Gå til innhold

DESPERATE MENN


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei folkens:D Jeg har vært singel i 7 måneder nå, og er på jakt etter Mr. Right igjen.

Møtte en fantastisk svenke i Stockholm på påskeferie. Vi pratet masse, delte historier og opplevelser.. Vi likte hverandre svært godt. Vi hadde alt for mye tilfelles. Men med tanke på avstand så ble det vanskelig for min del å holde kontakten vær dag.

Han er utolig kjekk, og har verdens herligste personlighet.

Siden jeg kom hjem har jeg tenkt en del på han, og planla å besøke han i Stockholm den dagen jeg skulle på Pearl Jam konsert rett ved siden av der han bor. Da var det lurt å smekke to fluer i en smekk, så kunne jeg besøke han samtidig. Men billetter var allerede utsolgt, så jeg meldte avbud.. Da ble han totalt GAL! Siden den gang har han terorisert meg på tlf med meldinger og tlf-samtaler. Han snakker med meg på facebook når jeg tilomed er avkoblet.

Han ringer meg vær kveld, han sier han savner meg å tenker på meg hele tiden. Han sier han gleder seg til å se meg igjen osv. Han ble helt ødelagt når jeg fortalte at jeg ikke kunne besøke han i sommer pga dårlig økonomi fordi jeg er en fattig student., da sa han at han kunna betale reisen for meg, så kunna jeg ligge over til han.

Han ringer meg i helgene og spør hvem jeg er med, og hvor jeg er osv. Han kontrollerer meg som om vi var sammens. Han blir sjalu hvis jeg er med andre menn, noe jeg ofte er fordi jeg er singel:S Han snakker ofte om hvor deilig det bli å ha sex med hverandre osv, noe jeg synes er svært utiltrekkende.

Han tar ikke hinte, har vært overlegen, har fortalt han at jeg vil være singel, å at han bor alt for langt unna osv.

Hvordan går det an at menn blir så DESPERATE etter en kvinner de ikke kjenner en gang, vi har ikke kysset en gang. Det var bare en hyggelig ferieflørt... Men han kommer virkelig ikke over meg.

Hvordan kan jeg forklare han dette på en best murlig måte? Jeg blir skremt av slik oppførsel. Er det noe galt med han? Finnes det en diagnose for menn som innbiller seg at de har et forhold...

Jeg har selv vært desperat etter menn jeg har datet og faktisk hatt sex med flere ganger, føler det er mer vanlig å bli desperat da.. Men vi han jo ingen tilknytning til hverandre en denne epiosden i baren.

ADVARER ALLE MENN SOM OPPFØRER SEG SLIK. JEG LIKTE HAN, MEN NÅ ER JEG REDD HAN. DESPERATE MENN ER TURN OFF!

Anonym poster: fc1a6cce60e6f12fb9051ab74a994cf2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis han fortsatt holder på slik, så tror jeg at det skal mye til for at han forandrer seg, om du er ute etter et forhold med han. Kanskje dette er virkelig hans mørke side? Har du lyst til å innlede et forhold med en slik type?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en type som antageligvis vil bli ubehagelig sjalu hvis dere faktisk blir sammen og, det er ihvertfall greit å se tendensene så tidlig sånn at du vet at du burde kutte kontakten før det virkelig blir ubehagelig.

Det er jo ikke vanlig at noen blir så desperat.

Anonym poster: a094331c2d7a630986d8efdba2098a1b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purelove

Skikkelig desperat. Minner meg om en fyr.. Han var flott og alt dette.. men fyyyyyyy så desperat han var! kommenterte alle bildene mine på face med hjerter og store bokstaver, ringte og sendte meldinger heeeeeleeee tiden, var sjalu på mine guttevenner osv, osv osv osv. Vi var ikke kjærester engang! Det hjalp ikke å si at jeg ikke vil ha kontakt med han. Jeg måtte bytte nr. OG ENDELIG er jeg kvitt ham. Desperate menn ødelegger for seg selv ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NerdMedSverd

Greit irriterende ja, men det er ikke kun menn. Lite gøyalt å våkne til tretten meldinger fra samme person på telefonen. Kjipeste av alt er at ignorering ofte virker mot sin hensikt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desperate kvinnfolk er akkurat like irriterende. :gjeiper:

Anonym poster: a7c23b2a97f76527f0db607ad99de5b9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere beskriver mer psyko nå enn desperat.. :skratte:

Selv om man er desperat kommenterer man vel ikke alle facebook bildene,og blir sur hvis du er med andre menn osv? Sånn som det blir nevnt her..

Jeg tror desperat er kjedelig fordi da har du fått alt i boks uten å jobbe for det + man føler seg ikke særlig spesiell. Jeg tenker at han er desperat kun fordi han er lei av å være singel og vil ha hvem som helst,så jeg skjønner deg TS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også tro at det er litt miss kommunikasjon og en del av sterk betatt av en person.

Men jeg tipper at 90% av dere jenter ikke gir beskjed tilbake at de er litt for intense.

Kanskje det er noe de er uvant med og har lite erfaring med.

Igjen, kommunikasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er slitsomt! Jeg har hatt en som har vært spesielt plagsom.. Jeg er ei jente med mye bein i nesa, så jeg regna med jeg ikke kom til å bry meg om denne fyren. Men det ble litt mye for meg ja. Og pga felles bekjente og litt sånt er det ikke til å unngå at vi møtes.

Han spurte meg flere ganger om vi skulle ha sex, til tross for gjentatte nei. Etterhvert kom han med ekle utsagn om meg og idrettene jeg driver med, og når han i tillegg kom og så på.. Nei isj.

Og jeg har minner om at vedkommende har prøvd seg, og klådd på meg når jeg har vært ganske full, hvor jeg da uten nytte dytta han unna meg flere ganger..

Perverse faen!!

Jeg må si at jeg hadde dårlige erfaringer med denne mannen fra første gang jeg møtte han. Jeg har aldri likt han og aldri gitt han grunn til å tro at jeg er interessert.

Endret av Explosive
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purelove

Jeg vil også tro at det er litt miss kommunikasjon og en del av sterk betatt av en person.

Men jeg tipper at 90% av dere jenter ikke gir beskjed tilbake at de er litt for intense.

Kanskje det er noe de er uvant med og har lite erfaring med.

Igjen, kommunikasjon!

Nei, det er ikke alltid kommunikasjon hjelper!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at han er desperat kun fordi han er lei av å være singel og vil ha hvem som helst,så jeg skjønner deg TS!

Det er da ingen som vil ha "hvem som helst", herregud... kunne ikke tenke meg å være sammen med ei som jeg ikke følte meg tiltrukket av, selv om jeg er møkk lei av å være singel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er da ingen som vil ha "hvem som helst", herregud... kunne ikke tenke meg å være sammen med ei som jeg ikke følte meg tiltrukket av, selv om jeg er møkk lei av å være singel.

Selvfølgelig,men det er mindre attraktivt med menn som blir forelsket i alle,og ja,jeg kjenner sånne. En dag er han stormforelsket i jente 1 andre dagen er han såret fordi ho ikke sendte masse hjerter på facebook,derfor er han nå superforelsket i jente 2,men han kunne også tenkt seg å få barn med jente 3..

Smak og behag,men "kjærlighet med første blikk" er sært for meg,fordi jeg ikke forstår det,jeg foretrekker en partner hvor vi har brukt tid på hverandre og at han velger meg ut i fra flere grunner enn "fysisk tiltrukkelse" og "Kjemi"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger lurer jeg på hvordan dere klarer å rote dere bort i slike folk i det hele tatt?

Har dere ikke sans for menneskekjenning i det hele tatt? :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smak og behag,men "kjærlighet med første blikk" er sært for meg,fordi jeg ikke forstår det,jeg foretrekker en partner hvor vi har brukt tid på hverandre og at han velger meg ut i fra flere grunner enn "fysisk tiltrukkelse" og "Kjemi"

Hvilke andre grunner skulle det være da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen ganger lurer jeg på hvordan dere klarer å rote dere bort i slike folk i det hele tatt?

Har dere ikke sans for menneskekjenning i det hele tatt? :|

Jeg velger mine venner,men jeg velger ikke hvem de er venn med,og det er ofte sånn jeg møter verdens rareste mennesker :fnise:

Fra de som påstår at de får boner hver gang de ser noen jenter de er glad i (og jeg fikk vite at jeg var en av dem) til de som påstår at ateister har incest,fordi det spiller ingen rolle for dem likevel :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke andre grunner skulle det være da??

Det er selvfølgelig viktige grunner,og grunnen til at man i det hele tatt starter flørten.

Men har du aldri merket at etter å ha flørtet,så mister du interessen?

Jeg har blitt brent før,og mine følelser starter på det svakeste og bygger seg oppover.. Jeg trenger å kunne stole på personen, vite at han eier respekt,folkeskikk,veldig viktig å finne ut om han er snill og god, hva hans verdier er osv..

Feks: Du blir tiltrukket til ei jente. Ho er vakker og lett å snakke med. Etter noen dager med kontakt, finner du ut nye ting om henne du ikke hadde trodd før. Da går følelsene enten opp eller ned. Og for at noen skal bli min kjæreste,trenger jeg å vite at den personen er til å stole på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vil ha deg, hva er galt med det?

Det er vel ikke gale i seg selv.

Men fyren gikk altfor langt ut ifra det TS skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde noe på gang med en fyr og ble litt usikker pga var egentlig ikke så forelsket, og jeg følte at jeg måtte være ærlig og sa til han at jeg ville ha en liten pause for å kjenne på dette (om jeg savnet han). Han svarte at det er greit og jeg sa at jeg lovte å ta kontakt igjen innen ca et par uker. Men allerede dagen etterpå begynte han å mase om å få møt meg, han kunne ikke vente, sendte meg masse mms'er av han (ikke nakenbilder, hehe) +++ Da mistet jeg all interessen, han ble for desperat og respektløs syns jeg. Så etter et par dager med mas så sa jeg at jeg ikke var interessert lenger, og heldigvis så lot han meg være i fred da.

Vær delvis ærlig å si at du har mistet interessen men uten å si hvorfor. Eller skyld på avstanden. Fortsetter han å mase etter det så har du god grunn til å ignorere han syns jeg. Og gir han seg ikke så kanskje bytte mobilnr. Blokker han på facebook, brenn alle bruer. Lykke til! :)

Anonym poster: cb0ab53f01ea47a09da3108b22a1046b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...