Gjest Linn Skrevet 17. juli 2012 #1 Del Skrevet 17. juli 2012 Er det naivt av meg å være skeptisk til det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2012 #2 Del Skrevet 17. juli 2012 naiv adj. naiv ( a1) [nɑ'iːʋ] godtroende, lettlurt, barnslig være ung og naiv Anonym poster: 295fccc61a4dab9b3a9dfb10bb4c55d3 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BoringMachines Skrevet 17. juli 2012 #3 Del Skrevet 17. juli 2012 Ikke vær skeptisk! Bare si at han skal ha det kjempegøy og kose seg masse. Unn ham litt glede, og vis det. Da er det større sannsynlighet for at han vil glede seg til å komme hjem til deg, og ikke glede seg til å reise vekk fra deg. Alle er ikke "the bad guy" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS. Skrevet 17. juli 2012 #4 Del Skrevet 17. juli 2012 Joda, problemet er bare at jeg ikke stoler så fult på kameraten hans. Han er en som an pushe på og driter fult ut om at kompisen hans har kjreste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 17. juli 2012 #5 Del Skrevet 17. juli 2012 Joda, problemet er bare at jeg ikke stoler så fult på kameraten hans. Han er en som an pushe på og driter fult ut om at kompisen hans har kjreste Skjønner deg godt.. Men får håpe kjæresten din har baller til å si nei til noe han ikke vil være med på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BoringMachines Skrevet 17. juli 2012 #6 Del Skrevet 17. juli 2012 Jeg skjønner godt at han kameraten ikke egentlig tenker så mye på om han har kjæreste eller ikke. Det hadde vært kjipt om han ikke kunne være med på ting "bare fordi han har kjæreste". Se det fra din side da: jentegjengen skal på sydenferie sammen, og vil kanskje gå ut, ta noen drinker og danse osv. Dere blir sjekket opp, og dere synes egentlig det er helt uskyldig alt sammen. De andre jentene ville jo ikke ha sagt til deg at du måtte gå fordi du hadde kjæreste. Det går nok helt fint 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2012 #7 Del Skrevet 17. juli 2012 http://www.dagbladet..._napa/22345326/ http://www.vg.no/nyh...?artid=10066175 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plix Skrevet 17. juli 2012 #8 Del Skrevet 17. juli 2012 Å være skeptisk kan jeg skjønne, utifra det jeg har hørt selv om disse hulumhei-turene som folk tar nedover. Men ovenfor kjæresten din kan du prøve å være avslappet og ønske ham god tur- gir ham en bedre følelse ovenfor deg igjen som kjæreste rett før han drar. Kjæresten/mannen min har også noen kamerater som er ungkarer og tuller på grensen ift det å forsyne seg av jenter på en guttetur- men det beste jeg kan gjøre er å stole på ham. Og vise det Hadde ei venninne som lagde stor drama ut av at kjæresten hennes skulle dra til et lignende sted for noen år tilbake, det ble så mye ståhei at den kjæresten ble en ex rett før turen. Men det var til gjengjeld veldig mye unødvendig som ble sagt av denne dama, og det var på grensen til kontrollerende oppførsel selv om usikkerhet og sjalusi lå bak. Dette var også det man ville sett på som en trofast type. Men nok om det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2012 #9 Del Skrevet 17. juli 2012 Agia Napa er mer enn det fyllehølet det fremstår som i media. Jeg har vært der på ferie med både typen og venninner. Helt rolig sydentur med interessante utflukter, tid på stranda, rolige kvelder på koslig pub osv. Er det til de villeste stedene de har tenkt seg? Det hadde ikke jeg likt, for jeg vet at typen min ikke er interessert i sånt. Hvis han plutselig skiftet mening fordi gutta skulle dit, ville jeg begynt å lure. Tenker folk med kjæreste hjemme kjeder seg der. Alle kliner og puler overalt rundt omkring, mens man bare sitter der og nipper til en drink... Anonym poster: 33fbf4f99c36cf7565cbd4727fb0f2c4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2012 #10 Del Skrevet 18. juli 2012 Kjæresten min skal også til ayia napa. Sammen med alle "gutta", som skal ha en crazy partferie som se sier. Jeg må si jeg beundrer jenter som klarer å stole fullt og helt på kjæresten sin der nede! Jeg prøver så godt jeg kan, men det er ikke lett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
betrayed Skrevet 18. juli 2012 #11 Del Skrevet 18. juli 2012 Hvis de kommer tilbake og har gjort noe galt. Er det ikke bedre at de gjorde det nå, enn om 10 år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest17 Skrevet 18. juli 2012 #12 Del Skrevet 18. juli 2012 (endret) Nei, det hadde aldri blitt aktuelt! Endret 18. juli 2012 av delirious 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fairydust Skrevet 18. juli 2012 #13 Del Skrevet 18. juli 2012 Det spør jo hva han skal gjøre der. Det er forskjell på partyferie og badeferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
betrayed Skrevet 18. juli 2012 #14 Del Skrevet 18. juli 2012 Nei, det hadde aldri blitt aktuelt! Hva hadde ikke blitt aktuelt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest17 Skrevet 18. juli 2012 #15 Del Skrevet 18. juli 2012 Hva hadde ikke blitt aktuelt? At kjæresten hadde reist på festetur til Ayia Napa. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
betrayed Skrevet 18. juli 2012 #16 Del Skrevet 18. juli 2012 At kjæresten hadde reist på festetur til Ayia Napa. Aaah! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fairydust Skrevet 18. juli 2012 #17 Del Skrevet 18. juli 2012 At kjæresten hadde reist på festetur til Ayia Napa. Når du sier at det ikke hadde blitt aktuelt... Så hva hadde du gjort om han kom hjem og sagt at han skulle dra på guttetur til Aya Napa? Hva hadde du gjort liksom? Hadde du dratt til han, sendt han på dør, gjort det slutt, gitt han en trussel eller hva? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ta Skrevet 18. juli 2012 #18 Del Skrevet 18. juli 2012 Det spør jo hva han skal gjøre der. Det er forskjell på partyferie og badeferie. Feste og drikke.. Han bestilte ei tur for han og kjæresten min for å feste og ha det gøy i en uke. Jeg kjenner kompisen såpass at han kan lett oppfordre til å gjøre ting som jeg ikke kommer til å like. Men som sagt så begynner jeg å vende meg til tanken og heller la han ha det gøy.. Selvom jeg veit at noen av venninnene mine har vært utro der nede så.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 18. juli 2012 #19 Del Skrevet 18. juli 2012 jeg hadde ikke blunket på det. Samboeren min er en flott mann og kameratgjengen er virkelig en knippe reale mannfolk. De jobber hardt, og de skal få leke seg skikkelig. I bakhodet svinger jo denne... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skogmann Skrevet 18. juli 2012 #20 Del Skrevet 18. juli 2012 Jeg hadde dumpa han for å være harry. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå