AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #1 Del Skrevet 21. november 2013 Overskriften taler for seg. Fyr løs! Anonymous poster hash: 62604...ab7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #2 Del Skrevet 21. november 2013 Hjertet mitt er ikke en premie. Men du får mye beundring, støtte, aksept og respekt dersom du gir meg det samme... Anonymous poster hash: 81af2...38e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zen Skrevet 21. november 2013 #3 Del Skrevet 21. november 2013 Hjertet mitt er ikke en premie. Men du får mye beundring, støtte, aksept og respekt dersom du gir meg det samme... Anonymous poster hash: 81af2...38e ---"--- + at du har god evne og vilje til å samhandle på godt og vondt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #4 Del Skrevet 21. november 2013 Tja, det er jo også en måte å se på det på, men det er mange andre måter å tolke spørsmålet på også (enn at hjertet ditt ikke er en premie). Man kan tolke det i retninger som "Hva faller du for". Anonymous poster hash: 62604...ab7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #5 Del Skrevet 21. november 2013 Jeg har falt for 5 hittil, og jeg er 30, men det spørsmålet ditt ble litt vanskelig for meg fordi jeg egentlig aldri har tenkt over hva det var som gjorde at jeg falt. Jeg bare falt. PLASK! Anonymous poster hash: 81af2...38e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #6 Del Skrevet 21. november 2013 Ved å forstå. Anonymous poster hash: e481f...fee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #7 Del Skrevet 21. november 2013 Ved å lytte, og vise at du bryr deg om det jeg sier. Anonymous poster hash: 9b760...d13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 21. november 2013 #8 Del Skrevet 21. november 2013 (endret) Jeg har ikke noen forklaring på hvordan, det er bare noen som vinner det. Jeg kunne jo skrevet snill og omsorgsfull, men de fleste er jo det mot dem de liker. Endret 21. november 2013 av Evilposelos 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chouchou Skrevet 21. november 2013 #9 Del Skrevet 21. november 2013 Intelligent pen humor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #10 Del Skrevet 21. november 2013 Etter å ha sammenliknet stortsett alle jenter jeg har vært forelsket i, så regnet jeg ut at de alle hadde veldig like forhold mellom hvordan ting i ansiktet var dimensjonert(nese, leppe osv) og plassert. Selv om de så veldig ulike ut, så var utregningene skremmende like. Anonymous poster hash: 78d47...ed6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #11 Del Skrevet 21. november 2013 Etter å ha sammenliknet stortsett alle jenter jeg har vært forelsket i, så regnet jeg ut at de alle hadde veldig like forhold mellom hvordan ting i ansiktet var dimensjonert(nese, leppe osv) og plassert. Selv om de så veldig ulike ut, så var utregningene skremmende like. Anonymous poster hash: 78d47...ed6 Det har jeg og merket. Alle guttene jeg har vært på en måte litt like, samtidig som ikke. Anonymous poster hash: 9b760...d13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #12 Del Skrevet 21. november 2013 Etter å ha sammenliknet stortsett alle jenter jeg har vært forelsket i, så regnet jeg ut at de alle hadde veldig like forhold mellom hvordan ting i ansiktet var dimensjonert(nese, leppe osv) og plassert. Selv om de så veldig ulike ut, så var utregningene skremmende like. Anonymous poster hash: 78d47...ed6 Merker jeg også. Er et type ansikt som jeg liker sterkere enn andre. Anonymous poster hash: 62604...ab7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #13 Del Skrevet 21. november 2013 Jeg har ikke noen forklaring på hvordan, det er bare noen som vinner det. Jeg kunne jo skrevet snill og omsorgsfull, men de fleste er jo det mot dem de liker. Ja, det er ikke lett å definere det kanskje. Snill og omsorgsfull er forståelig. Sosial intelligens blir det vel. En fin egenskap å falle for. Anonymous poster hash: 62604...ab7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 21. november 2013 #14 Del Skrevet 21. november 2013 (endret) Ja, det er ikke lett å definere det kanskje. Snill og omsorgsfull er forståelig. Sosial intelligens blir det vel. En fin egenskap å falle for. Anonymous poster hash: 62604...ab7 Ja, du har rett i det, Espen. Endret 21. november 2013 av Evilposelos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 21. november 2013 #15 Del Skrevet 21. november 2013 Lekenhet. Intelligens. Humor. Visdom. Klarer du å balansere dem, vil du kunne få hva som helst. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alja Skrevet 21. november 2013 #16 Del Skrevet 21. november 2013 My heart is already taken! Hoho, tidenes kliss. Men min mann vant hjertet mitt ved å være der når ingen andre var. Han var der i tunge tider, han har løftet meg opp og gitt meg styrke til å finne meg selv. Han er omtenksom, en god lytter og har en enorm forståelse og er tålmodig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JamesHardy Skrevet 21. november 2013 #17 Del Skrevet 21. november 2013 Tillit, aksept, varme, humor, intelligens.. Daaaaa rører det seg fort inne i brystet og det emosjonelle kommer sterkere frem.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Herr Heftig Skrevet 21. november 2013 #18 Del Skrevet 21. november 2013 http://www.youtube.com/watch?v=8fwXeBCMrT4 Katten, ikke jenta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fargestift Skrevet 21. november 2013 #19 Del Skrevet 21. november 2013 Humor er viktig! At du ikke er redd for å være sammen med meg hos vennene dine, at du er snill og forståelsesfull, viser respekt. En jeg kan snakke om alt med og som det er lett å starte en samtale uten at det skal bli en diskusjon 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 21. november 2013 #20 Del Skrevet 21. november 2013 noko så enkelt og vanskeleg som å inneha intelligens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå