Gå til innhold

Hvem er mest nerdete?


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Basert på innleggene her på KG, hvem mener du er den største nerden? Og er det en positiv eller en negativ ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnonymBruker

Kvinnelige nerder er negativt for de virker å ha altfor mye å bevise.

Ingen nevnt, ingen glemt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Basert på innleggene her på KG, hvem mener du er den største nerden? Og er det en positiv eller en negativ ting?

Du glemte å definere hva du mener med "nerd"...det bør du gå inn og gjøre! Det er nok av mannlige nerder her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vil det isåfall si å være nerd?

Vil det si at de har et annet interesseområde enn deg selv?

Hva vil det si å ikke være nerd?

'Nerd' er et alt for subjektivt begrep, omtrent som å kalle noen for 'idiot' bare fordi man har forskjellige meninger. 'Nerder' har imidlertidig kanskje oftere begrunnelse for å kalle andre 'idioter'?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SmallTalk

Jeg kan ihvertfall bekrefte at jeg er litt nerdete av meg, selv om det ikke ser sånn ut. Det er nemlig ikke være mulig å være dataingeniør uten å være litt geek. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lagt merke til noen som skiller seg veldig ut. I min bok er nerd bare positivt, jeg liker nerder jeg. :) (også er jeg nok ganske nerdete av meg selv og)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker

Du glemte å definere hva du mener med "nerd"...det bør du gå inn og gjøre! Det er nok av mannlige nerder her.

TS her. Det får være opp til hver enkelt å definere hva de mener er nerdete, men jeg tror vi stort sett alle har en felles forståelse av ordets betydning. Jeg er forresten enig med deg i at det er nok av mannlige nerder her. Jeg vil gå så langt som å si at det er forholdsmessig mange flere mannlige enn kvinnelige nerder her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag så er det jo kult å være nerd -det blir iallefall sett på som positivt å ha kunnskap og å være intelligent.

Etter min mening så forsvant den negative ved ordet nerd på 80-90-tallet. er jo bare å se på moten også det, -da briller og "skoleuniformjakker" kom på moten for noen år tilbake så var det jo fordi klærne fikk deg til å se mer smart ut! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...