Gå til innhold

Klining med personer av samme kjønn


Gjest Setareh

Anbefalte innlegg

Du vet at noen gutter kliner bare for moroskyld?? Jeg sier ikke at det er greit, jeg hadde vært utrolig lei meg selv, men det betyr nødvendigvis ikke at han er homo, hvis det er det du tenker på..

uansett så er det veldig dårlig gjort av ham... Veldig ekkelt også, hadde ikke tålt kjæresten min om han hadde gjort det..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BettyBoop28

Du vet at noen gutter kliner bare for moroskyld?? Jeg sier ikke at det er greit, jeg hadde vært utrolig lei meg selv, men det betyr nødvendigvis ikke at han er homo, hvis det er det du tenker på..

uansett så er det veldig dårlig gjort av ham... Veldig ekkelt også, hadde ikke tålt kjæresten min om han hadde gjort det..

Hææ? Er ikke klar for en verden med heterofile menn som kliner med hverandre..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet at noen gutter kliner bare for moroskyld?? Jeg sier ikke at det er greit, jeg hadde vært utrolig lei meg selv, men det betyr nødvendigvis ikke at han er homo, hvis det er det du tenker på..

uansett så er det veldig dårlig gjort av ham... Veldig ekkelt også, hadde ikke tålt kjæresten min om han hadde gjort det..

Er en da utro for moroskyld?? Det har da ingenting med hvem du kliner med, kvinne eller menn.

At gutter kliner for moroskyld er nyheter for meg. Det tviler jeg meget sterkt på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hææ? Er ikke klar for en verden med heterofile menn som kliner med hverandre..

Nei jeg skjønner at det er hårreisende,, men det finnes! og de er 100% heterofile

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Nei jeg skjønner at det er hårreisende,, men det finnes! og de er 100% heterofile

Huff. Ja vet det er heterofile menn som eksperimenterer med mer enn bare klining og. Skremmende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg skjønner at det er hårreisende,, men det finnes! og de er 100% heterofile

Tvilsomt. At kvinner gjør det er ikke så uvanlig, men ikke et flertall menn som er heterofile.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er en da utro for moroskyld?? Det har da ingenting med hvem du kliner med, kvinne eller menn.

At gutter kliner for moroskyld er nyheter for meg. Det tviler jeg meget sterkt på.

hva med alle de ørtentusen jentene som sier at de kliner med jenter bare for moroskyld?? er de lesbiske da? Det gjelder både gutter og jenter..

Jeg forsvarer han IKKE. men slike mennesker FINNES, og det vet alle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

hva med alle de ørtentusen jentene som sier at de kliner med jenter bare for moroskyld?? er de lesbiske da? Det gjelder både gutter og jenter..

Jeg forsvarer han IKKE. men slike mennesker FINNES, og det vet alle.

Det er annerledes for gutter tenner på å se jenter som kliner, jenter tenner ikke på det motsatte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med alle de ørtentusen jentene som sier at de kliner med jenter bare for moroskyld?? er de lesbiske da? Det gjelder både gutter og jenter..

Jeg forsvarer han IKKE. men slike mennesker FINNES, og det vet alle.

Jenter har alltid vært mer klengete ovenfor hverandre enn det gutter er og har vært.

De jentene som jeg kjenner som kliner med hverandre, gjør det for å få oppmerksomhet fra det mottsatte kjønn.

Mens noen andre igjen er faktisk biseksuelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Du vet at noen gutter kliner bare for moroskyld?? Jeg sier ikke at det er greit, jeg hadde vært utrolig lei meg selv, men det betyr nødvendigvis ikke at han er homo, hvis det er det du tenker på..

uansett så er det veldig dårlig gjort av ham... Veldig ekkelt også, hadde ikke tålt kjæresten min om han hadde gjort det..

hva med alle de ørtentusen jentene som sier at de kliner med jenter bare for moroskyld?? er de lesbiske da? Det gjelder både gutter og jenter..

Jeg forsvarer han IKKE. men slike mennesker FINNES, og det vet alle.

det er faktisk en vesentlig forskjell på jenter og gutter som kysser på fylla mens kjærsten er der, og jenter/gutter som kliner i skjul og lyver til kjærsten for å gjøre hva som helst for ikke å bli oppdaget... hva annet enn å kline gjør de da montro?? :vetikke?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er annerledes for gutter tenner på å se jenter som kliner, jenter tenner ikke på det motsatte.

Det er forskjellig fra person til person hva de tenner på.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Det er forskjellig fra person til person hva de tenner på.

ikke vær så politisk korrekt. Det er et faktum at jenter som kliner er mer sosialt akseptert enn når gutter gjør det. Og gutter og jenter har ulikt tenningsmønster.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er annerledes for gutter tenner på å se jenter som kliner, jenter tenner ikke på det motsatte.

Jeg tenner på menn som elsker med menn :) Jeg er en bifil kvinne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er annerledes for gutter tenner på å se jenter som kliner, jenter tenner ikke på det motsatte.

Jammen hvis du sier det så.

Eller vent, jo. Jeg gjør faktisk det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er annerledes for gutter tenner på å se jenter som kliner, jenter tenner ikke på det motsatte.

Javel? Der må jeg si du tar feil gitt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen hvis du sier det så.

Eller vent, jo. Jeg gjør faktisk det.

Nå må du ikke være så politisk korrekt :filer:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du ikke være så politisk korrekt :filer:

Haha, er det så politisk korrekt å si at man tenner på to gutter som kliner?

Ok. Da er jo det fint i tilfelle.

Endrer ikke min oppfatning om at to gutter som kliner er sexy å se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, er det så politisk korrekt å si at man tenner på to gutter som kliner?

Ok. Da er jo det fint i tilfelle.

Endrer ikke min oppfatning om at to gutter som kliner er sexy å se på.

Det var bare tull :P Les tidligere innlegg og du kommer til å forstå hvorfor.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...