Chinka Skrevet 12. mars 2013 #1 Skrevet 12. mars 2013 Noen som følger med på the bachelor på norsk tv. Sean er bare råkjekk Her kan vi diskutere, uten at dem som har sett programmet på nettet skal avsløre hvem han velger tilslutt. Så HOLD DERE UNNA!!! Beklager, men opplevde det under Emily tråden. Synes han valgte de rette jentene. Så får vi se hvordan det går videre. Tror det blir myyyye drama.
kaffemor Skrevet 12. mars 2013 #2 Skrevet 12. mars 2013 Jeg så på! Morsomt at flere av jentene ble fulle Synes det var litt rart at hun med brudekjolen kom videre. Hun virket så rar.
Chinka Skrevet 12. mars 2013 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2013 Ja det syntes jeg også. Men jeg tror hun kommer langt. Hun er med i flere av klippene de viste etter episoden.
Chinka Skrevet 14. mars 2013 Forfatter #5 Skrevet 14. mars 2013 Gleder meg masse jeg også :D Hvem er hun jenta som kom ut aller sist fra limousinen? Hun har tydeligvis vært med før også. Men hvordan kjenner hun Sean?
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2013 #6 Skrevet 14. mars 2013 Gleder meg masse jeg også :D Hvem er hun jenta som kom ut aller sist fra limousinen? Hun har tydeligvis vært med før også. Men hvordan kjenner hun Sean? Hun var med i Bens sesong, og har møtt Sean på bachelortreff i etterkant Alle de som har vært med i bachelor/bachelorett møtes med jevne mellomrom på store eventer. Anonym poster: 19b0a8d2bb0815a6e5ccda9b7fa3324a
Chinka Skrevet 22. mars 2013 Forfatter #7 Skrevet 22. mars 2013 Skjønner ikke at han gav rose til Amanda. Hun virker kjempe irriterende. Jeg er spent på hva som skjer videre
makkapakka Skrevet 24. mars 2013 #8 Skrevet 24. mars 2013 Skjønner ikke hva kasey som var med i sesongen til Ben møter opp i denne sesongen for. Hun må være halvt ødelagt av familien sin. Jeg så i sesongen til Ben at foreldrene var vel av den mest strenge sorten. Hun gjør veldig rare valg. Er det Kasey som er med på å lage alt bråket som det blir mellom damene? For det var jo samme dramatikken når Ben var bachelor også. Sean er helt nydelig og en jeg godt kunne tenke meg å gifte meg med.
loffen Skrevet 24. mars 2013 #9 Skrevet 24. mars 2013 Blir spennende å se i morgen! Moro med litt bråk og drama.
Chinka Skrevet 24. mars 2013 Forfatter #10 Skrevet 24. mars 2013 Sean er :rodmer: Will u accept this rose, Sean? Blir spennende å se videre. Jeg tør ikke å google Sean engang, vil ikke vite hvem han valgte tilslutt 1
Chinka Skrevet 26. mars 2013 Forfatter #11 Skrevet 26. mars 2013 Jeg så episoden i dag. (Tok opp, men fikk ikke tid til å se på den før i dag.) Jeg har tre favoritter: - Hun ene heter Ashley tror jeg. Hun som hadde vanskelig barndom. - Andre er hun med kysserekord - Og tredje er hun søte, som han tullet med under første date. Ohh... husker ikke navnene, men tør ikke google det heller
Chinka Skrevet 1. april 2013 Forfatter #12 Skrevet 1. april 2013 Tierra er sååå irriterende. Skjønner ikke hva han ser i henne Jeg synes hun jenta som er adoptert, er bare så nydelig.
kaffemor Skrevet 2. april 2013 #13 Skrevet 2. april 2013 Sean Han virker så ålreit! Liker også at det ikke virker som om det gjør noe at hun ene mangler en arm.
Chinka Skrevet 3. april 2013 Forfatter #14 Skrevet 3. april 2013 Føler at han vil ende opp med hun jenta med vanskelig barndom.
Chinka Skrevet 5. april 2013 Forfatter #15 Skrevet 5. april 2013 Seriøst!!! Er det ingen som ser på ungkaren. Eller vil dere bare ikke få i gang denne tråden
makkapakka Skrevet 7. april 2013 #16 Skrevet 7. april 2013 Sean Han virker så ålreit! Liker også at det ikke virker som om det gjør noe at hun ene mangler en arm. pøh det er bare for å unngå hets av USAs befolkning at han beholder henne en stund til. Han kommer ikke til å velge en dame uten en arm.
kaffemor Skrevet 7. april 2013 #17 Skrevet 7. april 2013 pøh det er bare for å unngå hets av USAs befolkning at han beholder henne en stund til. Han kommer ikke til å velge en dame uten en arm. Tja hvis man er så skeptisk til menneskets evne til å være tolerante så.. Han hadde ikke fått hets hvis han hadde kvittet seg med henne nå tror jeg. De er jo relativt langt ute i det nå.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2013 #18 Skrevet 8. april 2013 Hvor langt har de kommet på norsk tv? (Vil ikke spoile noe) Anonym poster: a17f5fd99393e07129fdfce466bcb266
Chinka Skrevet 8. april 2013 Forfatter #19 Skrevet 8. april 2013 Hvor langt har de kommet på norsk tv? (Vil ikke spoile noe) Anonym poster: a17f5fd99393e07129fdfce466bcb266 Nå er ikke jeg så flink til å huske navn. Men sist gang var det hun jenta som falt ned og slo seg på haken, som gikk ut. Han var på første alenedate med Selma, men kunne ikke kysse henne.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2013 #20 Skrevet 8. april 2013 PSS!! Dette er ikke spoiler hehe... Ehm jeg heier på hun søte blonde (husker søren ikke navnet) og Catherine. Kanskje litt Desiree, men syns ikke hun er den rette for han. Likte ikke Lindsay i starten, men nå kan jeg like henne mer og mer. Anonym poster: 2b6eda3a528e72eeb54abd648b4fcb8b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå