Gå til innhold

Singel?


Marc Spector

Anbefalte innlegg

Jeg er singel men ikke akkurat på sjekketokt for tiden. Allikevel skulle jeg ofte ønsket meg at det syntes at jeg var tilgjengelig slik at eventuelle potensielt interesserte turte å ta kontakt. :) Jeg ser vel ikke akkurat særlig tilgjengelig ut på tur i elveparken med to barn og ser ut som en familiefar (noe jeg jo også er). Og ikke vet jeg om jenter jeg møter er single heller.

Er det noen tegn/ triks der ute jeg burde vite om? Mange bruker slike gule gummiarmbånd for å vise at de støtter kreftsaken (hvis jeg ikke tar feil..). Kanskje det finnes slike armbånd som viser at man er på utkikk etter en partner også?

Andre triks? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leste om noe singelring-greier en gang tror jeg. Det slo nok ikke an siden jeg ikke har hørt om eller sett det på noen i ettertid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evalina

Har jeg tenkt på også, når jeg vanrdrer rundt på mine to små. Hvorfor kan ikke single menn gå med gul caps hvor det står SINGEL i front, har jeg tenkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg tenkt på også, når jeg vanrdrer rundt på mine to små. Hvorfor kan ikke single menn gå med gul caps hvor det står SINGEL i front, har jeg tenkt.

:) Kan ikke si jeg har lyst til å gå med den cap'en egentlig.. :-D Men noe litt mer diskret kanskje? Noe slikt som den singelringen som ble nevnt tidligere er ingen dum idé. Egentlig vil jeg gjerne at det skal være noe som "alle" single skjønner, men som ikke lyser "taper" blant "vanlige folk"! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste om noe singelring-greier en gang tror jeg. Det slo nok ikke an siden jeg ikke har hørt om eller sett det på noen i ettertid.

Jeg søkte litt og fant dette:

SingelRingen

Men lite poeng med en slik ring om ingen skjønner betydningen da?..

Man får tilogmed kjøpt et hundehalsbånd med samme budskap! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lag t-shirt til barna med påskriften:

MIN PAPPA ER SINGEL

Haha! Den er så søt at det tror jeg må være verdens beste sjekketriks!! :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze
Haha! Den er så søt at det tror jeg må være verdens beste sjekketriks!! :) :) :)

Jepp, den hadde jeg likt:))

Hunden min har halstørkle hvor det står: Min matmor er singel...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor registrerer ikke flere handsome, ressurstekre, velutdannede, morsomme, kjekke og interessante menn seg her på KG da? Dette må jo være drømmemarkedet for en singel oppegående mann:

- Han kan bli kjent med ulike profiler uten å være i et sjekkeforum

- Han kan bli kjent me folk og være selektiv og danne seg meninger om de ulike kvinnene ut fra hva de skriver og hva slags personlighet de dermed kan se ut til å ha (selv om en nettprofil er annerledes enn virkeligheten!)

- Om han liker noen kan han sende en PM til en (eller som menn gjerne gjør: flere) profil(er) og avtale et møte in real life på et utested

Husk bare at ryket sprer seg intern på KG dersom mannen avtaler datingtreff med flere profiler...da blir det sjalusi og mannen ødelegger for seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Den er så søt at det tror jeg må være verdens beste sjekketriks!! :) :) :)

Jeg hadde styrt laaangt unna, men det er forsåvidt sikkert best for alle parter :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missLady
Lag t-shirt til barna med påskriften:

MIN PAPPA ER SINGEL

Sats på den du, den hørtes bra ut!! Hadde syntes den var kjempesøt!!! Kan jo lage mange forskjellige med forkjellige setninger, men med samme budskap

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne var jo også ganske tydelig i sitt budskap uten å være smakløs:

bilde Kan kjøpes HER

En til fra samme butikken:

bilde

Men det er søtere med T-skjorter på barna egentlig. Det gir liksom ikke samme inntrykket av desperat sjekking som det gjør å gå inn på bar med t-skjorte med "single" på?

Inlägget redigerat lite. Se reglerne

/Furstina (moderator)

Endret av Furstina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor registrerer ikke flere handsome, ressurstekre, velutdannede, morsomme, kjekke og interessante menn seg her på KG da? Dette må jo være drømmemarkedet for en singel oppegående mann:

- Han kan bli kjent med ulike profiler uten å være i et sjekkeforum

- Han kan bli kjent me folk og være selektiv og danne seg meninger om de ulike kvinnene ut fra hva de skriver og hva slags personlighet de dermed kan se ut til å ha (selv om en nettprofil er annerledes enn virkeligheten!)

- Om han liker noen kan han sende en PM til en (eller som menn gjerne gjør: flere) profil(er) og avtale et møte in real life på et utested

Jeg tror også det er mulig å bli kjent med mennesker med de rette holdningene og humoren og hva det måtte være gjennom et forum som dette, men som sjekkearena har det en klar begrensning i og med at "ingen" har bilde av seg selv i profilen eller oppgitt alder med mer.

Kanskje dette kunne vært noe for Kvinneguiden å vurdere ved neste store oppgradering av siten? La single kunne markere seg som interessert i å komme i kontakt med andre single, og da tillate at andre med samme status får tilgang til private bilder og en beskrivelse av seg selv og forhåpninger hos en eventuell partner. Er liksom greit at andre i tilsvarende situasjon vet at man er på "utkikk", men "hele verden" trenger jo ikke vite det. Disse kunne også fått tilgang til en egen dating-del av forumet. Også fint om det er mulig å skjule bilde og "profil" for de av motsatt kjønn av hva man er på utkikk etter.

Tar dere utfordringen Kvinneguiden? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det er søtere med T-skjorter på barna egentlig. Det gir liksom ikke samme inntrykket av desperat sjekking som det gjør å gå inn på bar med t-skjorte med "single" på?

Synes motsatt jeg da. Bruke barna til å fortelle at pappa er singel virker mer enn desperat. Synes ikke unger trenger ha budskap på klærne sine som de ikke er store nok til å godkjenne selv, egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze
Synes motsatt jeg da. Bruke barna til å fortelle at pappa er singel virker mer enn desperat. Synes ikke unger trenger ha budskap på klærne sine som de ikke er store nok til å godkjenne selv, egentlig.

Det er noe som heter humor, da vet du. Jeg ser stadig vekk barn med t-skjorter hvor det står: Hvis du syns jeg er søt, skulle du se min mamma. Er det særlig bedre da?

Mye rart man skal ta seriøst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe som heter humor, da vet du. Jeg ser stadig vekk barn med t-skjorter hvor det står: Hvis du syns jeg er søt, skulle du se min mamma. Er det særlig bedre da?

Nei, det er ikke bedre, la barna slippe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest glamourgirl

Lita jente på busstopp til meg: "Du hadde verdens fineste øredobber!"

Jeg: "Ja, jeg vet det, er ikke de superfine?"

Hun: "Det er pappan min, han har ikke kjærest!"

Jeg: "Æh" (insert idiotic grin)

Så kom bussen...

Han, til jenta: "Vi skal IKKE på den bussen!"

Hun: "Men pappa, sånn må du gjøre, hun smilte jo hun!"

Jeg er singel, og syns det var søtt og sjarmerende, men jeg tror faktisk ikke jentungen var opplært til det... Faren virket oppriktig flau...

Jeg skulle gjerne visst om folk var single, jeg ser etter ring, men den er det jo lett å ta av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi.. vi har da buttons Glammysnupp, eller har du mistet din?

bortsett fra det, jeg hadde nok ikke brukt singelring eller andre tegn på at jeg var singel i noe særlig grad, i hovedsak fordi jeg da føler jeg åpner for at gud og hverman skal ta kontakt om de synes jeg ser interessant ut.

Er nok litt for sær til at jeg ønsker at alle skal vite jeg er singel, har til og med jugd på meg kjærest jeg, fordi jeg ikke egentlig hadde noen god grunn til å takke nei til en herremann, men bare ikke var helt der akkurat da... *flirer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor registrerer ikke flere handsome, ressurstekre, velutdannede, morsomme, kjekke og interessante menn seg her på KG da? Dette må jo være drømmemarkedet for en singel oppegående mann:

- Han kan bli kjent med ulike profiler uten å være i et sjekkeforum

- Han kan bli kjent me folk og være selektiv og danne seg meninger om de ulike kvinnene ut fra hva de skriver og hva slags personlighet de dermed kan se ut til å ha (selv om en nettprofil er annerledes enn virkeligheten!)

- Om han liker noen kan han sende en PM til en (eller som menn gjerne gjør: flere) profil(er) og avtale et møte in real life på et utested

Husk bare at ryket sprer seg intern på KG dersom mannen avtaler datingtreff med flere profiler...da blir det sjalusi og mannen ødelegger for seg selv.

Man MÅ være velutdannet med tykk lommebok for å være attraktiv som mann???

Velger å tro at jenter flest ikke er såpass overfladisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Kan ikke si jeg har lyst til å gå med den cap'en egentlig.. :-D Men noe litt mer diskret kanskje? Noe slikt som den singelringen som ble nevnt tidligere er ingen dum idé. Egentlig vil jeg gjerne at det skal være noe som "alle" single skjønner, men som ikke lyser "taper" blant "vanlige folk"! ;)

Jeg tror første skritt på veien til å bli kvitt singelstatusen er å slutte å se på deg selv som en taper fordi du er singel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...