Angelica_83 Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 (endret) x Endret 6. august 2012 av Angelica_83
Gjest Gjest_nikki_* Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 Mye betalte du for å gjøre det i Tallin, må jo ha vært billig siden du valgte å gjøre det der?
DreamyMe Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 Så hyggelig at alt gikk bra og du er fornøyd med oppholdet ditt i Tallin . Blir spennende å se resultatet når hevelsen går ned. Du får oppdatere senere. Dette kunne jeg tenke meg å utføre i framtiden. Takk for at du delte opplevelsen din med oss. Nå blir du flott dame
Angelica_83 Skrevet 3. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. september 2007 (endret) x Endret 6. august 2012 av Angelica_83
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 Dessuten fikk jeg anbefalt å gjøre det før jeg fikkk barn, så da var det ikke noe å vente på egentlig. Gleder meg til jeg kan gå med litt trange klær, å ikke skjemmes over "valken". Jeg vurderer fettsuging selv, så kan jeg spørre hvorfor du ble anbefalt å gjøre det før du ble gravid?
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2007 #6 Skrevet 3. september 2007 Jeg vurderer fettsuging selv, så kan jeg spørre hvorfor du ble anbefalt å gjøre det før du ble gravid? det lurer jeg også på, for jeg har tenkt å fettsuge meg, men bestemte meg for å vente til jeg fikk barn. men hvis det ikke stemmer, så... :klø:
Angelica_83 Skrevet 10. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. september 2007 (endret) x Endret 6. august 2012 av Angelica_83
DreamyMe Skrevet 11. september 2007 #8 Skrevet 11. september 2007 Forøvrig begynner hevelsen på magen å gå ned, og den ser flat og stram ut. Ikke et eneste tegn til overflødig hud eller bilring.... Angrer meg ikke et sekund! :D Heldigris
Gjest Frøken Titt Skrevet 11. september 2007 #9 Skrevet 11. september 2007 Beklager sent svar... Har ikke hatt nett på ei stund... Jeg ble anbefalt å gjøre det før jeg får barn, fordi det da blir et mye bedre resultat. Huden trekker seg helt sammen, så man slipper løs hud. Etter en fødsel derimot, er huden ofte ødelagt, og da holder det ikke lenger med en fettsuging. Da må man også fjerne løs hud, som ikke trekker seg nok sammen. Forøvrig begynner hevelsen på magen å gå ned, og den ser flat og stram ut. Ikke et eneste tegn til overflødig hud eller bilring.... Angrer meg ikke et sekund! :D Jeg har hørt at fettet kan legge seg andre steder. Vet ikke om det stemmer jeg, men..? Men vil ikke huden uansett bli strukket etter en graviditet da? Så da må man kanskje fjerne overflødig hud uansett etter en graviditet? Bare lurer.
sofielovise1 Skrevet 12. september 2007 #10 Skrevet 12. september 2007 [Hei jeg har bestilt time til Talinn18 Nov..både gleder og gruer meg..men har tenkt på dette i snart 5 år..endelig klart å bestemme meg...og endelig fådt råd økonimisk. 12500 for hele magen og midje..er verdt pengene håper jeg..ble litt beroliget etter å lest din historie:) Hvordan var magen din før fettsugingen..hvor høg er du og hvor mange kg? jeg er ikke tykk har kun mage og side flesk..som jeg aldri blir kvitt.. har du hatt mulighet for å lagt ut bilder? eller kan vi utveksle bilder på msn? jeg er 165 høg og 65 kg..har vært til konsultasjon her i Norge.og de mente det var nok med kun fettsuging..jeg har hatt 4 fødsler bak meg men magen min er ikk løs..kun hard fett..ingen som ser at jeg har født 4 barn.Magen min er elastisk..den henger ikke.. men er så tvil likevel..vil ikke ha mageplastikk..kun fettsuging..derfor kunne jeg tenkt meg å utvekslet bilder med deg..
Caboodle Skrevet 13. september 2007 #11 Skrevet 13. september 2007 jeg er 165 høg og 65 kg.. Og det er innmari mye? Ja, ja... Jeg tror ikke noe er umulig å klare, og den magen går nok bort om du gidder å trene den delen ordentlig.
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2007 #12 Skrevet 13. september 2007 og den magen går nok bort om du gidder å trene den delen ordentlig. Dette forklarer hvor mye kunnskap du har innen emnet. Man kan ikke punktforbrenne fett, og mer muskler fører ikke litt mindre fett. Enkelte legger på seg mer fett på en spesiell kroppsdel, og det er ofte arvelig betinget.
Angelica_83 Skrevet 20. september 2007 Forfatter #13 Skrevet 20. september 2007 (endret) x Endret 6. august 2012 av Angelica_83
Angelica_83 Skrevet 20. september 2007 Forfatter #14 Skrevet 20. september 2007 (endret) x Endret 6. august 2012 av Angelica_83
Angelica_83 Skrevet 20. september 2007 Forfatter #15 Skrevet 20. september 2007 (endret) x Endret 6. august 2012 av Angelica_83
sofielovise1 Skrevet 20. september 2007 #16 Skrevet 20. september 2007 Jeg glemte å si hvordan det står til med magen nå da! Det har blitt noen harde klumper her og der, men det er ganske normalt såvidt jeg vet, og vil forsvinne etterhvert. Vil tro nesten all hevelse har gått ned nå, og den er akkurat så flat som jeg hadde håpet. Hei bare meg igjen..har sendt melding på deg i innboksen din:) Måtte du gå lenge med slik kompresjonsplagg? Og fastet du dagen før utsugingen? Takk På forhånd
Gjest B Skrevet 8. desember 2007 #17 Skrevet 8. desember 2007 Hei, Inspirert av tråden deres har jeg nå kontaktet Fertilitas ... Hvordan går det nå, er dere fortsatt fornøyd? Tok det lang tid før dere kunne jobbe som normalt? Klem
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2007 #18 Skrevet 9. desember 2007 Veldig flaut å spøre om dette, men hvor er Tallinn? Jeg skal fikse nesen og øvre øyelokk, blir det billigere å gjøre dette i Tallinn enn i Norge? Vurderte først Thailand, som har veldig billige priser (9000 for en neseoperasjon, mot ca 25 000 i Norge!) men etter litt regning kom jeg frem til at inkludert flybilettene, hotellrommet og alt det andre jeg måtte betale ble det ikke så mye billigere enn om jeg skulle gjort det i Norge. Så kanskje Tallinn er noe for meg også?
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2007 #19 Skrevet 9. desember 2007 Veldig flaut å spøre om dette, men hvor er Tallinn? Jeg skal fikse nesen og øvre øyelokk, blir det billigere å gjøre dette i Tallinn enn i Norge? Vurderte først Thailand, som har veldig billige priser (9000 for en neseoperasjon, mot ca 25 000 i Norge!) men etter litt regning kom jeg frem til at inkludert flybilettene, hotellrommet og alt det andre jeg måtte betale ble det ikke så mye billigere enn om jeg skulle gjort det i Norge. Så kanskje Tallinn er noe for meg også? Samme gjest igjen, og jeg fant ut hvor det var. Jeg bare lurer på om kjæresten din (til trådstarter) fikk bo på rommet under hele oppholdet og om dere måtte betale noe ekstra pga dettte?
Gjest Gutt35 Skrevet 12. januar 2008 #20 Skrevet 12. januar 2008 Hei, hvordan er ditt endelige resultat blitt nå snart 5 måneder etter du ble fettsugd i Tallin?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå