Gå til innhold

Ville du vært sammen med en mann som

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

hei!

Hvis du datet en mann som konsekvent sa skjøttkaker istedetfor kjøttkaker, skjino istedet for kino, skjyss istedet for kyss og skjønnsorganer istedet for kjønnsorganer- ville du satset på denne mannen da? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Talula

Vel, ville nok ikke latt det hindre meg hvis jeg likte fyren, og han hadde andre gode kvaliteter, men jeg må innrømme at det ville irriterere meg.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg så fryktelig over akkurat dette så det ville kunne komme i veien , desverre. Utrolig hvilke små detaljer man kan henge seg opp i, jeg er nesten flau over det men slik er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baby-E
Vel, ville nok ikke latt det hindre meg hvis jeg likte fyren, og han hadde andre gode kvaliteter, men jeg må innrømme at det ville irriterere meg.. :sjenert:

Samme her. Tror nok jeg ville gått aktivt inn for å lære han å prate ordentelig. Jeg grøsser når jeg hører folk som uttaler skjino, skjøtt osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mirina

Jeg tror faktisk at dette er noe som ville ha irritert meg såpass mye at det er meget mulig jeg hadde trukket meg unna fyren ja.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

For å være ærlig ville jeg sannsynligvis finne den egenskapen så "fratrekkende" at jeg ikke ville blitt tiltrukket av ham i første omgang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix
hei!

Hvis du datet en mann som konsekvent sa skjøttkaker istedetfor kjøttkaker, skjino istedet for kino, skjyss istedet for kyss og skjønnsorganer istedet for kjønnsorganer- ville du satset på denne mannen da? ;)

Det kommer an på, om han hadde en talefeil og ikke klarte å si det eller om han bare ikke gadd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jente 27
hei!

Kanskje jeg hadde sendt ham til logoped? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, helt enig. Det er grusomt. Hadde nok bestilt time hos en logoped så raskt som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.... :ler:

Jeg hadde også syntes det var innmari irriterende, da...

Men dumpa? Ikke hvis jeg likte resten av ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Jeg hadde nok hatt problemer med å konsentere meg om alt det andre interessante han fortalte, og hadde sikkert bare hengt meg opp i "skjino"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Hadde IKKE irritert meg over det, for det finnes mange årsaker til at enkelte ikke klarer å uttale enkelte lyder. Men når man selv er perfekt, er det jo vanskelig å finne en som skal matche dette. og ja, jeg snakker nå om enkelte av dere :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter
For å være ærlig ville jeg sannsynligvis finne den egenskapen så "fratrekkende" at jeg ikke ville blitt tiltrukket av ham i første omgang..

Må nok skrive under på dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest baby-E
Hadde IKKE irritert meg over det, for det finnes mange årsaker til at enkelte ikke klarer å uttale enkelte lyder. Men når man selv er perfekt, er det jo vanskelig å finne en som skal matche dette. og ja, jeg snakker nå om enkelte av dere :sjenert:

må bare si at jeg føler at madammen her hinter til meg her. Selvfølgelig er det vanskelig å være sammen med en som ikke er perfekt når man er det selv

:ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surpomp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke dumpa ham nei, men det er ene og alene fordi jeg aldri hadde kommet så nær ham at det hadde blitt aktuelt.

Ja, om han hadde reel talefeil, så hadde jeg tilnød kunnet akseptert det om logoped var forsøkt, men om han bare ikke gadd, så hadde han ikke vært den typen mann som jeg er interessert i uansett.

(heldigvis har jeg en forlovede som forstår meg, og skrur av lyden eller bytter kanal når den kommer den reklamen der hun snakker om "sjærringråd".. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frances

(heldigvis har jeg en forlovede som forstår meg, og skrur av lyden eller bytter kanal når den kommer den reklamen der hun snakker om "sjærringråd".. )

Jeg trodde jeg var den eneste i verden som hatet den reklamen :overrasket:

Så deilig å vite at jeg ikke er alene :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...