Gå til innhold

Forhold? eller ikke?


Envy

Anbefalte innlegg

Jeg er så forvirra! :sjenert:

Nå har vel jeg og han vært på 4 eller 5 dater tror jeg :) Og alle datene har vært kjempefine.. vi har pratet masse masse uten pinlige stillheter og har det kjempegøy sammen. Litt kyssing og klemming på slutten av daten har det alltid blitt.. og jeg har nattet over hos han noen ganger.

Likevel er jeg så usikker på hva jeg skal tro om han. Jeg vet ikke hva han ser på meg som, og jeg føler konstant at han gjør dette med andre damer oxo, selv om jeg egentlig ikke tror han gjør det.

Men.. nesten hver gang jeg er med han nevner han at "OM jeg får meg dame.. om LENGE" og "HVIS jeg treffer ei" og disse tingene gjør meg usikker på om han bare ser på meg som en venn eller hva han gjør.. Han har tidligere spurt om jeg kunne tenkt meg å hatt et forhold med han senere og som sagt, så dater vi jo.

Men føler likevel at det er noe rart.. Føles mer ut som venskap enn noe annet, kanskje fordi vi begge er usikre på hva den andre tenker og tror? Han har kjøpt dyre gaver til meg og alt..

Hva skal jeg tro? Tror dere jeg skremmer han helt bort om jeg spør hva vi driver med, og om dette fører noen vei?

Jeg er så usikker og har nesten mistet han en gang før, vil ikke miste han igjen :sur: tenker alltid at det er bedre å vente og se.. men bør man vite mer enn jeg gjør etter såpass mange dater?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Gyda_*

Gjett om jeg kjenner meg igjen! Har datet en fyr i snart 3 mnd,natter over og oppfører oss enkelt og greit som om vi er sammen.Men vi har aldri tatt den der forholds-praten..Ingen av oss har sagt et ord om vi er sammen eller ikke,og jeg blir litt sånn redd og usikker. Jeg har brent meg på det før å være den som er "ivrig" og så sier den andre parten at "kjære vene,trudde du jeg likte deg på DEN måten du da?!" Trenger vel ikke å forklare det mer enn at slikt er ydmykende.

Det blir til at jeg analyserer alt han overfladisk nevner som har noe med forhold å gjøre..jeg er med andre ord en klassisk analyserende dame :sjenert:

Men uansette,om man bør vite mer enn det du gjør hittil vil jeg svare nei på..at du begynner å få en aning om hva du vil og at han får en aning på hva han føler/vil vil jeg tro..

Uansett,jeg har egentlig ikke noe gode råd til deg. Det blir litt hyklersk av meg å si at er du med på leken må du tåle steken da jeg ikke tar sjansen på å sjekke om jeg tåler steken selv engang... selv om det er jo råd jeg har fått fra andre..

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men.. nesten hver gang jeg er med han nevner han at "OM jeg får meg dame.. om LENGE" og "HVIS jeg treffer ei" og disse tingene gjør meg usikker på om han bare ser på meg som en venn eller hva han gjør.. Han har tidligere spurt om jeg kunne tenkt meg å hatt et forhold med han senere og som sagt, så dater vi jo.

Det kan jo hende han sier disse tingene for å "teste" deg, om du reagerer. At han kanskje vil du skal si noe sånt som: "Jammen, har du ikke dame da? Hva med meg?"

Jeg er veldig for å spørre jeg da. Ydmykende om han ikke føler noe for deg kanskje, men sikkert mindre ydmykende enn om dere fortsetter og han plutselig kommer og forteller at nå har han fått dame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar jenter! :)

Det var jo to veldig motsigene svar da, og det er fint, da får jeg sett det litt fra alle vinkler! :jepp: Nå har jeg også fått sovet litt på det. Og tror jeg rett og slett bare må hoppe i det å spørre, greit nok at spenningen og jakten er fint, men etter 3-4 mnd synes jeg det er på tide å vite litt mer, ellers føler jeg at han bare leker litt med meg :sjenert:

Tror jeg har funnet en perfekt timing for å spørre da :lur: Men tror dere det er lurt å ta denne praten face to face.. eller ehm.. den feige måten på msn/mld? Kan jo hende han tør si mer oxo på msn enn face to face? alle de andre pratene vi har hatt om slike ting har hvertfall vært på msn :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hei.

Jeg datet en gutt i 3 måneder, men det var jeg som unngikk å ha den forholdspraten. Han var derimot ganske rett på sak og spurte rett ut om jeg bare lekte og skulle ha det gøy med han, eller om jeg var seriøs og kunne tenkt meg at det skulle føre til et forhold senere. Jeg ble egentlig skremt av sånt, og det endte med at jeg gjorde mye dumt og det "endte" på en måte mellom oss. Det er ikke helt over, men merker en stor forskjell på hvordan han er fordi han trodde jeg lekte med han hele den tiden han snakka om følelser osv.

Men det har noe med min personlighet å gjøre, og det faktum at jeg tar avstand fra forhold så lenge jeg kan. Sex var ikke et tema på den tiden.

Det kan være en måte å se det på. Men både jeg og han er kjempeglade for at det kom opp og han "tvang" frem en forholdsprat. Jeg er nå på god vei til å forelske meg i han, og han er forelsket i meg. Så jeg råder deg til å ta det opp hvis det har gått noen måneder :-)

Og de tingene han sier med "hvis jeg hadde hatt dame" osv. Det er nok for å teste din reaksjon på det. For å vite om du føler at du håper du er dama han sikter til. Og når du ikke reagerer slik han ønsker, så tar ikke han opp dette med forhold !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er superpysete og ville spurt på msn.

Hihi, jeg også.

Men seriøst, folk sier jo gang på gang at sånt skal snakkes om ansikt til ansikt, men hallo, som Envy sier, folk ER mer åpne på msn, sånn er det bare. Det er utrolig enkelt å bare skrive det du har lyst til å spørre om og så trykke Enter. Og det er større sjanse for at han faktisk kommer med et ærlig svar, ofte er IRL mer preget av "spill", som muligens dette "når jeg får meg dame"-prate hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var derimot ganske rett på sak og spurte rett ut om jeg bare lekte og skulle ha det gøy med han, eller om jeg var seriøs og kunne tenkt meg at det skulle føre til et forhold senere. Jeg ble egentlig skremt av sånt, og det endte med at jeg gjorde mye dumt og det "endte" på en måte mellom oss.

Det er nettopp den, jeg blir livredd selv, og stikker gjerne av med halen mellom bena fort som fanden selv :gjeiper: Men tror kanskje dette er fort gjort når man er usikker på om man vil ha noe forhold i det hele tatt. Men det er altså slik jeg har skremt han før, med å informere om slike følelser. så er redd for å gjøre samme tabben igjen! :sjenert:

Hihi, jeg også.

Men seriøst, folk sier jo gang på gang at sånt skal snakkes om ansikt til ansikt, men hallo, som Envy sier, folk ER mer åpne på msn, sånn er det bare. Det er utrolig enkelt å bare skrive det du har lyst til å spørre om og så trykke Enter. Og det er større sjanse for at han faktisk kommer med et ærlig svar, ofte er IRL mer preget av "spill", som muligens dette "når jeg får meg dame"-prate hans.

Nettopp, er det jeg tenker og, han har vært veldig åpen på msn før, så tror nok det er the way to go.. Jeg snakket til han på msn i går, men feiget ut til de grader og sa jeg hadde masse ting å gjøre for så å logge av, for å hindre meg selv fra å si noe om det! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke bare ta det som det kommer?

Mange gutter syns det er veldig pes når jenter maser om sånt på for tidlig stadie.

Jeg lurte også veldig på det der da jeg datet samboeren min, men det glei liksom over til et forhold av seg selv uten at det ble sagt noe. I ettertid når vi har pratet om hva som er dagen for når vi ble sammen, så mener han en dag lenge før det jeg mener. Haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville sagt ting rett ut jeg...Jeg er klar for noe mer seriøst og det virker ikke om om dette leder noe sted. Tar jeg feil eller føler du det samme?

Ja eller nei?

Ganske enkelt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...