet 9. desember 2013 Det ser jeg ikke på som oversharing i det hele tatt. Jeg er laktoseintolerant og må alltid presisere at jeg skal ha uten melk, hver eneste gang. For all del, jeg ser den. Men han var ikke laktoseintolerant. Det var heller kombinasjonen med kaffe som var problemet. Og videre går det an å si at man ikke tåler, uten å legge ut om hvordan avføringen blir. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmanuelle Skrevet 9. desember 2013 #13 Del Skrevet 9. desember 2013 For all del, jeg ser den. Men han var ikke laktoseintolerant. Det var heller kombinasjonen med kaffe som var problemet. Og videre går det an å si at man ikke tåler, uten å legge ut om hvordan avføringen blir. Hehe, ser den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Draug Skrevet 9. desember 2013 #14 Del Skrevet 9. desember 2013 Husker en gang jeg, som sosialt lettere tilbakestående tenåring, var på date med en litt for fin gutt. En klein stillhet oppstod, og i rein panikk fortalte jeg om hvordan jeg en gang forvillet meg inn på en homsebar for deretter å bli kasta ut fordi jeg trakasserte bartenderen. Han ble ikke imponert. Ellers har jeg en venninne som er allergisk mot alt men som likevel spiser ute hele tiden, og som blir like arg hver gang noen overtrer hennes temmelig innfløkte bestillinger. Til vanlig begrenser hun seg til å stirre surt på servitøren, men i utlandet, og gjerne med et par øl innabords, blir hun plutselig mye modigere, og lirer av seg på gebrokken engelsk om hvordan hun nok kommer til å få både 'running poop' og 'belly hurt' på grunn av den 'absolute terriiibål' servicen deres. Helst også så høyt at hun er sikker på at også kokken på kjøkkenet får det med seg... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frksølekopp Skrevet 9. desember 2013 #15 Del Skrevet 9. desember 2013 Jeg ble kjent med en jente via en sommerjobb for et par år siden som ikke eide filter og sa ting som hun ikke skulle si. Det var ikke sjelden tenkte "hvorfor i all verden forteller du dette til meg, eller noen, for den saks skyld?!" mens jeg satt og ikke visste helt hvordan jeg skulle respondere. Etter å ha jobbet sammen med henne et par vakter, begynte hun å utbrodere om den gangen hun hadde kraftige blødninger og ikke hadde verken bind eller tampong tilgjengelig og hva hun da måtte gjøre og hvor mye det er en kan bruke dopapir til... En gang kom hun på jobb og var ganske forbannet, uten at jeg trengte å spørre, begynte hun å fortelle meg at hun hadde fått påvist gonoré og fått noe som lignet på kjønnsvorter, hvordan hun hadde konfronterte typen sin med dette og hvordan hun tvange ham til å bli med på apoteket, etc. Jeg ble satt ut, hva skal en svare når en blir fortalt slike ting av en person en så vidt kjenner? haha! huff, ja hva svare man på slike ting? Smiler pent? En til hun fra fhs, vi var på klassetur i utlandet og hun da forteller at hun kan lukte om noen ikke byttet truse hver dag. Ehm, okei? Hva sier man til slike folk som sier sånne rare ting ja? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cytosin Skrevet 9. desember 2013 #16 Del Skrevet 9. desember 2013 haha! huff, ja hva svare man på slike ting? Smiler pent? En til hun fra fhs, vi var på klassetur i utlandet og hun da forteller at hun kan lukte om noen ikke byttet truse hver dag. Ehm, okei? Hva sier man til slike folk som sier sånne rare ting ja? Haha, hva? Er det mulig? "Det var virkelig godt å vite det, tusen takk for at du delte den infoen med meg", hadde jeg svart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^littletoomuch Skrevet 9. desember 2013 #17 Del Skrevet 9. desember 2013 Uff, det minte meg på ei jeg kjenner som fortalte om ei hu hadde vært på besøk hos for første gang. Hu hadde spurt: "vil du se på bh'ene mine?" Så hadde hu dratt fram hele samlinga Haha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 9. desember 2013 #18 Del Skrevet 9. desember 2013 Hehe mye gøy å lese her! Husker jeg hadde en mattelærer på ungdomsskolen som sa han likte franske damer for de hadde så fine rumper og trange f***er. Eh, ok, er det normalt å si til en klasse med 14-åringer? Ble masse baluba med møter og greier men han fikk ikke noe pes for dette, utrolig nok.. Selv om foreldrene klagde. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 9. desember 2013 #19 Del Skrevet 9. desember 2013 Hehe mye gøy å lese her! Husker jeg hadde en mattelærer på ungdomsskolen som sa han likte franske damer for de hadde så fine rumper og trange f***er. Eh, ok, er det normalt å si til en klasse med 14-åringer? Ble masse baluba med møter og greier men han fikk ikke noe pes for dette, utrolig nok.. Selv om foreldrene klagde. Hahaha Sært! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 9. desember 2013 #20 Del Skrevet 9. desember 2013 Hehe mye gøy å lese her! Husker jeg hadde en mattelærer på ungdomsskolen som sa han likte franske damer for de hadde så fine rumper og trange f***er. Eh, ok, er det normalt å si til en klasse med 14-åringer? Ble masse baluba med møter og greier men han fikk ikke noe pes for dette, utrolig nok.. Selv om foreldrene klagde. Læreren vår sa at det var synd på menn som voldtok, det var jo ikke deres feil, det var damene sin feil som gikk i for lite klær. Vi var 15... Var ikke så mye man fikk gjort med den læreren heller. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå