Gå til innhold

Barselvaffel


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hæærregud!! seriøst noen som lager slikt...off, håper jeg aldri får servert det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet om ei som lagde slike vafler, hun fortalte det ikke til gjestene før de var ferdige med å spise. De hadde ikke merket noe, men jeg skal love dere de ikke spiste vafler hos henne før hun var ferdig med ammingen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville verken laget eller spist slike vafler, men hvorfor syns vi det er så frastøtende?

Jeg vet ikke, men jeg kjenner med hele meg at jeg syns det er småekkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg vet om ei som lagde slike vafler, hun fortalte det ikke til gjestene før de var ferdige med å spise. De hadde ikke merket noe, men jeg skal love dere de ikke spiste vafler hos henne før hun var ferdig med ammingen :ler:

Tror jeg hadde blitt ganske sur, jeg :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_mina_*
Jeg ville verken laget eller spist slike vafler, men hvorfor syns vi det er så frastøtende?

Jeg vet ikke, men jeg kjenner med hele meg at jeg syns det er småekkelt.

Personlig blir jeg litt kvalm av tanken på å spise fremmedes kroppsvæsker.

Hvis noen hadde servert meg slike vafler uten å fortelle meg det først, så ville jeg faktisk blitt sint! Og bedt om en forbanna helseattest for å forsikre meg om at hun ikke hadde noen sykdommer :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så freaky! Minn meg på at jeg ALDRI skal spise vafler hos folk med spedbarn. Æsj! Fikk nesten brekninger bare av tanken faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det faktisk noen som lager slike :overrasket: Vært greit nok hvis det var til de selv, men å servere det til andre hørtes litt ekkelt ut ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kunne ikke falle meg inn å gi morsmelken min til andre enn babyen. Så dere kunne trygt spist vafler på barselbesøk hos meg ihvertfall.

Vet ikke hvorfor jeg syns det er ekkelt - for det er jo ikke ekkelt å gi melken til babyen, men dette var bare ekkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet om ei som lagde slike vafler, hun fortalte det ikke til gjestene før de var ferdige med å spise. De hadde ikke merket noe, men jeg skal love dere de ikke spiste vafler hos henne før hun var ferdig med ammingen :ler:

Dette synes jeg faktisk er på kanten til å være et overgrep! Jeg hadde blitt RASENDE! Lure morsmelk inn i vennene sine?! Hva faen er galt med dama?!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Æsj ... :spy:

Kjenner til noen som lagde slike vafler, ved en misforståelse, tok feil flaske i kjøleskapet ... :overrasket:

Gjestene syntes vaflene smakte veldig godt ... *grøsse litt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tanita

Det der er helt sykt! :spy: Jeg skal aldri mer spise vafler hos ammende mødre! At noen kan få seg til å gjøre slikt! Takk for opplysninga, jeg er glad jeg leste denne tråden så jeg kan unngå å spise slike ekle vafler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...