Gå til innhold

Historien om den flotte kvinnen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hun er her inne og bidrar med raushet, innsikt og fornuft. Jeg hadde for så vidt lagt merke til henne og utvekslet meninger med henne når tilfeldighetene ville det. Hennes måte å ordlegge seg på, hennes måte å formidle sine nyanser, vitnet om et levd liv med oppturer og nedturer. Men her inne, alltid denne rausheten.

For min del helt utilsiktet på annen måte enn å signalisere enighet, kom jeg til å støtte henne i et litt kontroversielt tema om sex. Dette var visst viktig for henne for jeg ble i hvert fall møtt med en raus anerkjennelse som var som skapt for nysgjerrig dialog. Det ble naturlig å basere denne dialogen på det tema som ble diskutert og kommunikasjonen ble både fortrolig og stadig dypere.

Lag for lag ble blottlagt og jeg satt igjen med en grunnleggende og pirrende nysgjerrighet over denne kvinnen som hadde delt så mange av de samme erfaringene som meg. Fortsatt var vi helt ukjente for hverandre men samtidig hadde vi nå gjensidig kunnskap om hverandres sanselige og seksuelle liv. Jeg var smigret av all denne fortroligheten samtidig som det pirret, stadig sterkere.

Hun er på samme alder som meg og jeg ble egentlig litt satt ut av at hun alltid forsto mitt språk, selv om det kan være meget utfordrende på et så begrenset medium som formidler alt via tastatur. Det ble etter hvert naturlig å leke med tanken om å treffe denne flotte kvinnen. Men før det hadde vi virkelig utforsket hverandre gjennom stemninger og følelser formidlet via ord.

Geografisk var vi atskilt med flere titalls mil i luftlinje, men tilfeldighetene ville ha det til at jeg skulle på utenlandsreise. Et sted hun tidligere ikke hadde besøkt og modige som vi var, bestemte vi at vi skulle tilbringe tid sammen. Hun ankom dagen etter meg. Flott, rakrygget og stolt bærer av sin alder og sitt liv kom hun inn gjennom hotellromdøren. Det ble vårt første møte.

Det var ikke pinlig. Det var ikke vanskelig. Denne kvinnen hadde for lengst vist sine evner til å se et annet menneske og få en til å føle seg ønsket. Og selv virket jeg visst litt på samme måte på henne.

Det ble tre dagers gjensidig og grenseløs elskov. Og grenseløse samtaler. Ingen skam eller sjenanse. Bare gjensidig ønske om å gi og oppdage. Overraskelser som ble møtt med pirrende nysgjerrighet.

Til tross for praktiske utfordringer med geografisk avstand, tror jeg vi kommer til å møtes igjen. Jeg unner alle menn å treffe en slik kvinne. Det finnes nok mange av dem her inne på KG. Det handler om tilfeldigheter, evne til å snakke samme språk og samtidig ha et avklart forhold til seg selv og evne å formidle det. Og det handler ikke minst om å føle seg ønsket. Hun evner virkelig å få meg til å føle meg ønsket. Da evner til og med jeg å vise meg fra min beste side. Vanskeligere er det ikke.



Anonymous poster hash: 879e4...34f
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 9 måneder senere...

Pompøst! Men søtt og fint skrevet, fine mennesker.



Anonymous poster hash: 6cd53...6d1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud så kleint.

Mulig det, men jeg synes avataren din er kleinere. :)

Anonymous poster hash: 435d9...a75

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søtt.

Jeg tenkte automatisk på "Lillepus" da jeg leste dette, av en eller annen grunn.



Anonymous poster hash: 7695a...f16
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det, men jeg synes avataren din er kleinere. :)

Anonymous poster hash: 435d9...a75

Haha! Jeg tar det som et kompliment.

new-wolf-of-wall-street-trailer-leonardo

Endret av Arcturus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, den avataren var klein ja..., lukter overflatisk umoden wannabe lang vei..



Anonymous poster hash: 7acf0...65e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...