Silfen Skrevet 1. september 2013 #1 Del Skrevet 1. september 2013 I det siste har jeg sett så mange menn som faker utseendet sitt. De går nemlig med caps. Med noe på hodet ser de ut som sexy, barske, pulbare mannfolk. Men ... så kommer capsen av, og hva da? Joda, da har de måne eller grått hår eller viker høyere enn det skulle vært mulig å ha! De blir 25 år eldre med en gang og det er bare lureri for oss damer når de bevisst går inn for å gjøre seg attraktiv ved hjelp av slike hjelpemidler som en caps faktisk er i deres tilfeller! De burde skjønne at caps ene og alene er for de som faktisk ER sexy og deilige, ikke for de som ønsker å lure til seg damer på falske grunnlag. Så tenk over det, dere mannfolk, og ikke bedriv slikt bevisst lureri! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 1. september 2013 #2 Del Skrevet 1. september 2013 Ok, det er notert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #3 Del Skrevet 1. september 2013 Jah, og hva med oss kvinner som sminker oss da? Anonymous poster hash: 4c795...366 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #4 Del Skrevet 1. september 2013 Sier hun som sikkert hadde på seg høye hæler, sminke, pushup-bh, hold in strømpebukser og sikkert også har farget/stylet håret... Men denne diskusjonen har vel gått før en gang Anonymous poster hash: bf719...d25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #5 Del Skrevet 1. september 2013 Jah, og hva med oss kvinner som sminker oss da? Anonymous poster hash: 4c795...366 Sier hun som sikkert hadde på seg høye hæler, sminke, pushup-bh, hold in strømpebukser og sikkert også har farget/stylet håret... Men denne diskusjonen har vel gått før en gang Anonymous poster hash: bf719...d25 Skråblikk og generaliseringer, folkens. Anonymous poster hash: 91dac...1d7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arch Skrevet 1. september 2013 #6 Del Skrevet 1. september 2013 Butikkene burde forby menn uten skikkelig hårmanke å kjøpe caps og luer, så slipper vi denne dårlige trenden. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 1. september 2013 Forfatter #7 Del Skrevet 1. september 2013 Butikkene burde forby menn uten skikkelig hårmanke å kjøpe caps og luer, så slipper vi denne dårlige trenden. Ja! Det var en knallgod idé!. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arbeider Skrevet 1. september 2013 #8 Del Skrevet 1. september 2013 (endret) Men de får ikke poeng for å kle caps? Merket meg at de jeg kjenner som kler caps har tykt hår uten viker. Litt urettferdig for oss som hverken har hår eller kler caps. Jeg vil ha parykk tibake på moten Endret 1. september 2013 av Arbeider 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest abcdefgh Skrevet 1. september 2013 #9 Del Skrevet 1. september 2013 Pul de utendørs? Problem solved. Eller om du er i det dristige hjørnet kan du jo invitere de inn uten at de trenger å ta av capsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 1. september 2013 Forfatter #10 Del Skrevet 1. september 2013 Ingen poeng for å kle caps. Her er det kun avsløringen som gjelder. Kler man caps OG har hår? Fine. Jeg foreslår at dere hårløse sparer penger og får transplantat dersom dere ønsker å bruke caps. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #11 Del Skrevet 1. september 2013 Jah, og hva med oss kvinner som sminker oss da? Anonymous poster hash: 4c795...366 Anonymous poster hash: 5aed6...603 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arbeider Skrevet 1. september 2013 #12 Del Skrevet 1. september 2013 Jeg foreslår at dere hårløse sparer penger og får transplantat dersom dere ønsker å bruke caps. Notert. Om jeg flytter alt håret mitt har jeg akkurat nok til en mohawk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #13 Del Skrevet 1. september 2013 om jeg finner med meg en mann som bruker caps og som viser seg å ha åne, SO WHAT?? er det virkelig det som betyr noe eller? da kan vi jo forby kvinner å sminke seg, bruke alskens hold in produkter osv osv da same shit different name Anonymous poster hash: 4f779...454 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #14 Del Skrevet 1. september 2013 om jeg finner med meg en mann som bruker caps og som viser seg å ha åne, SO WHAT?? er det virkelig det som betyr noe eller? da kan vi jo forby kvinner å sminke seg, bruke alskens hold in produkter osv osv da same shit different name Anonymous poster hash: 4f779...454 "Oh the ironi -never heard about it" Anonymous poster hash: f9472...570 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mummu Skrevet 1. september 2013 #15 Del Skrevet 1. september 2013 Menn med litt grått hår er da hot 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 2. september 2013 #16 Del Skrevet 2. september 2013 Tråden er ryddet for personhets. Daenerys, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #17 Del Skrevet 2. september 2013 Ingen poeng for å kle caps. Her er det kun avsløringen som gjelder. Kler man caps OG har hår? Fine. Jeg foreslår at dere hårløse sparer penger og får transplantat dersom dere ønsker å bruke caps. Hva med problemet menn med måne/grått hår som har raket det helt av? Plutselig er det hverdag igjen og han gidder ikke rake håret og der sitter en med en gråhåra fjott med måne. Dette burde det vært regler på! Anonymous poster hash: 6bb71...29a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #18 Del Skrevet 3. september 2013 I det siste har jeg sett så mange menn som faker utseendet sitt. De går nemlig med caps. Med noe på hodet ser de ut som sexy, barske, pulbare mannfolk. Men ... så kommer capsen av, og hva da? Joda, da har de måne eller grått hår eller viker høyere enn det skulle vært mulig å ha! De blir 25 år eldre med en gang og det er bare lureri for oss damer når de bevisst går inn for å gjøre seg attraktiv ved hjelp av slike hjelpemidler som en caps faktisk er i deres tilfeller! De burde skjønne at caps ene og alene er for de som faktisk ER sexy og deilige, ikke for de som ønsker å lure til seg damer på falske grunnlag. Så tenk over det, dere mannfolk, og ikke bedriv slikt bevisst lureri! Sminke og hold-in strømper er herved inndratt! Anonymous poster hash: 0061e...8a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #19 Del Skrevet 3. september 2013 Butikkene burde forby menn uten skikkelig hårmanke å kjøpe caps og luer, så slipper vi denne dårlige trenden. Hva med å sende inn en unggutt til å kjøpe caps for seg? Anonymous poster hash: 0061e...8a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå