Gå til innhold

"bli kvitt de celulittene, de er ikke noe å se på"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Åh, jeg er så lei meg.. Kjæresten min og jeg satt i sofaen og så på tv. Jeg reisten meg opp for å hente drikke til oss og da sa han det..

Jeg ble så lei meg at jeg ikke klarte å si noe. Har jeg ikke hatt komplekser for dem selv kanskje! Driver jeg ikke og trener som en forbanna gamp hver jævla dag for å redusere dem! Gjør jeg ikke alle tips i boken! Endelig når jeg klarte å slå meg til ro med at de aller, aller fleste kvinner har mer eller mindre så kommer noe slikt!

Åh, jeg føler meg ekkel, usexy, uattraktiv :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Utrolig unødvendig - og et slag under beltestedet. Tror jeg hadde slitt med å forholde meg saklig til en slik kommentar og antagelig hadde jeg svart følgende:

"Lukk igjen kjeften din - den er ikke noe å høre på"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud! Som om det bare er å kvitte seg med slikt! Hadde det vært en måte å fjerne dem på, så hadde vel ikke hollywoodstjerner hatt det?

Kjæresten din er en stor drittsekk, og jeg synes du bør ta igjen med samme mynt. Neste gang han hinter om sex, sleng ut at du ikke er så kin, og at han kanskje bør vurdere å øke str på pikken sin med noen cm, slik at du kan få litt mer nytelse.

Sånne gutter er ikke noe å samle på! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud! Som om det bare er å kvitte seg med slikt! Hadde det vært en måte å fjerne dem på, så hadde vel ikke hollywoodstjerner hatt det?

Kjæresten din er en stor drittsekk, og jeg synes du bør ta igjen med samme mynt. Neste gang han hinter om sex, sleng ut at du ikke er så kin, og at han kanskje bør vurdere å øke str på pikken sin med noen cm, slik at du kan få litt mer nytelse.

Sånne gutter er ikke noe å samle på! :kjefte:

Hehe, godt sagt MarilynM. Jeg er enig med deg.

Ts, drit i hva han sa! Han har ikke peiling på hva han snakker om, som det ble sagt, om man kunne gjort noe så hadde ingen hatt dem! Jeg har noe også, og garantert alle andre kvinner verden over før eller siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig det ikke er et alvorlig forhold, og at du kan dumpe han. For en mann som gir slike slengkommentarer er ikke verd å samle på, tro meg! De er kun ute etter en ting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her igjen, ja jeg syns også dette var langt under beltestedet og i overkant helt unødvendig! jeg har jo sagt flere ganger at jeg er så misfornøyd med dem og jobber alt jeg kan for å kvitte meg med dem. Og likevel så trykker han noe sånt i meg, nei ble helt kavlm..

Ikke noe veldig seriøst forhold nei, jeg er veldig glad i ham, men i dag fikk jeg et skikkelig slag rett i magan føltes det som :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet du hva.

Jeg hadde plassert pcn med denne tråden foran han så kan han se hvilken IDIOT han er!

Samboeren min er enig. Makan til idiotgubbe skal man lete lenge etter. Til og med Kate Moss har cellulitter, og flesteparten (nei, jeg sier ikke alle) har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo også fint lite man kan gjøre for å bli kvitt dem. For en dustete kommentar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva altså.. Han er ikke mye å samle på er jeg redd! Ikke hør på en sånn dust! :kjefte: Beklager at jeg sier det siden du sier du er glad i han.. Men han her tror jeg du har det best uten. En sånn kommentar kommer skjelden alene.. Man sier vel ikke sånn til noen man er glad i vil jeg tro heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tsunade

Og selv har han sikkert heeelt perfekt kropp uten en eneste bulk??

Min erfaring er at han som klagde mest på kroppen min, var nettopp han som var minst "perfekt" selv...

Jeg fikk høre av en eks at "den rumpa di er ikke så fin at det gjør noe", mens en senere kjæreste sa at "rumpa di er så fiiin, en liten silkestjert"!

Så det handler om å se skjønnheten i det naturlige og virkelige, ikke kreve en fotoshoppa verden som enkelte gjør.

Jeg er enig med de andre her, slike gutter er ikke noe å samle på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud! Utrolig dårlig av han å si noe slikt. Prøv å ikke ta deg nær av det og støtt deg heller til svarene du har fått på siden her. Høres ikke ut som han er noe å samle på... Kjenner til typen, og de vil nok aldri forandre seg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts igjen! Jeg blir så glad av å lese all støtten dere kommer med! For jeg må inrømme at jeg tror liksom at ikke alle har dem, synes at overalt hvor jeg snur meg, tv, blader og kataloger og alt, så er det ingen som har dem! Og når jeg kler av meg og ser de fæle bena mine.. grøss. føler meg alene i verden med dem. Og istede for at kjærestn min kunne sagt 'jenta mi, du er så fin, perfekt for meg', så kommer den dotten og sier 'kvitt deg med dem du'. åh, jeg blir så forbasket fandenivolsk og har lyst å slå ham eller noe for den kommentaren, men nei.

Vet dere hva? han er småfeit, med stor pondus og pupper påvei! Har jeg noen gang sagt noe på det, nei, fordi jeg har sett mennesket han er på alle måter! Ville jeg ha en modell hadde jeg klippet ham ut fra en katalog, :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest navnelapp

Du kan vere sikker på at dei som du ser rundt omkring på plakatar og i katalogar er photoshoppa. Dei har eigne funksjonar for å jamne ut hud slik at den ser heilt glatt ut. For ein uvitande dust.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åh... At du klarer å ikke smelle tilbake.. Fristende å si: "Kjære, jeg har tenkt masse og du har rett, disse cellulittene må jeg bare bli kvitt. Kanskje vi skal melde oss på en sånn bootcamp sammen? Så kanskje du kan bli kvitt puppene dine samtidig? Jeg vet sånt er genetisk og trolig umulig å bli kvitt, men du kan jo gi det et forsøk?" *forståelsesfullt og søtt smil* :lur:

"Hva slags cup har du nå forresten? C? " :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han der var ikke spesielt smart.. Kvinner på filmer, i blader, og i kataloger har som regel blitt redigert så det holder på bildene for at huden skal se perfekt og glatt ut. Kanskje han skal google cellulitter og lese litt om dem, dumme mannen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts igjen! Jeg blir så glad av å lese all støtten dere kommer med! For jeg må inrømme at jeg tror liksom at ikke alle har dem, synes at overalt hvor jeg snur meg, tv, blader og kataloger og alt, så er det ingen som har dem! Og når jeg kler av meg og ser de fæle bena mine.. grøss. føler meg alene i verden med dem. Og istede for at kjærestn min kunne sagt 'jenta mi, du er så fin, perfekt for meg', så kommer den dotten og sier 'kvitt deg med dem du'. åh, jeg blir så forbasket fandenivolsk og har lyst å slå ham eller noe for den kommentaren, men nei.

Vet dere hva? han er småfeit, med stor pondus og pupper påvei! Har jeg noen gang sagt noe på det, nei, fordi jeg har sett mennesket han er på alle måter! Ville jeg ha en modell hadde jeg klippet ham ut fra en katalog, :kjefte:

Han har tydeligvis et veldig godt selvbilde. Fint for han, men når han klarer å ødelegge ditt, så synes jeg det er lov å rakke litt ned på hans. Jeg har cellulitter selv, men hadde ALDRI orket en mann med hengepupper og pondus. Min mann har flott kropp og synes det samme om min, cellulitter eller ei.

For et brødhue! At noen klarer å si slikt tyder på manglende selvinnsikt og dårlig sosial intelligens...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...