Gå til innhold

Får jeg også en mini?


Anamelona

Anbefalte innlegg

:hallo:

Da har jeg endelig - etter hjelp fra andre på forumet her - klart å lage meg dagbok. Tror jeg. Det vet jeg ikke helt før jeg har trykket på knappen. :fnise:

Ikke så veldig mye å fortelle helt enda....

Etter over et halvt år uten å ha hatt "jenteperiode" så kom den tilbake idag. Forhåpentligvis litt mer stabil enn 6mnd syklus... :sjenert:

Så nå er det bare å vente og se. :popcorn:

Har VELDIG VELDIG lyst på.. :jepp:

PRØVEDAGBOK: t.o.m. side 11.

GRAVIDDAGBOK: f.o.m. side 11.

UKE 12: f.o.m. side 18

Så slipper dere å lete.. :fnise:

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med dagbok, og lykke til med prøving!!! Du satser på å ha baby på plass før giftemål inngås?

Har ikke tid til å skrive mer her nå jeg, men :velkommen: uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja, det var enklere enn du trodde ;)

Da har jeg deg på mine innlegg, og kan følge med videre! Masse lykke til med prøvingen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til :) Håper du får en mini snart :)

Hmm.. Er det sånn jeg svarer her da? vet ikke helt åssen jeg viser til den og den meldingen men.. :sjenert:

Jeg får vel heller prøve og feile :fnise:

Tusen takk til dere som har vært her med "velkomninger" og lykkeønskning:)

It makes me very happy.

Jeg vil ha en mini.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med dagbok, og lykke til med prøving!!! Du satser på å ha baby på plass før giftemål inngås?

Har ikke tid til å skrive mer her nå jeg, men :velkommen: uansett!

Takk for lykkeønskninger :)

Tja, det vil ikke bli prøving for harde livet, for å si det sånn.. Det er masse som må til i og med at jeg har litt syklusproblemer, men vi tar det som det kommer. Skjer det så skjer det :)

Og jeg vil vel igrunn helst at det skal skje.., så nå får vi vel bare prøve.

Litt vanskelig å forklare at vi prøver men ikke "prøver". Men vi prøver!!!!! Skjønner?? Hehe. Nå skal jeg gå og lage bryllupsdagbok ;) Så kan vi jo jobbe litt sammen med sånt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heia... Grattis med TO dagbøker..

så flink du var nå ;)

Deilig det må være å være en avslappet prøver! noe dritt med syklusproblemer...

GOD HELG!

Endret av theamoren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeei... :)

Måtte nesten legge igjen et spor etter meg og ønske deg lykke te videre som prøver :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for lykkeønskninger :)

Tja, det vil ikke bli prøving for harde livet, for å si det sånn.. Det er masse som må til i og med at jeg har litt syklusproblemer, men vi tar det som det kommer. Skjer det så skjer det :)

Og jeg vil vel igrunn helst at det skal skje.., så nå får vi vel bare prøve.

Litt vanskelig å forklare at vi prøver men ikke "prøver". Men vi prøver!!!!! Skjønner?? Hehe. Nå skal jeg gå og lage bryllupsdagbok ;) Så kan vi jo jobbe litt sammen med sånt??

Haha, skjønner (utrolig nok?) hva du mener! Ser fram til å jobbe "sammen" mot den store dagen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.. :hallo:

Ny dag, nye muligheter! Eller kanskje ikke. Må nok få kastet ut Tante Rød før mulighetene byr seg igjen, og da har vel samboer'n reist ut på sjøen igjen. Typisk. Får bare håpe de er i området om ca 2 uker da, om syklusen min skulle vise seg å være ca 28 dager.. Det er ikke godt å vite, siden det er flere mnd siden sist jeg nå noe til min "kjære" tante... ;)

Jaja, det er lov å håpe!!! :sjenert:

Usj, jeg har jo så lyst på..... Prøverør??

Nei, nå må jeg ikke bli for desperat.. Kanskje jeg burde se an tiden ihvertfall et par mnd nå som Tante Rød endelig tok turen innom meg også. Hehe.

JEG HAR BLITT EN PREGZILLA :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hallo:

Lykke til. Skal krysse fingrene for at du blir gravid snart

:klemmer:

Nå føles det litt mer realistisk. Plutselig...

Jeg ser at alle som får "kryssede fingre" blir gravide..., nesten iallefall.

Hehe. Jeg ser på alle tegn som positive. Kryssede fingre er bra. Tusen takk. Jeg håper du har magiske fingre ;)

*FortsattILykkerusEtterÅHaFåttTilbakeMensen* :ler:

Er nok derfor jeg ter meg så rart :)

Masse lykke til du også. I'll be watching you.. ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter 5 dager ser det faktisk ut som at mensen er på retrett. Dette er nytt for meg. Hehe :ler: Skulle ikke tro jeg var 24, nesten 25?? :ler:

Etter styr med p-piller i flere år så har jeg nå vært hormon-preventiv-fri i nesten ett år. Og (uten å ha for store forhåpninger) endelig ser det ut til å kanskje stabilisere seg litt. :juhu:

Kanskje jeg rekker litt prøving :sengekos: før jeg blir gressenke igjen onsdag?? Øvelse, heter det vel kanskje. :fnise:

For prøving rett etter mensen er vel heller lite sannsynlig at gir utslag, men man vet aldri. Merkeligere ting har skjedd.. Eller hva?

Snakkes, kjære dagbok :skaal:

(Bare fordi disse smileyene er morsomme. Ikke noe slår drita smileys ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med prøving og lykke til!! Synes du er så uuuung (er like gammel som deg) men det er godt vi er forskjellige, hehe.

Når har ikke jeg noe her inne å gjøre når jeg ikke prøver selv, men ville bare si lykke til :) Gleder meg til å høre hvordan det går med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer med prøving og lykke til!! Synes du er så uuuung (er like gammel som deg) men det er godt vi er forskjellige, hehe.

Når har ikke jeg noe her inne å gjøre når jeg ikke prøver selv, men ville bare si lykke til :) Gleder meg til å høre hvordan det går med deg.

:hallo:

Hehe :ler: Jeg mente det med mensen, at man ikke skulle tro jeg var nesten 25, siden jeg ikke har peiling på sykluser og sånn.. :)

Men joda, vi er fortsatt unge. Jeg var inne og snoket på prøvere lenge før jeg begynte å prøve selv, og det er definitivt lov. Det er jo for å få litt inntrykk og sånn, så ikke kom her og si du ikke har noe her å gjøre :lur:

Du har vel tenkt å bli prøver en eller annen gang du også vil jeg tro??

Ha en fin dag :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jo tror nok det melder seg et ønske om barn etterhvert. Men per i dag står det langt nede på lista. Men krysser jo av litt etter litt så ;) Å få seg kjærste står jo først da... :ler:

Men ja blir spennende å følge med :) Ser at veldig mange av de som har en slik dagbok allerede venter, så krysser fingrene for deg også :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jo tror nok det melder seg et ønske om barn etterhvert. Men per i dag står det langt nede på lista. Men krysser jo av litt etter litt så ;) Å få seg kjærste står jo først da... :ler:

Men ja blir spennende å følge med :) Ser at veldig mange av de som har en slik dagbok allerede venter, så krysser fingrene for deg også :Nikke:

Takk for det. :bukke:

Jeg har akkurat programmert fertilitetsmonitoren min. :fnise:

Det har seg jo sånn at jeg sannsynligvis er alene ved eggløsning, om den skulle komme. Og det er nettopp det jeg vil undersøke :) Om den virkelig kommer. Jeg er ikke sikker på at den eksisterer enda :lete:

Så nå blir det spennende å komme igang med testingen og se hva monitoren kan fortelle meg :juhu:

Gleeeeeder meg...

Hehe, at SÅ lite kan gi SÅ mye :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da folkens, har jeg akkurat programmert min eggløsningsfertilitetsmonitorting :)

Er det noen som har noe erfaring med denne Clearblue fertilitetsmonitoren?

Jeg starter med testpinner imorgen, og dette blir første gang jeg prøver.

Jeg er skikkelig spent på hva denne måneden vil gi meg :sjenert:

Det var veldig mye detaljer og styr med det greiene da jeg skulle programmere det. Det stod skikkelig på en inn-med-teskje måte, så jeg ble jo nesten litt forvirret :forvirret: Men nå håper jeg at jeg får se litt utslag her altså. Jeg vil se at jeg har eggløsning og kan bli gravid. Det er vel i det store og hele meningen med at jeg tester meg med eggløsningstest nå. Ihvertfall i begynnelsen.

Det setter jo litt ekle tanker i hodet når man har vært mens-fri i et halvt år :tristbla:

Men jeg får heller prøve å tenke positivt, og ikke ta sorgene på forskudd.

Jeg skal se fram til den dagen jeg tisser på pinne og får fram et plusstegn :juhu:

For den dagen kommer!!!!!!!!!!!!!

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...