Gå til innhold

Hjelp, orgasme!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har tidligere slitt med anoreksi og diverse andre problemer. Jeg hadde et grusomt selvbilde, og jeg straffet meg selv med å unngå alt som gav meg nytelse. Det gjaldt ikke bare søtsaker og mat generelt, men også alt som stimulerte meg seksuelt. Jeg aner ikke hvorfor, men jeg syntes jeg var så ekkel at jeg ikke kunne ta på meg selv, engang. Og hvis jeg en sjelden gang gjorde det, måtte jeg igjennom et lite ritual med selvskading. Det har ført til at jeg rett og slett ikke vet hvordan jeg kommer, og når jeg føler at jeg er nær en orgasme, får jeg panikk og trekker meg ut. Det henger nok sammen med at jeg forbinder sex med smerte, straff og blod og gørr. Heldigvis er den perioden over, men jeg sliter fortsatt litt. Det kommer til å ta tid.

Jeg har en kjæreste som er veldig flink i senga. Jeg merker det jo hver gang at jeg er så ufattelig nær en orgasme og at det han gjør er utrolig godt. Selv om jeg er tilbake til normalvekt og endelig føler meg relativt normal i hodet (kan endelig sette pris på ting uten å få skyldfølelse), har jeg innsett at jeg sliter med orgasmen. Kjæresten vil at jeg skal komme, og jeg vil også komme, men jeg stopper meg selv hele tiden. Etterhvert begynte jeg å fake orgasmer bare for at han ikke skulle føle seg utilstrekkelig eller dårlig. I begynnelsen trodde han ikke på meg, men etterhvert ble jeg litt flinkere å late som ... eller så er jeg forsatt like dårlig å fake orgasmer, kanskje han bare har gitt opp. Jeg har aldri sagt alt dette til kjæresten min, i frykt for at han skal tro jeg er splitter pine gal.

Uansett, i dag tenkte jeg bare "fuck it," og tok frem en vibrator som jeg har hatt liggende en god stund. Jeg tenkte at jeg ikke skulle gi opp og endelig få orgasme. Jeg fikk panikk flere ganger, men klarte det. Jeg fikk min første orgasme :danse: En milepæl jeg er storfornøyd med! Men jeg har også innsett at for å komme, må jeg stimuleres på en annen måte enn det jeg har sagt til kjæresten min, så jeg må få ham til å stimulere meg på den måten jeg oppdaget i kveld. Jeg har også funnet ut at på grunn av den mentale sperren min må jeg ha litt kraftigere stimulering enn bare fingring og slikking. Det går seg sikkert til etterhvert - men skremmer jeg ham dersom jeg drar frem en vibrator og spør om han kan bruke den istedet?

Greia er at vibratorer er såpass kraftige at jeg kommer ganske raskt. Med fingring/slikking tar det litt lengre tid, men det er akkurat nok tid til at jeg får summet meg og dytter han vekk.

Jeg frykter at han skal føle seg utilstrekkelig, og at jeg kanskje blir nødt til å fortelle ham årsaken til at jeg sliter litt i senga. Jeg vil jo at han skal vite at det er meg og ikke han, men samtidig vil jeg holde dette for meg selv. Jeg burde kanskje sagt noe for lenge siden, men ordene kommer ikke ut. Han er jo klar over deler av problemet, men han er tydelig på at han ikke vil presse meg til å fortelle ham noe ufrivillig. Er det noen som har vært i samme båt, eller har noen råd? Jeg vil egentlig ikke utlevere meg sånn på nettet, men det blir for personlig å prate om det til mine nærmeste venninner.

Anonymous poster hash: 24d50...fb9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hurra for orgasme! :blomst:

Tror nok du bekymrer deg unødig, ganske sikker på at kjæresten din tvert imot vil bli kjempeglad om du kommer og forteller at du har oppdaga hvordan det er mulig for deg å få orgasme :)

Anonymous poster hash: 49d76...b57
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for orgasme! :blomst:

Tror nok du bekymrer deg unødig, ganske sikker på at kjæresten din tvert imot vil bli kjempeglad om du kommer og forteller at du har oppdaga hvordan det er mulig for deg å få orgasme :)

Anonymous poster hash: 49d76...b57

Men han vet jo ikke at jeg aldri har hatt orgasme :fnise: Skal jeg bare si: "Hei, kjære, jeg har fått min første orgasme!" Da blir han kanskje litt forvirret. Kanskje jeg kan si: "Jeg vet om en måte å få enda raskere orgasme på," for da viser jeg han hvordan man gjør det, og samtidig unngår jeg kryssforhør om hvorfor jeg har faket de tidligere orgasmene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Kryssforhør om sengeaktivteter er aldri spesielt smart, - uansett om det er han eller hun som underlegges forhøret.

Ofte er det enkle, altså den rene sannhet, det beste og mest effektive for forholdet på lang sikt.

Og, gratulerer og hurra for orgasmen og deg, vennen :blomst:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du har det bedre! Og grattis med orgasme :)

Må rett som det er frem med vibrator på dama når vi koser oss, ikke fordi jeg ikke er god nok (sier hun iallefall ;) ), men hun stresser veldig om det går "for lang tid" før orgasmen kommer. Hun tenker mye og tror jeg blir sliten og lei om jeg må jobbe ekstra, men slik er det jo ikke. Men når hun først får de tankene er en orgasme enda vanskeligere å oppnå og da er det greit med vibrator.
Så lenge det er jeg som styrer den til hun kommer føler jeg jo det er jeg som gir henne orgasme, men det viktigste er jo at hun har det godt.
Det hender hun bruker den selv også mens jeg ser på, det er utrolig pirrende...så er han så forstålig som du sier, så tror jeg nok ikke det er problem om du nevner vibrator for ham :)

Bare si at det hjelper deg å komme kjappere, mer trenger du ikke gjøre ut av det :)

Lykke til! Håper du får flere gode opplevelser, det fortjener du! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Danny Law

Hei!

Bra at du var så modig å fortelle oss din situasjon:

- Det er ikke noe rart men bare det som mange jenter som har anoreksi opplever.

- jeg vil bli forbannet om jeg finner ut min dame simulerer orgasmene. Og det vil også han sannsynligvis blir. Så regel nr.1, du blir ærlig med han.

- I starten av ditt innlegg sa du at han var veldig flink i senga. Det kan du si om du har prøvd minst 50 andre gutter slik at du kan sammenligne. Jeg sier det fordi det kan godt være han som ikke er så flink.

- Men han har vist deg tålmodighet, så vil han hjelpe deg videre.

- Problemer kan allikevel ligger oss en av dere eller begge.

- Du vil ikke få orgasme når:

• han klarer ikke å stimulere deg godt (og det går på teknikken, fysikken, kjemien for det meste). Størrelsen på piken er viktig (du brukte en vibrator som hjalp deg og det var sannsynligvis hardere og større enn hans penis) men det absolutt ikke er den viktigste faktoren. Hvordan gutten manøver den, teknikken, engasjement osv er mest relevant.
  • du klarer ikke å slappa (og det kommer sannsynligvis fra den perioden når du sleit med helsa). Hvis dette vil fortsette med samme gutt eller med andre i fremtiden, vel da er det å snakke med en lege eller en sex-terapeut (jeg prøvde å annonsere det i dette forumet men de sier at det ikke er lov :().
  • trening kan hjelpe deg også seksuelt.
  • Av erfaring tror jeg ikke at han vil dumpe deg pga det. Kanskje trenger dere begge bare noen små justeringer. Jeg vil starte med å elske deg mer hardere og mer kindly.

Lykke til! Og jeg vil gjerne høre fra deg hvordan det går. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Bra at du var så modig å fortelle oss din situasjon:

- Det er ikke noe rart men bare det som mange jenter som har anoreksi opplever.

- jeg vil bli forbannet om jeg finner ut min dame simulerer orgasmene. Og det vil også han sannsynligvis blir. Så regel nr.1, du blir ærlig med han.

- I starten av ditt innlegg sa du at han var veldig flink i senga. Det kan du si om du har prøvd minst 50 andre gutter slik at du kan sammenligne. Jeg sier det fordi det kan godt være han som ikke er så flink.

- Men han har vist deg tålmodighet, så vil han hjelpe deg videre.

- Problemer kan allikevel ligger oss en av dere eller begge.

- Du vil ikke få orgasme når:

• han klarer ikke å stimulere deg godt (og det går på teknikken, fysikken, kjemien for det meste). Størrelsen på piken er viktig (du brukte en vibrator som hjalp deg og det var sannsynligvis hardere og større enn hans penis) men det absolutt ikke er den viktigste faktoren. Hvordan gutten manøver den, teknikken, engasjement osv er mest relevant.
  • du klarer ikke å slappa (og det kommer sannsynligvis fra den perioden når du sleit med helsa). Hvis dette vil fortsette med samme gutt eller med andre i fremtiden, vel da er det å snakke med en lege eller en sex-terapeut (jeg prøvde å annonsere det i dette forumet men de sier at det ikke er lov :().
  • trening kan hjelpe deg også seksuelt.
  • Av erfaring tror jeg ikke at han vil dumpe deg pga det. Kanskje trenger dere begge bare noen små justeringer. Jeg vil starte med å elske deg mer hardere og mer kindly.

Lykke til! Og jeg vil gjerne høre fra deg hvordan det går. :)

Jo, han er relativt flink i senga, for jeg har vært med andre gutter før ham. Med de andre guttene var det ingen antydning til en potensiell orgasme, men med han er det alltid veldig bra. Kanskje jeg ikke har samme definisjon som andre når det gjelder det å være flink i senga, men jeg er veldig fornøyd med sexlivet på tross av mitt strev med orgasmer. Jeg skjønner at det å simulere orgasme kan være provoserende og at det ikke løser problemet overhodet - det gjør jo egentlig problemet verre. Nå er det noen uker til neste gang jeg møter kjæresten, så det blir en stund til neste gang jeg har sex. Jeg burde nok ha vært ærlig fra første stund, men jeg får vel forsøke å korrigere meg selv heretter. Det er iallefall lys i enden av tunnelen :laugh: Jeg har iallefall klart å få orgasme, og skal nå få ham med på leken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...