Gå til innhold

Hva gjør dere når du har mensen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er ekkelt å ha mensen, og blir kvalm bare av tanken av å skulle ha sex da. En hver form for sexuell aktivitet minner meg bare om det ekle som foregår nedi trusa.

Samboeren min mener det er vanlig å være sexuelt aktiv også den uken, og sier det er mye vi kan gjøre uten penetrering. Jo da, jeg kan sikker gi ham en blow job, men uten noen form for stimulering nedentil ser jeg ikke helt hva jeg skal få ut av det. Ser helst at den uken holder vi oss til kyssing og klemming med klærne på.

Er jeg veldig sær og prippen? Hva gjør dere andre den uken?



Anonymous poster hash: b79ce...151
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gjør absolutt ingenting når jeg har mensen. Jeg sliter så sinnsykt med smerter at da hadde jeg sikkert kasta opp bare jeg skulle prøvd å gitt han en blowjob.



Anonymous poster hash: f9f3f...a02
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg suger gjerne, men ikke noe mer enn det :)



Anonymous poster hash: d6270...5f0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han får ta seg en runk

Anonymous poster hash: deff8...165

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

Det kan hende noen ganger jeg er veldig kåt og da har vi sex i dusjen. Sex i senga når jeg har mens er helt uaktuelt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Har aldri sex når jeg har mensen. Er et eller annet med det som bare byr meg imot. :P Men utføre ting på han har jeg ingen problemer med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må jo gjøre som du vil selvsagt, men det er måter du kan bli tilfredsstilt du også da:) Jeg og samboeren pleier å ta det i dusjen, enten bare sex stående, eller med blowjob/handjob og vibrator. Litt blod blir det kanskje på dusjgulvet men herre, det er jo bare blod:)



Anonymous poster hash: 87b29...cfc
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med analsex?

Jeg har nesten aldri mensen, så det problemet er ikke akutelt for meg, hopper over nesten hver måned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han runker eller jeg gir han en blowjob.

Eller vi har sex i dysjen, men det skjer ikke ofte da dysjen er veldig liten.

Ellers er det ingenting den uka :) godt med litt godkjent fri også hehe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Jeg har aldri sex mens jeg har mensen. Det blir for ekkelt for meg.

Jeg gir ham gjerne en handjob, eller hjelper han på andre måter, men der stopper det for min del.

Gjelder jo uansett bare noen få dager hver mnd, så syns ikke det er vanskelig å holde meg unna sex da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg hadde mensen tidligere (på p-piller) så runket/sugde jeg han. Har også hatt sex i dusj, ble alltid ekstra kåt når jeg hadde mensen (irriterende).

Nå går jeg på p-stav og har aldri mens, problem solved! Blir dog kåtere rundt tiden jeg skulle ha blødd, cirka annenhver måned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På de verste dagene har vi ikke sex, men når jeg blør litt mindre (dag 3,4,5) så har vi gjerne sex! Er bare å legge et lite håndkle under rumpa i senga :) Sex i dusjen er også nevnt, det hender det at vi gjør, da trenger vi ikke tenke på om det blir lit søl i det hele tatt! Ellers så pleier det å gå greit å bare ha vanlig sex, blør jo ikke konstant alle dagene :P



Anonymous poster hash: b89fb...7e9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er ekkelt å ha mensen, og blir kvalm bare av tanken av å skulle ha sex da. En hver form for sexuell aktivitet minner meg bare om det ekle som foregår nedi trusa.

Samboeren min mener det er vanlig å være sexuelt aktiv også den uken, og sier det er mye vi kan gjøre uten penetrering. Jo da, jeg kan sikker gi ham en blow job, men uten noen form for stimulering nedentil ser jeg ikke helt hva jeg skal få ut av det. Ser helst at den uken holder vi oss til kyssing og klemming med klærne på.

Er jeg veldig sær og prippen? Hva gjør dere andre den uken?

Anonymous poster hash: b79ce...151

Det er nok like vanlig å ikke ha sex den uken. Hvis du synes det er ubehagelig, får han respektere det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg har mensen, gjør vi ingenting. Enkelt og greit. :fnise:



Anonymous poster hash: 52bad...77b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...