Gå til innhold

Sliter med å bli våt nok!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en ung, sunn kvinne men noen ganger blir det ikke fuktig nok før sex.

Det skjer ikke hver gang, kan ha sex flere ganger hvor det er normalt, men innimellom reagerer ikke kroppen min helt som vanlig. Forspill etc er egentlig bare bortkasta, må ty til glidemiddel..

Greit nok at det fins en løsning, men det er faktisk utrolig flaut. Da jeg var sammen med eksen pleide jeg å gjemme glidemiddel på badet og ta det på i skjul i tilfelle jeg skulle få det problemet og i tilfelle vi kom til å ha sex.

Nå er jeg ikke i et forhold, så har egentlig ikke tenkt på det på en stund frem til jeg hadde sex her om dagen og det skjedde igjen.. Det var spontant og uventet så hadde ikke glidemiddel tilgjengelig og det begynte å gjøre vondt, både for meg og for han. Plutselig ser jeg han står med håndkrem som han hadde funnet frem som han bruker.. Jeg ville bare synke i jorda.. Hva feiler meg?

Anonymous poster hash: 1c782...8cb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det feiler deg ingenting. Det varierer hvor lang tid man bruker på å bli våt nok for samleie. Noen ganger kan man være klar allerede før mannen har berørt en, andre ganger må det mye forspill til. Å bruke glidemiddel er IKKE et nederlag, kun et hjelpemiddel.

Det kan selvfølgelig hende du ikke tenner så på partneren din, da kan man ha problemer med å bli våt generelt under sex, men det kan også ha noe med alder å gjøre. Tror det er ganske vanlig å bli litt mindre våt med årene, man er jo ikke tenåring for alltid.

Skjønner ikke hvorfor det skulle være noe å skamme seg over, bare å smøre litt glidemiddel på det og kjøre på videre. Ikke noe problem :humpe:

Anonymous poster hash: 7b3d7...ecf
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det feiler deg ingenting. Det varierer hvor lang tid man bruker på å bli våt nok for samleie. Noen ganger kan man være klar allerede før mannen har berørt en, andre ganger må det mye forspill til. Å bruke glidemiddel er IKKE et nederlag, kun et hjelpemiddel.

Det kan selvfølgelig hende du ikke tenner så på partneren din, da kan man ha problemer med å bli våt generelt under sex, men det kan også ha noe med alder å gjøre. Tror det er ganske vanlig å bli litt mindre våt med årene, man er jo ikke tenåring for alltid.

Skjønner ikke hvorfor det skulle være noe å skamme seg over, bare å smøre litt glidemiddel på det og kjøre på videre. Ikke noe problem :humpe:

Takk for støtten, men.. Jeg føler allikevel det er et nederlag å ty til glidemiddel!

Jeg føler dette problemet dukker opp uten sammenheng i hvor tent jeg er, kroppen bare nekter å henge med på en måte.. Og har kroppen først "slått seg vrang" kan ikke all forspill i verden endre på det (!)

Jeg skjønner man ikke kan være tenåring for alltid, men jeg er 23.. Jeg har ikke inntrykk av at det er normalt i hvert fall.

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du den du har sex med er sexy da? Jeg hadde samme problemet tidligere og etter at jeg byttet partner innså jeg at det var fordi jeg ikke tente nok på eksen, selv om jeg elsket han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du den du har sex med er sexy da? Jeg hadde samme problemet tidligere og etter at jeg byttet partner innså jeg at det var fordi jeg ikke tente nok på eksen, selv om jeg elsket han.

Ja, problemet har gjentatt seg selv om han er aldri så digg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Jeg skulle ønske både kvinner og menn snart sluttet å se på glid som 'et nederlag' og en bekreftelse på at man ikke er 'god nok'.

Det er et hjelpemiddel, - så enkelt.

Jeg synes det er trist at du føler du må gjemme glid'en... Plasser den på nattbordet så er den lett tilgjengelig.

Og la ham heller få gleden av å smøre deg litt.

Tips, drypp en dråpe på penishodet og stryk med fingrene.... Du skal se at både forståelse for effekten og for funksjonen øker betraktelig.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke skam deg! Jeg må også ty til glidemiddel, og i begynnelsen skammet jeg meg, og jeg var redd for at partneren skulle tro at jeg ikke tenkte på ham. Jeg var jo steinkåt, men kroppen min hengte ikke med. Jeg ble litt våt, så det kom veldig an på størrelsen på penis. Den første jeg hadde sex med hadde en nokså liten penis, så da trengte jeg aldri glidemiddel. Men han jeg har nå har en ganske stor og tykk penis, og da klarer jeg meg ikke uten. Jeg sier bare til ham at penisen hans er for stor og at kroppen ikke alltid henger med, selv om jeg har veldig lyst på ham. Han tok det med et smil og sa at det egentlig var litt sjarmerende (for han var det bedre at det var litt trangt, enn at den var for vid). Så lenge sexen og kjemien er god ellers, bør ikke nødvendigheten av glidemiddel sette en demper for noe.

Det er så utrolig trist at folk føler seg utilstrekkelig på grunn av dette. Menn tenker kanskje at de ikke klarer å tenne dama, og damer føler kanskje seg utilstrekkelige fordi noe er galt med kroppen. Men det er ikke nødvendigvis noe galt, det er store individuelle variasjoner på hvor våt man blir uavhengig av hvor kåt man faktisk er. Jeg prøver å vise med kroppsspråket at jeg vil ha ham, og lar også påsmøringen av glidemiddel bli noe erotisk (hvis du skjønner? Høres kanskje litt rart ut, men mannen kan jo også få glede av det, og det kan jo bli litt spennende for ham å smøre det på).

Anonymous poster hash: 87dd9...b8f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan glidemiddel være flaut?

Har alltid brukt det jeg! Får lett vondt, tror jeg er litt liten der nede. Blir bedre sex og, pluss det er bra å ha f.eks glid med jordbærsmak når man har oral! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen mener at det også kan være bieffekter av hormonell prevensjon, feks p-piller.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må bruke glidemiddel stort sett hver gang. Hadde vært fint om vi kunne tatt en spontan en i skauen en gang i blant, men ellers går det greit. Det hjelper om jeg får komme først da. Og hvis han slikker deg til du kommer så blir du våt.

Anonymous poster hash: 89f10...766

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Danny Law

Jeg er en ung, sunn kvinne men noen ganger blir det ikke fuktig nok før sex.

Det skjer ikke hver gang, kan ha sex flere ganger hvor det er normalt, men innimellom reagerer ikke kroppen min helt som vanlig. Forspill etc er egentlig bare bortkasta, må ty til glidemiddel..

Greit nok at det fins en løsning, men det er faktisk utrolig flaut. Da jeg var sammen med eksen pleide jeg å gjemme glidemiddel på badet og ta det på i skjul i tilfelle jeg skulle få det problemet og i tilfelle vi kom til å ha sex.

Nå er jeg ikke i et forhold, så har egentlig ikke tenkt på det på en stund frem til jeg hadde sex her om dagen og det skjedde igjen.. Det var spontant og uventet så hadde ikke glidemiddel tilgjengelig og det begynte å gjøre vondt, både for meg og for han. Plutselig ser jeg han står med håndkrem som han hadde funnet frem som han bruker.. Jeg ville bare synke i jorda.. Hva feiler meg?

- ingenting å skamme seg

- ingenting å bekymrer seg til, om problemet skjer sjelden

- det hjelper å få råd av en god mannlig elsker, slik at du lærer å slappe av

- han kan lære deg å kjenne på kroppen

- stor ansvar ligger hos mannen/gutten

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle kropper kan sende ut like mye væske, noen sender ut mye og andre lite. det må du bare godta. Dessuten er det veldig normalt bruke glidemiddel..

Anonymous poster hash: 72e66...003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter med det samme. Må ofte avbryte samleie fordi det blir for tørt og vondt. Hadde jeg vært i et forhold hadde det jo vært grei nok med glidemiddel og alt det der. Men når man har sex med litt mer tilfeldige menn, så har man ikke alltid glidemiddel tilgjengelig. Går ikke med det i veska når jeg skal på byn liksm.

Anonymous poster hash: fb5b9...1b7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for støtten, men.. Jeg føler allikevel det er et nederlag å ty til glidemiddel!

Om det er et nederlag for noen så er det vel et nederlag for mannen som ikke klarer å gjøre deg våt nok...

Anonymous poster hash: c6550...c3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...