Gå til innhold

Hvorfor er dere sånne bitre små hurper?:)


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Ser det gang på gang. Menn som har sine problemer i forholdet og blir møtt med arroganse, intolleranse, anklagelser, spydige og frekke kommentarer av små, ekkle tupper som har som eneste mål å framprovosere lavmål fra de mannelige brukerne.

Hvorfor gidder dere egentlig? redd for at TS faktsik er kjæresten DIN? Dere driver og fyrer hverandre opp hele tiden og kakler og lager drama ut av de enkleste trådene, og mange av dem ender opp med å bli stengt eller slettet? Noen som er litt for nærtagende og får dårlig selvfølelse hver gang en mann ytrer missnøye med sugga si?

Haha hvertfall god underholdning for oss skuelystende

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan ikke svare for andre bitre, små hurper, men jeg er nok bare født sånn.

Hva med deg selv - født sånn eller blitt sånn? :popcorn:

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

Jeg kan ikke svare for andre. Men du trenger ikke kalle folk bitre bare fordi du er det selv.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah... er du enda sur for at vi syntes du er en pyse når du ikke tør å snakke med dama?

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ah... er du enda sur for at vi syntes du er en pyse når du ikke tør å snakke med dama?

Du kan dra til helvete!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan dra til helvete!

Begyn å grin.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hvor skal man være bitre med slike drømmeprinser som deg i verdenen? :popcorn:

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke vår skyld at du er en sopp som ikke gidder å være sammen dama di og at forholde bare skal basere seg på deg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det gang på gang. Menn som har sine problemer i forholdet og blir møtt med arroganse, intolleranse, anklagelser, spydige og frekke kommentarer av små, ekkle tupper som har som eneste mål å framprovosere lavmål fra de mannelige brukerne.

Hvorfor gidder dere egentlig? redd for at TS faktsik er kjæresten DIN? Dere driver og fyrer hverandre opp hele tiden og kakler og lager drama ut av de enkleste trådene, og mange av dem ender opp med å bli stengt eller slettet? Noen som er litt for nærtagende og får dårlig selvfølelse hver gang en mann ytrer missnøye med sugga si?

Haha hvertfall god underholdning for oss skuelystende

Har ikke lagt merke til så mye av det du nevner. Men regner med at du sier i fra, når du ser slikt, i de trådene det gjelder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lagt merke til så mye av det du nevner. Men regner med at du sier i fra, når du ser slikt, i de trådene det gjelder?

Du skulle lest hva ts selv skrev.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette drømmeprinsen fra "dama mi er blitt feit, mens jeg er en sånn helgen" tråden?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Du skulle lest hva ts selv skrev.

Hva snakker du om, hva skrev jeg liksom? Jeg var bare hyggelig når alle frekke kommentarer kom inn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah... er du enda sur for at vi syntes du er en pyse når du ikke tør å snakke med dama?

Du kan dra til helvete!

Tror noen traff den berømmelige spiker'n på huet, jeg. :jepp:

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jentehumor

Hahahaha! Det hadde vert et elednig forum uten en diskusjon med meninger fra begge sider uansett hvordan de høres :)

Dessuten så blir jo forum stengt hvis reglene ikke følges, og noen leser ikke regler ;P(litt skyldig (a) )

Endret av Jentehumor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva snakker du om, hva skrev jeg liksom? Jeg var bare hyggelig når alle frekke kommentarer kom inn :)

Ja du er så snill mot dama di. Dumpe hun via sms. :filer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ja du er så snill mot dama di. Dumpe hun via sms. :filer:

Kan du stille med navn snart! Feig du er som driver å henger meg ut uten å stå for det med navn! Du ødela tråden min du satt meg i skikkelig dårlig lys og greier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HÆ?? Dumpe via sms? Er dette den tråden der en fyr skrev om ei dame som la på seg, og han ikke tente på henne osv? Eller hva? Enlighten me, some one!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du stille med navn snart! Feig du er som driver å henger meg ut uten å stå for det med navn! Du ødela tråden min du satt meg i skikkelig dårlig lys og greier

Det klarer du fint selv. Registrer deg før du klager på andre.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...