Gå til innhold

Silk'n glide hårfjerning


Ixnay

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Xhuckles

Jeg har aldri likt slike produkter og denne var ingen unntak, jeg måtte alikevel gå over med høvel, og siden jeg har sensitiv hud ble jeg irritert og rød.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge prøvde du den? Hvis jeg skjønner rett så skal hårene skal forsvinne over tid, som om man tar laser hos hudpleier el.

Edit for å legge til sprørsmål; var du irritert og rød lenge?

Endret av Ixnay
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har slik Lumene, å er strålende fornøyd med resultatet. Eneste minuset er at jeg blir skikkelig sur når jeg bruker den. Hadde groteskt mye hårvekst, nummeret før bavian, så barberte både titt og ofte, noe som medførte sår hud, kløe av en annen verden, inngrodde hår osv. Kan si det slik at jeg var egentlig veldig glad i lange sommerkjoler...

Men, nå som jeg har brukt Lumenen endel, så er hårveksten betydelig redusert, inngrodde hår har jeg nesten ikke, å livet er ellers ganske bra på den fronten.

Men, slike fungerer best på blek hud og mørke hår da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler Silk'n Sensepil hårfjerning!

En må være veldig tålmodig med den, riktignok, men den fjerner hår permanent. Jeg overdriver ikke med å si at jeg har hatt hår som en mann. Etter å ha brukt den i to og et halvt år, er jeg nesten fri for hår på legger og mage. Betydelig bedre på armer og lår enn jeg var tidligere, men det tar tid. Det at jeg ser resultatene motiverer meg veldig, men jeg skulle ønske det hadde gått mye fortere. Kan ikke brukes på sol-eksponert hud, så om sommeren kan jeg ikke bruke den noe særlig. Jeg må alltid barbere meg før jeg kan bruke den, og det kan ta tid å barbere så mye, og å bruke den på kroppen etterpå. Men resultatene kommer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker så mye for tilbakemelding og at dere deler erfaringer. Kanskje det er verdt et forsøk da. Deilig å kunne kutte litt ned på barbering av legger etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

Annonse

Ikke vondt å bruke, men du kjenner en varme-følelse når du tar den på huden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også kjøpt den, men synes faktisk ikke den virker. Jeg brukte den på leggene og ser helt klart at hårveksten ble redusert, men etterhvert så skal man kunne trappe ned bruken. Når jeg prøvde det så kom hårveksten tilbake.

Hårveksten blir altså redusert, men det vokser ut igjen, og jeg har måttet gå over med barberhøvel uansett, dermed er det mye penger for lite synes jeg.

Den er enkel å bruke og det gjør ikke vondt. Vær litt obs med føflekker, det stikker ekstra når man treffer en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler Silk'n Sensepil hårfjerning!

En må være veldig tålmodig med den, riktignok, men den fjerner hår permanent. Jeg overdriver ikke med å si at jeg har hatt hår som en mann. Etter å ha brukt den i to og et halvt år, er jeg nesten fri for hår på legger og mage. Betydelig bedre på armer og lår enn jeg var tidligere, men det tar tid. Det at jeg ser resultatene motiverer meg veldig, men jeg skulle ønske det hadde gått mye fortere. Kan ikke brukes på sol-eksponert hud, så om sommeren kan jeg ikke bruke den noe særlig. Jeg må alltid barbere meg før jeg kan bruke den, og det kan ta tid å barbere så mye, og å bruke den på kroppen etterpå. Men resultatene kommer.

Kanskje jeg har gitt opp fort fort? Har brukt den ca 10 ganger.. Tenkte liksom at hvis jeg brukte den gjennom vinteren nå, så skulle jeg være klar for sommeren :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
  • 1 år senere...

Apparat for permanent hårfjerning (Silk’n Glide) - aliexpress.com Det stikker litt, nesten som å bli "snappet"med et gummistrikk. Absolutt utholdelig. Jeg blir litt rød etter at jeg har brukt den og de neste dagene ser det ikke ut som noe har skjedd men etter 10-14 dager er det tydelige områder uten hår.

Endret av Tora351
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...