AnonymBruker Skrevet 18. september 2010 #1 Del Skrevet 18. september 2010 Enig eller uenig.Jeg synest nå rman begynner å bli eldre at man kanskje bør klippe seg kort synest langt hår er for unge piker:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 18. september 2010 #2 Del Skrevet 18. september 2010 Uenig. Alle kan ha langt hår, men det spørs hvordan håret er og om det passer til ansiktet og personen Men det gjør det egentlig uansett alder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunniva81 Skrevet 18. september 2010 #3 Del Skrevet 18. september 2010 Fullstendig uenig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sherry Skrevet 18. september 2010 #4 Del Skrevet 18. september 2010 Totalt uenig. Man er jo fortsatt ung når man er 30! Min mor er 41 år, og har blondt, langt hår med krøller. Får mye oppmerksomhet pga håret. er viktig å ta vare på utseende selv om man begynner å bli eldre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piper Skrevet 18. september 2010 #5 Del Skrevet 18. september 2010 Og bare si at man begynner å bli eldre som 30 åring, er helt vanvittig. Regner med du er tenåring, for de og små barn vil nok si at 30 åringer er eldre. Og jeg er så gammel, at jeg har lov til å bestemme hvordan jeg skal være på håret. For tenk at det er meg som betaler for mine frisørtimer, og da skal jeg i alle få lov til å bestemme hvordan jeg skal se ut på håret. Og tenk jeg er over 40, og sparer til langt hår. Og tenk, jeg føler meg ikke eldre heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bella_ Skrevet 18. september 2010 #6 Del Skrevet 18. september 2010 hehehe så uenig kommer ann på hva man kler vel og hvordan håret er.Så en dame i 40 åra forleden dag og hun hadde hår ned til ryggen krøllete og fyldig.Ble helt satt ut det gjorde henne så pen.Så Hurraaaa for langt hår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kløftfrid Skrevet 18. september 2010 #7 Del Skrevet 18. september 2010 Tull og tøys! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 18. september 2010 #8 Del Skrevet 18. september 2010 Pisspreik! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 18. september 2010 #9 Del Skrevet 18. september 2010 Helt og fullstendig uenig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2010 #10 Del Skrevet 18. september 2010 Kan du ikke vær så snill å begrunne meningen din? Er jo ingen logikk i det du påstår. Det viktigste er å velge det man kler - uansett alder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vilma Skrevet 18. september 2010 #11 Del Skrevet 18. september 2010 Haha, er man eldre når man er 30? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caylee Skrevet 18. september 2010 #12 Del Skrevet 18. september 2010 Mamma er 50 år, og hun har langt brunt hår Hun har alltid hatt langt og hun kler det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frua Skrevet 18. september 2010 #13 Del Skrevet 18. september 2010 Ja alle over 30 bør farge håret grått,klippe det kort og ta permanent!! hehe...uff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jade Skrevet 18. september 2010 #14 Del Skrevet 18. september 2010 Hehe, godt sagt, frua Om man kler langt hår, og det er velstelt og ikke slitt, så er det ok å ha langt hår. Det gjelder like mye for 50-åringer som for 15-åringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babord Skrevet 18. september 2010 #15 Del Skrevet 18. september 2010 Nja. Mange over 30 og over 50 for den del kler langt hår. Men, jeg synes absolutt ikke det å ha en veldig ungdommelig stil får en til å se yngre ut når en runder 30 og nærmer seg 40. Jeg synes det er finest å ha en mer classy og sofistikert stil når en begynner å bli voksen. Det kan gjøres med langt hår også, men mange forbinder langt hår med unge jenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 18. september 2010 #16 Del Skrevet 18. september 2010 Jeg har full forståelse for at det kan være slitsomt å vedlikeholde langt hår når man blir eldre (da snakker vi godt over 30 ) - og at man derfor velger kort hår med permanent - men noe av det vakreste jeg ser er feminine eldre damer med løst oppsatt hår :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 18. september 2010 #17 Del Skrevet 18. september 2010 Ja alle over 30 bør farge håret grått,klippe det kort og ta permanent!! hehe...uff. Alle pene sko byttes ut med brune fotformsko. Håret skal være permanentert med blått leggevann. Alle moderne klær legges på hyllen og terylene bukser/skjørt og nylon bluser med blomstrete forklekjole må bæres til enhver tid. Sånn er det å passere tredve dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2010 #18 Del Skrevet 18. september 2010 Jeg har full forståelse for at det kan være slitsomt å vedlikeholde langt hår når man blir eldre (da snakker vi godt over 30 ) - og at man derfor velger kort hår med permanent - men noe av det vakreste jeg ser er feminine eldre damer med løst oppsatt hår :rødme: Løst opsatt hår heheheh henger ikke sammen akkuratt.Litt sent på kvelden kanskje hehehe lol:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 18. september 2010 #19 Del Skrevet 18. september 2010 Løst opsatt hår heheheh henger ikke sammen akkuratt.Litt sent på kvelden kanskje hehehe lol:) Neida, jeg mener løst oppsatt hår, i motsetning til f.eks en stram knute. En litt mer romantisk stil, gjerne også med litt av håret foran hengende løst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2010 #20 Del Skrevet 18. september 2010 Har sett kvinner godt over 30 som fremdeles ser fantastiske ut med langt hår. Slanke kvinner passer i grunn alltid god med langt uavhengig av alder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå