Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2009 #1 Del Skrevet 26. juli 2009 Til dere som bruker briller til vanlig: Tar du av deg brillene når du har sex? Selv synes jeg brillene er i veien, så jeg tar dem av meg. Ser jo greit nok likevel. Bare nysgjerrig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheenaca Skrevet 26. juli 2009 #2 Del Skrevet 26. juli 2009 Hehe... Jeg tar dem av. Tenner uansett ikke så mye på det visuelle, selv om samboeren har fin kropp. Så bruker jeg heller linser av og til, da ser jeg jo alt som skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2009 #3 Del Skrevet 26. juli 2009 he he,,, nei brillene må av,, er bare i veien. Men så ser jeg har jeg ikke så sterke briller at jeg ser ganske godt uten også. Er litt nærsynt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_jenta_* Skrevet 26. juli 2009 #4 Del Skrevet 26. juli 2009 Jeg hadde sex med dem på en gang, måtte en tur til optiker å rette de opp dagen etter ja:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MissBella Skrevet 26. juli 2009 #5 Del Skrevet 26. juli 2009 Nei, tar dem av.. De er bare i vei.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kiyo Skrevet 26. juli 2009 #6 Del Skrevet 26. juli 2009 Tar de av ja, er et slit å måtte ta pause for å pusse de hver gang samboer kommer borti de under sex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EmilyLane Skrevet 26. juli 2009 #7 Del Skrevet 26. juli 2009 Tar dem av, med mindre vi leker sjef og sekretær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maxtor Skrevet 26. juli 2009 #8 Del Skrevet 26. juli 2009 Tar de av med mindre det er ønskelig for partneren at de skal være på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yggdrasil Skrevet 26. juli 2009 #9 Del Skrevet 26. juli 2009 Nå bruker ikke jeg briller da, men ser helst at partner tar sine av (hvis han har). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gal_dame Skrevet 27. juli 2009 #10 Del Skrevet 27. juli 2009 Tar de som oftest av, med mindre eg utfører oral sex. Vil ikkje risikere ødelegge de så blir tatt av selv om eg ser en del dårligere uten de på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
felgen Skrevet 27. juli 2009 #11 Del Skrevet 27. juli 2009 Brillene må av ja! Nå bruker jeg stort sett linser, men jeg er så svaksynt at uten briller/linser kan det oppstå morsomme situasjoner i senga.. men heller det enn å føle seg som en burugle! he he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 27. juli 2009 #12 Del Skrevet 27. juli 2009 Jeg hadde sex med dem på en gang, måtte en tur til optiker å rette de opp dagen etter ja:P Skjønner. Det ble litt nedtur at den ikke var så diger i virkeligheten, som den så ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trillrund Skrevet 27. juli 2009 #13 Del Skrevet 27. juli 2009 Brillene må av, ja.... Ser såpass greit at det ikke blir problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ynskje Skrevet 28. juli 2009 #14 Del Skrevet 28. juli 2009 Jeg bruker til vanlig døgnlinser, men det har hendt at det har blitt sengekos etter at jeg tar av linsene (som skjer kun en natt innimellom). Har hatt på meg brillene ca halvparten av gangene da, når jeg ikke har de på kan vi like gjerne slå av lyset for min del. Uten briller eller linser kan jeg ikke engang se ansiktsuttrykkene hans, og det vil jeg jo gjerne få med meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_OsloMann Skrevet 28. juli 2009 #15 Del Skrevet 28. juli 2009 Til dere som bruker briller til vanlig: Tar du av deg brillene når du har sex? Selv synes jeg brillene er i veien, så jeg tar dem av meg. Ser jo greit nok likevel. Bare nysgjerrig. Det har skjedd, på stående ONS i fylla, og etter en stund kom de veldig i veien, siden de skled mye, hoppet opp og ned en del osv... Alltid greit å ha linser på når en går ut på byen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest womenwomen Skrevet 28. juli 2009 #16 Del Skrevet 28. juli 2009 Det har skjedd, på stående ONS i fylla, og etter en stund kom de veldig i veien, siden de skled mye, hoppet opp og ned en del osv... Alltid greit å ha linser på når en går ut på byen. For en morsom tråd ! ha ha Syns briller er turnoff jeg da , svaksynthet er jo en arvelig defekt - så kanskje ikke så rart jeg syns menn med briller er turnoff : ) .Ikke bruker jeg det selv og aldri møtt på noen som bruker briller men ( linser ) ute på byen . De må bestandig tukle med linsene sine om morgenen ... rød og sår på øynene - for en plage det må være å være avhengig av sånt , og ikke særlig sexy syns jeg . Hadde tatt laser opr . og forbedret synet - om jeg hadde hatt slike problemer selv . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_OsloMann Skrevet 28. juli 2009 #17 Del Skrevet 28. juli 2009 For en morsom tråd ! ha ha Syns briller er turnoff jeg da , svaksynthet er jo en arvelig defekt - så kanskje ikke så rart jeg syns menn med briller er turnoff : ) WW, kjære deg, hverken mine foreldre eller min søster trenger noen som helst form for synskorreksjon.. Tror kanskje jeg bare leste veldig mye da jeg var veldig liten. Hun sykepleieren det er snakk om i tilfellet jeg beskrev, hadde imidlertid tydeligvis ingen problemer med at jeg hadde briller på - kanskje jeg burde ha dem på igjen, på byen, så plukker jeg kanskje opp flere sykepleiere... ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest womenwomen Skrevet 28. juli 2009 #18 Del Skrevet 28. juli 2009 WW, kjære deg, hverken mine foreldre eller min søster trenger noen som helst form for synskorreksjon.. Tror kanskje jeg bare leste veldig mye da jeg var veldig liten. Hun sykepleieren det er snakk om i tilfellet jeg beskrev, hadde imidlertid tydeligvis ingen problemer med at jeg hadde briller på - kanskje jeg burde ha dem på igjen, på byen, så plukker jeg kanskje opp flere sykepleiere... ?? Ja kanskje det ! Nytt sjekke- tips til deg Oslomann : ) En stakkarslig syk mann med briller , eller som har mistet brillene og famler etter dem nærmest i blinde - kan kanskje vekke morsinstinktet hennes - slik at hun viser deg extra intresse og hjelpsomhet .Kanske ikke helt tilfeldig nettopp en sykepleier plukket deg opp da ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_OsloMann Skrevet 28. juli 2009 #19 Del Skrevet 28. juli 2009 Ja kanskje det ! Nytt sjekke- tips til deg Oslomann : ) En stakkarslig syk mann med briller , eller som har mistet brillene og famler etter dem nærmest i blinde - kan kanskje vekke morsinstinktet hennes - slik at hun viser deg extra intresse og hjelpsomhet .Kanske ikke helt tilfeldig nettopp en sykepleier plukket deg opp da ! Hehehe... Var nok ikke helt slik det gikk for seg den natten, nei.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå