Gå til innhold

Hvor ofte snakker du med kjæresten din?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har akk fått meg en kjæreste! Vi har ikke vært sammen lenge men jeg merker alt en stor forskjell i kommunikasjonen. Før kunne han sende melding og gi meg komblimanger i fleng. Nå skriver han skjeldent meldinger og aldri komblimanger lenger.. Føler jeg må dra ut meldinger av han.. Når han først svarer så svarer han alltid med et smileteng på slutten.. Skal jeg spørre hvorfor det har blitt sånn? Jeg er virkelig forelska i han og jeg blir veldig såra når det er sånn.. Jeg vet at han kan ha et fult program til tider , men at han slutter en melding med er glad i deg eller noe så..

Dette er min første kjæresten min. Og er veldig redd får å gjøre noe dumt, råd tas i mot med takk! :)

Anonymous poster hash: d1198...cec

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han føler seg nok trygg på deg og er ikke typen som sender meldinger hele tiden. Han er nok opptatt og tilstede der han er. Slik er iallefall min kjæreste. I starten var han helt anerledels;)

Anonymous poster hash: 0d60a...776

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker med han de dagene jeg ser han. Denne helgen er jeg på besøk hos foreldrene mine, så jeg har ikke sett kjæresten siden torsdag. Vi kommer vel heller ikke til å snakkes før mandag når vi sees. Vanligvis er vi sammen 5 dager i uka.

Begge synes vel at det er greit med litt space. Vi sier aldri at vi er glade i hverandre over telefon heller, men begge vet at vi er utrolig glade i hverandre.

Anonymous poster hash: c0ec0...128
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker med kjæresten hver dag på skype om begge er pålogget. Om han skal ut en tur på kjøpesenteret/være med kompiser for eksempel, så ringes vi ikke. Mn om han skal ut på byen så pleier jeg å få 2-3 meldinger i løpet av kvelden.

Vært sammen i over 3 og et halvr år (avstandsforhold)

Anonymous poster hash: 01921...268
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker med kjæresten min hver dag, siden vi bor sammen :) Og det har vi så og si gjort helt siden vi ble sammen for litt over 2 år siden :)

Anonymous poster hash: 3813d...7ac
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Awzm me

Nyforelskelsen er nok over

Dere er kanskje for komfortable med hverandre nå

Han har allerede begynt å ta deg for gitt

Han begynner å bli lei av deg

Han er veldig opptatt

og mange andre forslag.

Mest sannsynlig den første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hele tiden, bortsett fra når vi er i samme rom, da kan vi bare sitte å se på hverandre, Det holder :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er veldig forskjellige der, så du må nok bare føle deg frem- eller spørre han.

Jeg får heller ikke like mye "klisj" meldinger som i starten, men samboer skriver fortsatt at han elsker meg, glad i meg ol, det er noe vi sier stort sett hver dag:)

I starten av forholdet snakket vi også sammen hver dag..

Endret av Muffesk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Hva når kjæresten er bortreist i et par uker - og man får sms omtrent daglig, men han ikke ringer? Er det akseptabelt, eller er det et faresignal?

Anonymous poster hash: d0c96...320
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva når kjæresten er bortreist i et par uker - og man får sms omtrent daglig, men han ikke ringer? Er det akseptabelt, eller er det et faresignal? Anonymous poster hash: d0c96...320

Nå når jeg og kjæresten er borte fra hverandre i jula så går det hovedsaklig i meldinger. Kanskje vi snakker på telefon en og annen kveld, men det går i meldinger. Tror ikke du trenger å tenke på det som et faresignal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå når jeg og kjæresten er borte fra hverandre i jula så går det hovedsaklig i meldinger. Kanskje vi snakker på telefon en og annen kveld, men det går i meldinger. Tror ikke du trenger å tenke på det som et faresignal

Tusen takk for svaret ditt! Håper det stemmer i mitt tilfelle også :) Savner å høre stemmen hans; skulle ønske han ville ringe meg og spurt hvordan min julaften har vært, om jeg har fått noen fint til jul, osv. Blir jo veldig kjapt på sms liksom, vi takket hverandre for gavene, men vet jo ellers lite om hva hverandre har gjort disse dagene.. Må innrømme at jeg er litt skuffet. Men vil ikke miste han, så det blir vel feil å nevne dette/gnage på dette i ettertid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for svaret ditt! Håper det stemmer i mitt tilfelle også :) Savner å høre stemmen hans; skulle ønske han ville ringe meg og spurt hvordan min julaften har vært, om jeg har fått noen fint til jul, osv. Blir jo veldig kjapt på sms liksom, vi takket hverandre for gavene, men vet jo ellers lite om hva hverandre har gjort disse dagene.. Må innrømme at jeg er litt skuffet. Men vil ikke miste han, så det blir vel feil å nevne dette/gnage på dette i ettertid? Anonymous poster hash: d0c96...320

Du kan jo ringe ham? Kanskje han også savner å høre stemmen din og venter på at du ringer ham? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svaret ditt! Håper det stemmer i mitt tilfelle også :) Savner å høre stemmen hans; skulle ønske han ville ringe meg og spurt hvordan min julaften har vært, om jeg har fått noen fint til jul, osv. Blir jo veldig kjapt på sms liksom, vi takket hverandre for gavene, men vet jo ellers lite om hva hverandre har gjort disse dagene.. Må innrømme at jeg er litt skuffet. Men vil ikke miste han, så det blir vel feil å nevne dette/gnage på dette i ettertid? Anonymous poster hash: d0c96...320

Du kan jo også ringe ham? :)

Anonymous poster hash: 6d37f...b48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan jo ringe ham? Kanskje han også savner å høre stemmen din og venter på at du ringer ham? :)

Jeg kan nok ikke det.. Vi har hatt litt issues med at jeg synes han er litt avvisende til tider og at han tar litt sjelden kontakt, så ballen ligger på en måte hos han nå... Har liksom alltid følt at det er jeg som er mest "på" i forholdet vårt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi pleier å snakke over telefonen hver dag når vi ikke er med hverandre. Jeg ringer nok mer enn han da jeg hater å skrive meldinger. Merker det er veldig individuelt hvor mye man har kontakt da noen ikke trenger like mye selskap som andre.

Jeg er veldig sosial, så liker å snakke så mye som mulig. Typen er mer introvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svaret ditt! Håper det stemmer i mitt tilfelle også :) Savner å høre stemmen hans; skulle ønske han ville ringe meg og spurt hvordan min julaften har vært, om jeg har fått noen fint til jul, osv. Blir jo veldig kjapt på sms liksom, vi takket hverandre for gavene, men vet jo ellers lite om hva hverandre har gjort disse dagene.. Må innrømme at jeg er litt skuffet. Men vil ikke miste han, så det blir vel feil å nevne dette/gnage på dette i ettertid?

Hvor lenge har dere vært sammen ? hos oss utviklet seg eter hvert, men jeg stå på kravet mitt om kontakt hver eneste dag.

skulle bare mangle når man er i fast forhold mener jeg..

han foretrekker å ringes for å høre stenmmen min og jeg liker det også.

hvorfor ikke bare ringe han å fortelle dette til han ? spør han om jula og alt mulig hverdagslig ting..

det er nå du setter standaren for forholdet, dette handler om kommunikasjon..

hvorfor tror du du mister han fordi om du vil ha ordentlig kontakt med han ?

Går han fra deg eller mener at du er klengete , så verken elsker eller respekterer han deg og ditt ønske og er videre ikke noe å satse på...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge har dere vært sammen ? hos oss utviklet seg eter hvert, men jeg stå på kravet mitt om kontakt hver eneste dag.

skulle bare mangle når man er i fast forhold mener jeg..

han foretrekker å ringes for å høre stenmmen min og jeg liker det også.

hvorfor ikke bare ringe han å fortelle dette til han ? spør han om jula og alt mulig hverdagslig ting..

det er nå du setter standaren for forholdet, dette handler om kommunikasjon..

hvorfor tror du du mister han fordi om du vil ha ordentlig kontakt med han ?

Går han fra deg eller mener at du er klengete , så verken elsker eller respekterer han deg og ditt ønske og er videre ikke noe å satse på...

I fem-seks måneder... Jeg er selvfølgelig helt enig med deg. Føler heller ikke at jeg er særlig kravstor, en samtale eller to i løpet av jula hadde holdt for meg. Må sies at han har vært ganske flink med meldinger denne gangen, da. Og siden dette er noe jeg har tatt opp før, vil jeg ikke nå være den som ringer. Han vet hva jeg mener om sånne ting. Under ligger det en frykt for at han kanskje ikke er like forelsket som det jeg er... Men jeg vil ikke miste han, og er derfor redd for å ta opp "problemet".

Hva tror dere? Betyr det manglende interesse at han ikke ringer? Eller kan det rett og slett være at slik er noen gutter, han er like glad i meg selv om han ikke føler behov for å snakkes i løpet av en uke? Kanskje det bare er jeg som overanalyserer, at dette ikke hadde vært noe problem for andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...