Gå til innhold

*Samboer DIGGER Live Nelvik :O


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Blæ!

Samboer'n min har bakgrunnsbilde av selveste Live Nelvik. Han er nesten besatt. Ser på bilder av henne på pc'n og snakker gull om henne støtt.

Han var i ekstase når hun var naken på P3gull her om dagen..

Blir lei meg, men vil ikke virke som ei sjalu bitch heller... hvordan sier man at dette ikke passer seg?

Hjelp.. Eneste som er likt på oss er hårfarga. Hun er flott, mager og selvsikker. Det er IKKE jeg :-(

Kjenner det plager meg mer enn jeg trodde...

Anonymous poster hash: 882ed...df3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor gamle er dere?

Hadde forresten ikke følt meg truet av Live Nelvik... men jeg forstår ikke hvorfor han setter deg i en slik ubehagelig situasjon. For meg hadde dette vært helt uaktuelt om samboeren min holdt på slik, hadde bedt han om å holde det for seg selv og ikke oppført seg som en umoden fjortenåring med "kjendis" på skjermen.

Endret av According To
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var sammen med en kar på femti pluss som hadde det samme forholdet til Kathrine Sørland. De blir dessverre ikke voksne disse "guttene".



Anonymous poster hash: 407c5...9d6
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er programleder på radio, kanskje mest kjent fra P3morgen.

Samboeren min liker Live, han også - synes hun er morsom og interessant, men han har ikke dratt det like langt som samboeren din. Jeg hadde ikke likt det om han hadde begynt å bruke forskjellige bilder (av samme person) på desk-top'en o.l, og hadde sikkert forsøkt å ta det opp med han.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke jeg heller.

Hun som lekte Miley Cyrus her om dagen. En slags programleder.

Anonymous poster hash: a6363...5f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må du være så usikker på dette? Tror nok de fleste har en kjent person man kan være litt besatte av i en periode, les Leonardo etter Titanic. Det behøver ikke å bety annet et en man liker karakteren og fremtodningen mennesket har, og blir ekstremt sjarmert.



Anonymous poster hash: 83766...4e4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun som lekte Miley Cyrus her om dagen. En slags programleder.

Anonymous poster hash: a6363...5f1

Har ikke fjernsyn, så jeg såg ikke innslaget, men fikk det med meg fra en youtubegreie i sted, Hun virker søt nok, men skjønner ikke fascinasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke brydd meg om verken Live Nelvik eller Kathrine Sørland. Syns ikke noen av de er pene!



Anonymous poster hash: 5036c...7e8
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte Google for å finne ut hvem dama var og ble ikke klokere når jeg så bilde av henne.

:5:

Synes samboeren oppfører seg teit TS. :klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Slik fjortisoppførsel hadde heller ikke jeg likt. Med det sagt så da Live Nelvik veldig "vanlig jente" ut, så hadde nesten vært lettet om kjæresten likte henne fremfor en radmager plastikkbefengt photoshoppa modell.



Anonymous poster hash: 02337...4df
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytt bakgrunnsbildet til en diger svart erigrert penis, og ikke gjør noe annet enn å snakke om slikt utstyr.

Da får kanskje pipen en annen lyd etterhvert.

Digger for øvrig Nelvik selv, men jeg er ikke 14 lengre og holder dermed ikke på som din samboer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha :) Samboeren min digger også Live Nelvik, han har en jobb som innebærer mye radiolytting, og hører masse på henne. Hadde han oppført seg slik du beskriver, så hadde jeg nok ledd av ham og dratt en sammenligning med Bieberfans :P Ingen trussel, og det går helt sikkert over. Han kommer garantert ikke til å være utro med Live Nelvik.



Anonymous poster hash: 5e654...a95
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...