Gå til innhold

Morosame forteljingar


Rskre

Anbefalte innlegg

Rett etter at eg kom til Stanford, vart alle utanlandsstudentane innbydde til lunch saman med rektor, ordføraren i byen og mykje anna gjevt folk. Der sat vi og åt og drakk, medan vi heile tida kappast om å sjå klokast ut. Etter ei tid hamna eg saman med ordføraren og rektor ved universitetet og vi prata om laust og fast. Båe to var svært ivrige etter å høyra om eg hadde problem under studieopphaldet. Eg svara som sant var, at det hadde eg ikkje. Men til sist kom eg på at eg hadde dette språklege problemet; eg kunne ikkje banna. Eg hadde høyrt eit ord som gjekk att i språket mellom studentane: "Fuck", og trudde at det tydde å banna. Det var for så vidt rett, men det har ei tyding til som eg ikkje var merksam på. Det tyder også å gå til sengs med nokon. Dermed serverte eg fylgjande kommentar til spørsmålet om eg hadde problem: "Yes, I don't know how to fuck, yet". (Ja, eg har endå ikkje lært meg å gå til sengs med nokon!).

Det kom eit brøl frå forsamlinga og aldri har eg nokon gong før hatt så mange tilbod og fått så gode råd om kva eg skulle gjera med dette problemet. Historia breidde seg snøgt over fakultetet, om denne stakkars guten frå Skandinavia som ikkje kunne dette. Det vart den gode historia dette året, fordi skandinaviske menn har ord på seg for å vera ekstra lette på tråden i USA. Å treffa ein mann med slike problem frå denne kanten av verda var for komisk.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Eurodice

Rett etter at eg kom til Stanford, vart alle utanlandsstudentane innbydde til lunch saman med rektor, ordføraren i byen og mykje anna gjevt folk. Der sat vi og åt og drakk, medan vi heile tida kappast om å sjå klokast ut. Etter ei tid hamna eg saman med ordføraren og rektor ved universitetet og vi prata om laust og fast. Båe to var svært ivrige etter å høyra om eg hadde problem under studieopphaldet. Eg svara som sant var, at det hadde eg ikkje. Men til sist kom eg på at eg hadde dette språklege problemet; eg kunne ikkje banna. Eg hadde høyrt eit ord som gjekk att i språket mellom studentane: "Fuck", og trudde at det tydde å banna. Det var for så vidt rett, men det har ei tyding til som eg ikkje var merksam på. Det tyder også å gå til sengs med nokon. Dermed serverte eg fylgjande kommentar til spørsmålet om eg hadde problem: "Yes, I don't know how to fuck, yet". (Ja, eg har endå ikkje lært meg å gå til sengs med nokon!).

Det kom eit brøl frå forsamlinga og aldri har eg nokon gong før hatt så mange tilbod og fått så gode råd om kva eg skulle gjera med dette problemet. Historia breidde seg snøgt over fakultetet, om denne stakkars guten frå Skandinavia som ikkje kunne dette. Det vart den gode historia dette året, fordi skandinaviske menn har ord på seg for å vera ekstra lette på tråden i USA. Å treffa ein mann med slike problem frå denne kanten av verda var for komisk.

Du har no ei særs pynteleg omskriving av dette ordet, Rskre :ler: . Til og med eg som ikkje plar nytta slike ord, avdi det ikkje fell naturleg for meg, veit kva det tyder.

Endret av Arabella
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er for dumme til å lese nynorsk tydelegvis.

Anonym poster: f96500352fba1f55230f40422efb70ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge siden var dette?

Vanskelig å tro at en ung mann i moderne tid ikke kjenner til ordet "fuck", er bare derfor jeg spør :)

Anonym poster: d9d111bedd8c02b19fec0361c7bbf6cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du trudde "fuck" var det samme som "faen" så hadde du jo ikke sagt: "Jeg har ikke lært meg å faen enda" Du hadde sagt jeg har ikke lært meg å si faen enda.. to say fuck yet..

Du skal ha for forsøket men ville ikke satset på komiker karriere ;)

Anonym poster: 1ee3fbe4c88e9808fd9e7937e44760e7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du trudde "fuck" var det samme som "faen" så hadde du jo ikke sagt: "Jeg har ikke lært meg å faen enda" Du hadde sagt jeg har ikke lært meg å si faen enda.. to say fuck yet..

Du skal ha for forsøket men ville ikke satset på komiker karriere ;)

Anonym poster: 1ee3fbe4c88e9808fd9e7937e44760e7

"Å banne", skrev han vitterlig. Dette til opplysning.

Anonym poster: 4a5996ec4649f1bb498cd59a324927ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skev at han trudde "Fuck" var å banne. Altså det samme som å si "Faen" Hvis han trudde at folk gikk rundt å sa "å banne" når de sa "fuck" så er det greit, men da blir han en sinnsykt dum student.

Anonym poster: 1ee3fbe4c88e9808fd9e7937e44760e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skev at han trudde "Fuck" var å banne. Altså det samme som å si "Faen" Hvis han trudde at folk gikk rundt å sa "å banne" når de sa "fuck" så er det greit, men da blir han en sinnsykt dum student.

Anonym poster: 1ee3fbe4c88e9808fd9e7937e44760e7

Tja, det er et verb (to = å). Samtlige norske banneord er substantiv. Så veldig dumt å anta det var det således ikke.

Anonym poster: 4a5996ec4649f1bb498cd59a324927ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det er et verb (to = å). Samtlige norske banneord er substantiv. Så veldig dumt å anta det var det således ikke.

Anonym poster: 4a5996ec4649f1bb498cd59a324927ca

Det er jo ingen i norge som går rundt å banner ved å si "banne"?? Vi sier da "Faen" eller andre banneord når vi banner. Hvorfor skulle han tro at når de sa "fuck" så betydde det "banne" ??

Dette blir for dumt, eller så var TS ekstemt dum i såfall. Men bra forsøk på å lage en historie om at han har skapt historie i det store utland.

Anonym poster: 1ee3fbe4c88e9808fd9e7937e44760e7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge siden var dette?

Anonym poster: d9d111bedd8c02b19fec0361c7bbf6cf

Det var lenge før bråkesendingane til MTV starta.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...