Gå til innhold

Er det større risiko for at mindre attraktive mennesker HAR SOS ? Virker sån...


womenwomen

Anbefalte innlegg

Ikke for å fornærme noen alltså - men ut fra mine erfaringer så virker det som om mindre pene og attraktive mennesker oftere har eller blir smittet av ekle kjønnssykdommer som herpes o.l Grunnen til at jeg " tror det " er mange..

F.eks Jeg - jeg er over gjennomsnittet attraktiv rent utseendemessig : ) Jeg er 30 + og har aldri vært noen "uskyldig engel " når det gjelder sex men heller ingen hore...Utseendet mitt gjør at jeg kan være særdeles kresen på sexpartnere og plukke fra øverste hylle rent utseendemessig kan du si...Jeg er selv livredd for SOS og bruker alltid kondom og utfører aldri annen type risiko sex eks oralsex med fremmede partnere.( Kunn innen fast forhold ) Siden jeg er sykdomsFRI selv - er jeg nok litt i overkant hysterisk for å bli smittet av noe...

Det som forundrer meg er at jeg aldri har blitt smittet... Sist lå jeg med byens mest beryktede player/mannehore...under den hete sexen rev han av seg kondomen. Og jeg var så i ekstase at jeg merket det ikke...og brydde meg ikke akkurat da..

Men etterpå fikk jeg litt panikk. Hjelp..tenk om jeg ble smittet nå ? Vi kjenner jo ikke hverandre.Gikk til legen og testet meg - og nei, de fant ingenting : ) Lettet og glad for det. Men siden jeg lå med en som har ligget med sikkert halve byen, var det jo nesten merkelig at han var sykdomsfri også ??? En veldig pen mann - men løs...Men han ligger bare med " pene " damer da. Kan det være årsaken til at han likevell er sykdomsfri ??? Lurer på om det finnes noen sammenheng mellom SOS hyppighet og attraktiviteten på folk ? Alltså at det er større risiko for å bli smittet av sos hvis man ligger med en mindre pen mann / kvinne - enn om man ligger med en 8 - 10 ...????

Grunnen til at jeg tenker at mindre attraktive menn og kvinner nok er mer utsatt for å ha / eller bli smittet av SOS - er forde de kan IKKE VÆRE SÅ KRESNE - som " vi " mer fysisk attraktive er...Og stille like mye krav kanskje...

Pene menn trenger heller ikke å kjøpe seg sex av horer...de klarer å fixe seg nok av frivillige " rene og sykdomsfrie " anstendige damer.

Mindre pene kvinner må også være mindre kresen - for å få seg noe...og tør kanskje ikke stille like strenge krav til kondom og nekte oralsex med fremmede...

Er mine tanker helt på jordet - eller kan jeg ha bittelitt rett i mine mistanker ?

Hva tror dere..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frem til du kommer opp med en litt bedre teori rundt sykdoms spredning, og dens korelasjon med "attraktivitet" Så vitt jeg vet er det ikke flere stygge men som går til prostituerte, Mange av dem er også gift.

Så der har du bomma.

Det din teori bygger på er, at stygge men går til horer, blir smitta, så sprer dette videre til stygge damer, og at stygge menn og stygge damer er sexuelt separte fra pene menn og damer?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frem til du kommer opp med en litt bedre teori rundt sykdoms spredning, og dens korelasjon med "attraktivitet" Så vitt jeg vet er det ikke flere stygge men som går til prostituerte, Mange av dem er også gift.

Så der har du bomma.

Det din teori bygger på er, at stygge men går til horer, blir smitta, så sprer dette videre til stygge damer, og at stygge menn og stygge damer er sexuelt separte fra pene menn og damer?

Ja. På mange måter er svært attraktive og mindre attraktive separert fra hverandre...ofte i hvertfall - men klart det finnes unntak. Det vil det alltid gjøre.

Som oftest klarer jo pene menn å fixe seg pene damer : ) Man ligger jo vanligvis IKKE med mennesker man ikke tenner på og finner attraktive...Med mindre man er desperat...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om jeg er enig i teorien din, akkurat, men jeg digger deg, og jeg håper du aldri forsvinner herfra.

Ehh...TAKK TAKK. Får håpe det ikke er ironisk ment da : )

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. På mange måter er svært attraktive og mindre attraktive separert fra hverandre...ofte i hvertfall - men klart det finnes unntak. Det vil det alltid gjøre.

Som oftest klarer jo pene menn å fixe seg pene damer : ) Man ligger jo vanligvis IKKE med mennesker man ikke tenner på og finner attraktive...Med mindre man er desperat...

Eller fulle? En fylle natt med en stygg dame, og den pene mannen vil være smittet og spre sykdommen til alle de andre pene, viss byen er liten kan det betyr at alle i byen som har sex med varierende partnere vil være smittet i løpet av noen uker. Så teorien din baserer seg på at pene mennesker aldri har sex med horer, og at de aldri selv når de er fulle har sex med stygge mennesker. Med mindre du kan bevise dette gjennom intensiv forsking og sammling av data, vil nok ikke norges leger ta din teori seriøst.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest avocadoen

Er dette satire så er du et lite geni

er dette personlig oppfattning så er du mindre begavet

Womenwomen: Jeg ville svart at det var en satire, slik at du ikke fremstår på KG som heeeelt.. ja.. mindre begavet sånn som Arvid her sier

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller fulle? En fylle natt med en stygg dame, og den pene mannen vil være smittet og spre sykdommen til alle de andre pene, viss byen er liten kan det betyr at alle i byen som har sex med varierende partnere vil være smittet i løpet av noen uker. Så teorien din baserer seg på at pene mennesker aldri har sex med horer, og at de aldri selv når de er fulle har sex med stygge mennesker. Med mindre du kan bevise dette gjennom intensiv forsking og sammling av data, vil nok ikke norges leger ta din teori seriøst.

KANSKJE kjekke menn ALLTID bruker gummi når de har seg med ei stygg dame ?

Men gjerne knuller UTEN GUMMI når de har sex med ei veldig FIN dame ?

Da sprer han jo ikke kjønnssykdommer rundt på de mest attraktive damene ? Ergo er de mest attraktive damene mer beskyttet fra smitterisiko.

Mindre pene damer har skjelden sjangs på flotte menn. Men finner seg menn på eget nivå utseendemessig. Disse mindre attraktive mennene klarer skjelden å fixe seg faste elskerinner og tilfeldig sex. Og må derfor ty til kjøpe-sex med horer. Oh har de lite hjerneceller knuller de horen uten gummi også og vil ha oralsex med horen. Ergo blir han smittet av herpes enten via oralsex eller samleie med den prostituerte...

Denne stygge mannen treffer så en like stygg kjæreste...og smitter henne...

Teorien min er ikke helt på jordet ? Hvorfor skal en PEN og attraktiv mann kjøpe seg sex - når han blir nedringt av intereserte damer som tilber han og gjerne vil ha sex med han. Han vil jo ikke orke eller ha kapasitet til å knulle horer i tillegg til alle de villige damene som vil ha han til sengs,enten som elsker eller kjæreste.

Du må jo innrømme at attraktive får flere sextilbud...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Stjerner og planeter

no er det HELDIGVIS ikkje du som definerar "mindre pene mennesker, og "mindre attraktive mennesker"....

er det, om mogleg, å vera meir dum enn du er no? det er skremmande at ei "oversnittleg attraktiv jente ( eller dass, i mitt hovud) på 30+" har desse tankane!!

wake up and smell the fucking coffee!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja attraktive har kanskje mer sex, men da øker også sjangsen for å bli smittet, igjen må du bevise at pene menn altid da bruker kondomer når puler stygge damer.

Du glemmer også random fetisher, en pen man kan ha fettish for store damer som da ville være klassifisert som mindre attraktive av noen mennsker.

Kanskje en pen dame får hepatitt ved et uhell, og sprer det videre.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Filleproletiet

For å svare litt seriøst på den teorien din womenwomen. Bruk av kondom er det eneste som beskytter mot SOS. Dersom det skal finnes noen teorie med hold i, så må det være at intelligente mennesker har mindre SOS, da de tenker mer over konsekvensene ved å ikke bruke kondom. Så man kan sikkert si at det er en korrelasjon mellom IQ og SOS, men jeg tror ikke det er bevist at pene mennesker er så mye smartere enn stygge, kanskje heller tvert i mot.

Jeg tror derfor teorien din er fullstendig feil. Det er nok heller motsatt. Men ingen regler uten unntak, noe jo du forsåvidt bekrefter.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...