Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker menn når de møter en singel kvinne med baby?

Det samme som dere hadde tenkt om dere møtte en kvinne uten?

Er det utelukkende å prøve seg på henne siden hun har barn?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tviler på at jeg ville datet en dame med en baby. Kunne godt hatt henne som elsker, men koneemne hadde hun tvilsomt blitt. Synes det sier mye om at vi har altfor ulike verdier her i livet til at det kunne funket, finnes selvfølgelig unntak, men det er jo mange andre flotte kvinner der ute.

Terje

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ville du ikke ha datet en kvinne som har barn/baby?

Det blir jo bonus barn?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det blir jo bonus barn?

Jeg er er jente da,men jeg kunne ikke tenkt meg en fyr som hadde barn fra før av!

Så forstår godt at Terje tenker sånn om damer med barn.

• Liker 1
Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg er kvinne, men tenker som så at å involvere seg med noen som har barn, blir ekstra mye arbeid. Man må ikke bare inn i et forhold med én person, man må også danne seg et forhold til barnet/barna. Det er alfa og omega at man går overens med barnet, og ikke bare dama, pluss at man plutselig må være reservepappa og ikke bare kjæreste. Er ikke alle som takler det.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det blir jo bonus barn?

Hehe, hadde jeg vært oppi førtiårene med egne barn hadde det vært noe annet. Jeg vil ikke at alle mine første, skal være hennes andre, tredje, fjerde... om du forstår. Dessuten kan ikke du forvente at alle elsker barna dine like høyt som du selv gjør, og det mener jeg er et must (for barnas skyld).

Terje

• Liker 6
Skrevet

Er enig med Terje, likevel står jeg på trappene til å date en dame med barn. Tror ikke det funker, men jeg tenker at jeg ikke kan la være å prøve siden det ville være "feigt". Kanskje jeg er nervøs for date, og bruker det at hun har barn som en unnskyldning til å slippe nerver?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke blitt sammen med noen som hadde barn fra før (jeg er jente på 28).

Er selv fra en familie med mine dine våre barn, og er veldig glad i familien min. Men jeg er litt konservativ på det, slik at jeg for eksempel ikke kommer til å få barn før mine småsøsken er store nok til at de er tante og onkel og ikke jevngamle lekekamerater.

Derfor ønsker jeg at når jeg og min forhåpentligvis fremtidige kjæreste får barn, at det er ingen av oss som har barn fra før.

• Liker 1
Skrevet

Da jeg traff min kone hade hun 2 barn fra tidligere forhold (samme far selvsagt)

Barna var såvidt fylt 2 og 3 år dengang.

Jeg brukte 3mnd på og bli skikkelig kjent med henne, møtte barna hennes etter ca 1mnd, tilbrakte lit tid med dem og tenkte, tenkte veldig masse på hvordan dette skulle/kunne endre livet mitt.

Jeg gikk ikke bare inn i et forhold, men en hel familie, jeg måtte forholde meg til at hun hadde en ex som kom til å være i livet hennes permanent da de har barn sammen, jeg måtte tenke på mine handlinger og ønsker måtte endres eller tillpasses 2 barn +++ jeg valgt å gå for det.. Angrer ikke, men en utfordring?? ja det er det av og til. Ikke på en vond måte, men klart noe dukker opp som må taes opp til tider.. I dag har jeg 2 bonus barn på snart 6 og 7, BF er en blitt en venn som jeg kan besøke og omvendt uten barn, vi komuniserer godt alle sammen og selv ex sviger familien til min kone stikker nesen inn i døren til oss og hører åssen vi har det. Slik jeg ser det, får jeg en ny og større familie, og husk det, at en kvinne med et barn, som oftest er mye mer seriøs i leit på ny partner da hun vil barnets beste også. så om hun velger deg, kan du være rimlig sikker på at hun ser en framtid med deg og er villig til å gjøre sitt beste, for hun har ikke tid til å bruke på tull og fjas med flørter.

• Liker 9
Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Jeg tviler på at jeg ville datet en dame med en baby. Kunne godt hatt henne som elsker, men koneemne hadde hun tvilsomt blitt. Synes det sier mye om at vi har altfor ulike verdier her i livet til at det kunne funket, finnes selvfølgelig unntak, men det er jo mange andre flotte kvinner der ute.

Terje

Må bare spørre hva det har med verdier å gjøre om man er alene med barn? :klo:

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Så godt det er å se at det fins riktige/modne menn der ute!

Jente 25

• Liker 1
Gjest Seniorita
Skrevet (endret)

Da jeg traff min kone hade hun 2 barn fra tidligere forhold (samme far selvsagt)

Barna var såvidt fylt 2 og 3 år dengang.

Jeg brukte 3mnd på og bli skikkelig kjent med henne, møtte barna hennes etter ca 1mnd, tilbrakte lit tid med dem og tenkte, tenkte veldig masse på hvordan dette skulle/kunne endre livet mitt.

Jeg gikk ikke bare inn i et forhold, men en hel familie, jeg måtte forholde meg til at hun hadde en ex som kom til å være i livet hennes permanent da de har barn sammen, jeg måtte tenke på mine handlinger og ønsker måtte endres eller tillpasses 2 barn +++ jeg valgt å gå for det.. Angrer ikke, men en utfordring?? ja det er det av og til. Ikke på en vond måte, men klart noe dukker opp som må taes opp til tider.. I dag har jeg 2 bonus barn på snart 6 og 7, BF er en blitt en venn som jeg kan besøke og omvendt uten barn, vi komuniserer godt alle sammen og selv ex sviger familien til min kone stikker nesen inn i døren til oss og hører åssen vi har det. Slik jeg ser det, får jeg en ny og større familie, og husk det, at en kvinne med et barn, som oftest er mye mer seriøs i leit på ny partner da hun vil barnets beste også. så om hun velger deg, kan du være rimlig sikker på at hun ser en framtid med deg og er villig til å gjøre sitt beste, for hun har ikke tid til å bruke på tull og fjas med flørter.

Herregud, må fikse litt på dette svaret. ble helt feil her nå! :klo:

Helt enig! At mann ikke vil date en kvinne for at hun har barn, har bare med feighet og umodenhet å gjøre!

(Feil igjen, så må redigere svar enda en gang.. :roll:)

Endret av Seniorita
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke alle av oss som liker barn så godt at vi vil oppdra noen andres. Og så mange dritthistorier om storfamilien som dukker opp her på KG viser at det umulig kan være verdt det.

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke alle av oss som liker barn så godt at vi vil oppdra noen andres. Og så mange dritthistorier om storfamilien som dukker opp her på KG viser at det umulig kan være verdt det.

Trist å lese at du har denne opplevelsen/oppfattningen av dette. Du kan gå glipp av noe stort.

Jeg hadde ikke noe forhold til barn da jeg traff min kone.. Jeg var ikke glad i disse barna den første dagen, det kan jeg ærlig inrømme, men i dag ser jeg på dem som de kunne ha vært mine egne barn.

Jeg oppdrar dem som de var mine egne, jeg tar dem med og innkluderer dem som de var mine og jeg er oppriktig glad i dem. Jeg har disse barna like mye som BF har dem og til tider mer, så jeg vil KUN anbefale folk til og legge vekk fordommene og prøve se gleden i en slik ting. Min mor blei pluttselig "bestemor" og hun forguder dem og ser på dem som fullverdige barnebarn og gjør alt hun kan for dem. Slitsom med barn av og til? så absolutt, men dagen etterpå kan de komme springende bort til meg å gi meg 2 gode lange klemmer helt av seg selv og si at de er glad i meg, da er alle disse små ofringene for egen "frihet" kan også kalles egoisme vel verdt det, for det ene øyeblikket gjør det hele verdt det :)

• Liker 6
Gjest Seniorita
Skrevet

Trist å lese at du har denne opplevelsen/oppfattningen av dette. Du kan gå glipp av noe stort.

Jeg hadde ikke noe forhold til barn da jeg traff min kone.. Jeg var ikke glad i disse barna den første dagen, det kan jeg ærlig inrømme, men i dag ser jeg på dem som de kunne ha vært mine egne barn.

Jeg oppdrar dem som de var mine egne, jeg tar dem med og innkluderer dem som de var mine og jeg er oppriktig glad i dem. Jeg har disse barna like mye som BF har dem og til tider mer, så jeg vil KUN anbefale folk til og legge vekk fordommene og prøve se gleden i en slik ting. Min mor blei pluttselig "bestemor" og hun forguder dem og ser på dem som fullverdige barnebarn og gjør alt hun kan for dem. Slitsom med barn av og til? så absolutt, men dagen etterpå kan de komme springende bort til meg å gi meg 2 gode lange klemmer helt av seg selv og si at de er glad i meg, da er alle disse små ofringene for egen "frihet" kan også kalles egoisme vel verdt det, for det ene øyeblikket gjør det hele verdt det :)

:klem:

AnonymBruker
Skrevet

Må bare spørre hva det har med verdier å gjøre om man er alene med barn? :klo:

Om ei jente i begynnelsen av tjueårene, slik som meg, har baby, så synes jeg det sier noe om verdier. Det trenger selvfølgelig ikke nødvendigvis å være slik, men hittil har ikke jeg møtt ei jente på min alder som har baby, som har verdier som sammenfaller med mine. Dette er da snakk om syn på familie, ekteskap osv. Jeg er vel kanskje veldig gammeldags, men jeg vil stifte en familie, for første gang for begge, med jenta jeg gifter meg med. Selvfølgelig ville ikke jeg forkastet kvinnen i mitt liv om hun hadde en baby, men det er så absolutt ikke noe jeg foretrekker.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Enig!!

Herregud, dere må da forstå at dere har brent noen broer om dere er unge alenemødre? Det finnes mange flotte kvinner uten barn å date, hvorfor skal dere kalle oss feige om vi vil ha våre egne?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Isåfall må de "brente broene" gå til egoistiske menn. Og det er greit for min del!

• Liker 2
Gjest Seniorita
Skrevet

Enig!!

Herregud, dere må da forstå at dere har brent noen broer om dere er unge alenemødre? Det finnes mange flotte kvinner uten barn å date, hvorfor skal dere kalle oss feige om vi vil ha våre egne?

Kvinner som har barn kan være like fantastiske og målrettede som kvinner uten?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner som har barn kan være like fantastiske og målrettede som kvinner uten?

Se bare på Mette-Marit til Håkon! Går så det suser det! :)

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...