Gjest avocadoen Skrevet 27. november 2013 #1 Del Skrevet 27. november 2013 Enten er jeg helt elendig med planter, eller så er plantene jeg kjøper helt elendige. Har kjøpt julestjerne nå da, og lurer på hvor ofte jeg skal vanne den? Og ca hvor mye? Jeg pleier å gjøre som de sier i butikken, men alle plantene mine dør Lurer på om jeg kanskje vanner for mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #2 Del Skrevet 27. november 2013 Jeg er elendig med blomster, men julestjerner klarer jeg Noe jeg raskt lærte meg, var å vanne loftet, type annen hver dag/noen ganger i uken (så det på bladene, når jeg hadde glemt den). Om det er "korrekt" vet jeg ikke, men mine lever i månedsvis.. Anonymous poster hash: 9219e...243 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #3 Del Skrevet 27. november 2013 Jeg er elendig med blomster, men julestjerner klarer jeg Noe jeg raskt lærte meg, var å vanne loftet, type annen hver dag/noen ganger i uken (så det på bladene, når jeg hadde glemt den). Om det er "korrekt" vet jeg ikke, men mine lever i månedsvis.. Anonymous poster hash: 9219e...243 Loftet er ofte.. Og bare en god slump. Anonymous poster hash: 9219e...243 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avocadoen Skrevet 27. november 2013 #4 Del Skrevet 27. november 2013 (endret) Jeg er elendig med blomster, men julestjerner klarer jeg Noe jeg raskt lærte meg, var å vanne loftet, type annen hver dag/noen ganger i uken (så det på bladene, når jeg hadde glemt den). Om det er "korrekt" vet jeg ikke, men mine lever i månedsvis..Anonymous poster hash: 9219e...243 edit: (haha, glem det jeg svarte her) begynte å lure litt på dette med loftet.. Loftet er ofte.. Og bare en god slump.Anonymous poster hash: 9219e...243 En god slump? Hva er det da? Et halvt glass? Jeg vil gjerne gjøre det riktig denne gangen, fordi jeg har drept alle andre plantene (utenom ungkarsplanta mi som jeg vanner 1 gang i måneden) Endret 27. november 2013 av avocadoen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avocadoen Skrevet 27. november 2013 #5 Del Skrevet 27. november 2013 Loftet er ofte.. Og bare en god slump.Anonymous poster hash: 9219e...243 Hahaha, åå, nå skjønner jeg litt mer. Så ikke at det var samme AB til å begynne med. Ofte ja! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå