Gå til innhold

Løgn


Gjest Keyanne

Anbefalte innlegg

Gjest Keyanne

Sambo var i utlandet på firmatur, han sa han hadde vært på strippeklubb, men ikke kjøpt noen dans, han bare var med en venn dit som skulle få seg noe.

Nå i senere tid spurte jeg han, "har du løyet for meg?" Og han ble helt rar. Han spurte hva jeg siktet til, og jeg sa "Du vet hva jeg mener". Jeg tok en spansk en, og latet som at jeg hadde fått rede på noe, og da fortalte han at han hadde kjøpt en stripper til å massere han på privat rom.

Det som sårer mest er at han innrømmet det kun fordi han trodde han var busta. Nå er jeg redd for at han kanskje skjuler noe mere han har gjort på denne turen. Jeg fulgte min intuisjon, da jeg hadde på magefølelsen at han hadde gjort mer enn å bare henge på denne klubben. Jeg hadde rett. Jeg har intuisjon på at han har gjort mer enn å bare fått massasje av denne stripperen...

Jeg trenger noen som kan gi noen gode, kloke ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sambo var i utlandet på firmatur, han sa han hadde vært på strippeklubb, men ikke kjøpt noen dans, han bare var med en venn dit som skulle få seg noe.

Nå i senere tid spurte jeg han, "har du løyet for meg?" Og han ble helt rar. Han spurte hva jeg siktet til, og jeg sa "Du vet hva jeg mener". Jeg tok en spansk en, og latet som at jeg hadde fått rede på noe, og da fortalte han at han hadde kjøpt en stripper til å massere han på privat rom.

Det som sårer mest er at han innrømmet det kun fordi han trodde han var busta. Nå er jeg redd for at han kanskje skjuler noe mere han har gjort på denne turen. Jeg fulgte min intuisjon, da jeg hadde på magefølelsen at han hadde gjort mer enn å bare henge på denne klubben. Jeg hadde rett. Jeg har intuisjon på at han har gjort mer enn å bare fått massasje av denne stripperen...

Jeg trenger noen som kan gi noen gode, kloke ord.

Sånn har jeg hatt det med min kjæreste også. Han var utro, og jeg måtte late som jeg visste alt for at han skulle innrømme ting. For hver ting han innrømte var det fremdeles noe han ikke sa, jeg måtte late som jeg visste, da innrømmet han det og sånn fortsatte det, lenge. Jeg følte i lang tid at jeg ikke kunne stole på han, for han innrømmer jo ikke noe før han tror han er blitt fersket. Og selv da holder han litt igjen. På noen måter skulle jeg ønske jeg aldri hadde funnet ut, eller aldri latt han vite at jeg visste. Dette fordi jeg tilga ham og vi fortsatte å være sammen en god stund etterpå. Det at han var utro og løy , er det jeg som har slitt mest med. Det har ødelagt all selvtillit og mye annet for meg.

Du kan selvfølgelig fortsette å late som om du vet alt han har gjort og håpe han innrømmer det hvis det er noe mer. Men dette kan jo slå tilbake på deg - han finner kanskje ut av "fremgangsmåten" din og vet at han ikke trenger å innrømme ting og bare fortsetter å lyve, eller han får et litt nytt syn på deg hvis han ikke har gjort noe mer, men du står fast på at du "vet".

Hvis du tror du tilgir, ville jeg latt vær å grave og bare tilgi for deg selv uten at han vet. Hvis utroskap er helt klart dealbreaker for deg, ville jeg gravd og gravd til han til slutt innrømmet det han eventuelt har gjort.

Jeg håper det går bra med deg, uansett! Og jeg kjenner meg veldig igjen i den følelsen du sikkert sitter med. Lykke til..

Anonym poster: 660e1f717552a9f698608bb762b4ccd8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også legge til at jeg syntes det er verre at han fikk denne massasjen. Jeg føler det er mye mer intimt enn å se på en stripper dumme seg på en stang noen meter unna. Jeg ser litt på dette som utroskap, og jeg føler meg litt uoppnåelig, ikke minst overtramp når det kommer til min synsvinkel på hans intime grense if til andre kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også legge til at jeg syntes det er verre at han fikk denne massasjen. Jeg føler det er mye mer intimt enn å se på en stripper dumme seg på en stang noen meter unna. Jeg ser litt på dette som utroskap, og jeg føler meg litt uoppnåelig, ikke minst overtramp når det kommer til min synsvinkel på hans intime grense if til andre kvinner.

Dette synes jeg også er mye mer intimt! Hvorfor i allverden skal man ha massasje av en stripper?

Anonym poster: 660e1f717552a9f698608bb762b4ccd8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette synes jeg også er mye mer intimt! Hvorfor i allverden skal man ha massasje av en stripper?

Anonym poster: 660e1f717552a9f698608bb762b4ccd8

Jeg vet ikke. Jeg føler meg skikkelig dårlig. Det var liksom min ting, pleide å massere han på kveldene. Føler meg jo uoppnåelig :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Massasje av en stripper? Hvordan foregår egentlig det?

Anonym poster: b2a4a6e3d6d75e9bb5303461251e48b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Massasje som i vanlig massering eller noe annet?

Han sier dett var en vanlig ryggmassasje hvor han lå på en benk. men hater tanken på at det har vært en dame på MITT område å massert han toppløs i g-streng..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Memories

Hørtes merkelig ut. Ettersom det var på en strippeklubb ville jeg automatisk ha trodd at det inngikk noe mer enn bare det i massasjen..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke. Jeg føler meg skikkelig dårlig. Det var liksom min ting, pleide å massere han på kveldene. Føler meg jo uoppnåelig :/

Uff, det skjønner jeg. Alle tingene min kjæreste gjorde med den var utro med, klarer ikke jeg gjøre med han lengre.

Hvis det bare var en massasje, skjønner jeg ikke hvorfor han har kjøpt dette av en stripper... Det er jo så dumt å gjøre deg usikker og såret for noe så trivielt egentlig.

Anonym poster: 660e1f717552a9f698608bb762b4ccd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg si du er bra naiv hvis du tror at stripperen ga han en vanlig ryggmassasje.

Anonym poster: a381ac7609b8bc7ce6689d2ff8000673

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes merkelig ut. Ettersom det var på en strippeklubb ville jeg automatisk ha trodd at det inngikk noe mer enn bare det i massasjen..

Vet du den tanken tror jeg har slått TS også....

Sikkert like greit å la den retningen ligge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg si du er bra naiv hvis du tror at stripperen ga han en vanlig ryggmassasje.

Anonym poster: a381ac7609b8bc7ce6689d2ff8000673

Hvorfor? :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om dere ikke har felles unger hadde jeg personlig vurdert å tatt en telling. Fått ting litt på avstand. Så prøvd å se om det var grunnlag for å opprette den tilliten du har behov for igjen ettervert. Blir nok noen mindre hyggelige dager fremover om du er skrudd sammen som folk flest.

Det er viktig at du definerer dine egne rammer for hva du tolerer, for egen del hadde det vært påkrevd at jeg virkelig innerst inne vill forsatt forholdet. Videre måtte jeg blitt trygg igjen. Hvorledes dette skal foregå for deg må du nesten definere selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LonelyAngel

Jeg så nettopp ett program om slike strippeklubber!

Dette var i England. De reklamerte bare med dans og massasje, men i virkeligheten var det 10 ganger verre. To menn med skjult kamera gikk inn på disse klubbene og fikk seg en skikkelig overraskelse. Danserne var totalt nakne, viste f*tta og puppene. Danset og jokket på dem som galne høns. Og da snakker vi puling med klær på. Når damene hadde kåtet opp mennene, spurte de om mennene ønsket å være med dem på hotell. 100 pund for en time eller no. (De sa selvfølgelig nei, da de var undercover)

Poenget er at slike klubber er mer en bare ryggmassasje. Jeg hadde faen meg KLIKKA på han.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal jeg gjøre da? Han lover meg av hele sitt hjerte at en ussel massasje var alt han betalte for. Han forteller også at kompisen ble vitne til at han satt å grein på utsiden av klubben fordi han fikk så dårlig samvittighet ovenfor meg. Jeg lurte inn noen sånne om at "kondom kan sprekke og man kan bli smittet av sykdommer om man er uheldig" men han sier at han ikke har gjort noe annet enn å ligge dritings på en benk å få massasje av en 40 år gammel dame. Jeg spurte om han ville teste seg, og han svarte JA uten å nøle om det fikk meg til å tro på han.

Jeg er så lei meg. Klarer ikke ligge ved siden av han i sengen, så jeg måtte bare stå opp igjen. Jeg må jo enten tilgi å legge saken helt peise død, eller så kommer jeg til å fortsette å plage begge oss to med sniking, spørsmål og beskyldelser helt til det motsatte er bevist, og om det da kommer frem at han faktisk var ærlig, da er egentlig hele forholdet i dass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest LonelyAngel

Huff, skjønner at dette er vanskelig for deg. Ingenting er verre enn å få vite noe slikt, og samtidig ikke vite om han forteller hele sannheten. Det som er litt merkelig er at han sier han satt utenfor strippeklubben og gråt etterpå. Altså dersom det faktisk bare var en massasje, så er det ikke så forferdelig galt. Ingenting å gråte for i værtfall. Så jeg hadde da automatisk tenkt at han gråt fordi han gikk noe lengre som han ikke har sagt.

Tydeligvis angrer han fælt nå når hverdagen har innhentet han. Han tenker sikkert med seg selv at han nekter å miste deg på grunn av en dum feil i fylla (slik de fleste tenker, og dermed lyger).

Hva med å prate med denne kameraten hans? Kanskje han plutselig røper noe? Du kan jo ta den "Hvorfor stoppet du han ikke når han holdt på med strippedama? Du visste jo han har meg!" eller noe.

Ellers tror jeg det kan gi deg en pekepinne dersom du setter deg ved han og ser han rett inn i øynene på nært hold og spør han følgende "Gjorde du noe seksuelt med strippedama?" Du vil sannsynligvis kunne lese hans reaksjon. Flytter han blikket bort i fra deg? (Husker jeg så på tv en gang at dersom man blir konfrontert med noe, vil øynene automatisk se opp til venstre før en tar løgnen. Husker ikke helt, men var i værtfall om han flytter blikket bort)

Du må også huske at han innrømmet ikke massasjen før du faktisk gravte etter det. Så det viser at han sier ikke noe hvis du ikke konfronterer han.

Lykke til :)

Endret av LonelyAngel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, stakkars deg TS - er du 13 år? Selvsagt har han vært utro, det finnes ikke en eneste strippeklubb i verden hvor en "massasje" er av ryggraden!

Slutt å vær så naiv - Mannen din har pult en annen - garanterer deg det!

Anonym poster: abbe705d9f3465b9238f9467ea55ca72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LonelyAngel

Hvis du først skal være så spydig mot TS, så kan du for faen være voksen nok til å poste uten å hake av for "anonym".

Men jeg tror også dette var noe mer enn ryggmassasje. Jeg tenker han ligger på ett bord, det starter med ryggmassasje og forsetter over i runking/suging. Jeg tror ikke han har pult henne, "bare" fått en handjob som forsåvidt er like galt.

Endret av LonelyAngel
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kommer da bare med sannheten. Om han poster som anonym eller under sitt egentlige nick er da det samme. Ingenting å hisse seg opp over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...