Gå til innhold

bloggeren Lizbethosnes.com er gravid


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hun har anoreksia og arbeider ikke. http://lizbethosnes.com

Anonym poster: 569b970452f3c8414e9d01d0869b932d

Innlegget er redigert for spekulasjoner.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja og så?

Hun har forresten profil her inne, kanskje lurt å holde skitkastinga til et minimum.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spiderpig

Så fint for henne da :) Får håpe det går fint med Lizbeth, barnefar og baby.

Selv om en har anoreksia og ikke jobber betyr ikke det at man ikke kan ta vare på et barn. Men jeg håper at hun får tett oppfølgning under svangerskapet mtp på anoreksien og graviditeten :)

Endret av Spiderpig
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

What a freak show... jaja

Anonym poster: 2ee0c518d2121e5cc880c2998e693b43

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen motsigelser mot at hun skal bli mor, men forklaringen for hvorfor hun ikke jobber (ref. siste blogginnlegg) er svak.

Endret av Chloe-
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samspillsobservasjoner hos barnevernet neste... Hun er livredd bakterier og skal ta vare på et barn som kommer til å ha myeee bakterier på seg og bringe det inn i hjemmet deres. Skal mor bare stå der da hvis far er ute og ungen kaster opp med hennes enetofobi

Anonym poster: 386c87795cf9c6b4fc7b79ae0917cf67

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samspillsobservasjoner hos barnevernet neste... Hun er livredd bakterier og skal ta vare på et barn som kommer til å ha myeee bakterier på seg og bringe det inn i hjemmet deres. Skal mor bare stå der da hvis far er ute og ungen kaster opp med hennes enetofobi

Anonym poster: 386c87795cf9c6b4fc7b79ae0917cf67

Emetofobi

Anonym poster: 386c87795cf9c6b4fc7b79ae0917cf67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, merkelig angst å utvikle...angst for å kaste opp? Er det fordi man har ekstremt lav brekningsterskel det da, man brekker seg og kaster opp bare fordi noen fiser liksom??

Og det finnes jo mange luktfrie jobber da.......

Anonym poster: 8f38dbcfbf6385ea10f1f9aeecac815a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er avhengig av å kunne gjøre som jeg vil for å unngå angsten.

Det jeg trenger er å kunne slappe av når jeg føler for det, lese i en bok, hekle (nå holder jeg på med et kjempesøtt babyteppe, hihi), gå tur eller lignende

Hun kan jo ikke det med et barn.

Anonym poster: e219d9ea0858dc5322ae7ef2118fd5fa

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

for ikke lenge siden la hun ut titalls bilder av typen "SE SÅ SYKT TYNN JEG ER...fra denne og denne og denne og denne og denne vinkelen...",

samt en hel masse tekst om " jeg er så sykt syk altså. ".

i tillegg la hun ut masse bilder av mat som hun spiser - samtidig som hun var veldig veldig nøye på å presisere at hun spiser mye mindre enn hva en vanlig person gjør. hun spiser liksom 1 porsjon eller 1/2 porsjon - når andre spiser en full tallerken eller to porsjoner

Hun har skrevet at hun har hatt anoreksia i 16 år.

At hun nå skriver

" men det siste halve året har jeg vært veldig flink til å spise skikkelig – og jeg vil overhodet ikke karakterisere meg som anorektiker per dags dato. Jeg tror faktisk ikke «anoreksi» har vært det rette ordet å bruke på min spisevegring i det hele tatt, så enkelt som det har vært for meg å bli frisk nå. Jeg sliter faktisk ikke med det å spise, verken fysisk eller psykisk. Det går med andre ord utrolig bra, både før og – selvfølgelig – etter at jeg fant ut at jeg er gravid. "

er det da virkelig ingen som kjøper

Det er ikke som om hun blir frisk fra anoreksia, bare fordi hun har slettet alle innlegg hun nylig har skrevet om hvor syk hun er eller fordi hun er gravid

Anonym poster: 73fd2e1ab5b8316d234f6cf759bc46c9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er fotballfruas største FAN. Og hvis sykdommen hennes er bakterier og skitt så bør hun pakke seg inn i bobleplast når babyen kommer. Hva lever hun av da? Naving? Synes barn det er greit foreldre naver, eller vil de da selv nave når den tid kommer??

Anonym poster: e2e17770c78b6ebfffc85892c805f7d9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes hun virker som en snill og grei jente på bloggen. Men emetofobi må da virkelig være en utfordring når hun skal ha barn? (Mener ikke dette på en "ha-hah, hun må da skjønne at det ikke går!" hånlig måte, men at det må være ganske vanskelig å tenke på at først er hun selv antagelig i fare for å bli dårlig under graviditen, og så kommer barnet som gulper og raper. Senere står jo barnet i fare for å bli smittet med omgangssyke og lignende i barnehage og skole. Det er jo vanskelig å unngå selv om man selv er nøye med hygienen.)

Anonym poster: 8d8aae17aa545506c4460f8822eb9016

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Hun kjøpte seg hest som hun plutselig måtte selge ellers ville hun avlive den.

Hun kjøpte ilder, og bedyret at hun ikke var en slik person som ga opp dyrene sine, men etter en kort stund så kunne hun plutselig ikke ha den lengre og måtte selge den. Igjen så understrekte hun at om ingen ville ha den så måtte hun avlive den

Og et menneske som ikke kan ta skikkelig vare på dyrene sine skal ha barn?

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og et menneske som ikke kan ta skikkelig vare på dyrene sine skal ha barn?

Hjelpe meg, for et grunnlag å dømme dama på. Jeg hadde undulat da jeg var liten og ble skikkelig lei av den, betyr det at jeg ikke egner meg til å bli mor?

Anonym poster: 97bb198a73d67452a6220798a88d8882

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun virker som en snill og grei jente på bloggen. Men emetofobi må da virkelig være en utfordring når hun skal ha barn? (Mener ikke dette på en "ha-hah, hun må da skjønne at det ikke går!" hånlig måte, men at det må være ganske vanskelig å tenke på at først er hun selv antagelig i fare for å bli dårlig under graviditen, og så kommer barnet som gulper og raper. Senere står jo barnet i fare for å bli smittet med omgangssyke og lignende i barnehage og skole. Det er jo vanskelig å unngå selv om man selv er nøye med hygienen.)

Anonym poster: 8d8aae17aa545506c4460f8822eb9016

Det som er mest bekymringsfullt er jo at hun nå mener at det ikke vil bli noe problem, og at hun har blitt superfrisk etter hun fant ut at hun var gravid. Når du har slitt så

mye med å spise og bare det å gå ut døren i så

mange år, også i løpet av 3 uker så er du frisk fra alt det som har hemmet deg i hverdagen i mange mange år. Fint at hun er positiv, men hun må være litt realistisk også.

Anonym poster: 386c87795cf9c6b4fc7b79ae0917cf67

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...