Gå til innhold

Kjærlighetserklæringer på avveie


Niennas

Anbefalte innlegg

Dette er bare piss fra ende til annen, du blir sikkert en elendig mor og er nok en dårlig barnehagetante på grunn av dettte! Hvis jeg leter godt nok etter så har du sikkert FLERE skrivefeil!

Men det er sikkert kjæresten din som har gjort det sånn, så DUMP HAM!

(Sånn som du skriver, så er du sikkert overvektig også)

:fnise:

Herregud, jeg har jo skrivefeil selv.

facepalm10.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

WTF!!!????

:skratte: Synes du reagerte fryktelig sterkt på at jeg kommenterte min egen skrivefeil, men så skjønte jeg jo hvorfor! :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bortadoptert isbjørn-tvilling har endelig funnet sin bror! :legrine:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Dette er bare piss fra ende til annen, du blir sikkert en elendig mor og er nok en dårlig barnehagetante på grunn av dettte! Hvis jeg leter godt nok etter så har du sikkert FLERE skrivefeil!

Men det er sikkert kjæresten din som har gjort det sånn, så DUMP HAM!

(Sånn som du skriver, så er du sikkert overvektig også)

:fnise:

Fjanden da, det var da ikke måte på til busting i denne tråden.. Stasi-politiet kan ta seg ei bolle! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jim Jones

Jeg trenger en venn å snikksnakke ihjel denne tråden med. Noen som melder seg frivillig?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger en venn å snikksnakke ihjel denne tråden med. Noen som melder seg frivillig?

I`m listening ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Jeg trenger en venn å snikksnakke ihjel denne tråden med. Noen som melder seg frivillig?

Har du et poeng du vil frem til JJ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om KG kan få et eget virkelig hylekor. Kanskje vi kan treffes på Lillestrøm på onsdagene og lære oss å synge "Dump ham" i kanon.

Onsdager passer dårlig, da jeg har barselsgruppe, så jeg er opptatt med å skifte bæsjebleier på cafèbord, trille med 7 andre på rad og snakke om hvor elendig far BF er (Kanskje jeg skal dumpe ham?), men hva med torsdag? Jeg kommer gjerne!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tirkes

Onsdager passer dårlig, da jeg har barselsgruppe, så jeg er opptatt med å skifte bæsjebleier på cafèbord, trille med 7 andre på rad og snakke om hvor elendig far BF er (Kanskje jeg skal dumpe ham?), men hva med torsdag? Jeg kommer gjerne!

Herregud, hva slags håpløs mor er du. Du tar med barnekreket og bytter bleie på pianoet til vår stakkars utskremte maestro. So what om folk må vente, eller om vi er akkompagnert av litt barneskrik? Sånt må jo KGere forvente om de skal ha et ekte hylekor.

Tror dere vi kan tjene litt på et julealbum?

(Edit jeg glemte smilefjes, geiping, sarkasmeflagg men håper at jeg ikke blir sendt til forumsslakteren for overtrampet mitt)

Endret av Tirkes
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, hva slags håpløs mor er du.(???) Du tar med barnekreket og bytter bleie på pianoet til vår stakkars utskremte maestro. So what om folk må vente, eller om vi er akkompagnert av litt barneskrik? Sånt må jo KGere forvente om de skal ha et ekte hylekor.

Tror dere vi kan tjene litt på et julealbum?

(Edit jeg glemte smilefjes, geiping, sarkasmeflagg men håper at jeg ikke blir sendt til forumsslakteren for overtrampet mitt)

:fy_fy: smilefjes, geiping og sarkasmeflagg er tilgitt, men du har glemt et spørsmålstegn!

KG hyler julen inn?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å så hyggelig :klemmer:

Tror du vi blir helt alene, bare vi to :rodmer:

hehe........ men..... hva skal vi prate om a ? :kaffekopp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså, Stinestine... Hva gjør en kvinne som deg, på et sted som dette? :sjarmor:

hva mener du ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jim Jones

hehe........ men..... hva skal vi prate om a ? :kaffekopp:

Vet ikke :klo:

men jeg ser du snakker med yme :nei: Vet ikke om jeg liker det :nei:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...