Gå til innhold

Vurderer nettdating

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er glad og singel! :ler: Har ikke opplevd noen desperasjon etter å sjekke opp noen eller å gå inn i et forhold. Alikevel føler jeg at jeg godt kan begynne å sondere terrenget litt igjen...Se hva som finnes der ute :) Uff, kanskje jeg bare blir skuffa, hehe.

Uansett, den som intet våger intet vinner heter det jo, så da så.

Jeg er ikke spesielt glad i sjekking på byen, man er full, overmodig og selvsikker. Man kan være heldig og finne en trivelig type der, men erfaringer viser til det motsatte for min del. Jeg er svært opptatt av indre verdier, hans må passe til mine og vice versa.

Så tenkte jeg litt på nett-dating...Det er jo blitt en stadig mer akseptert greie...

Aner ikke hvilken jeg skal velge, noen som har noen erfaringer der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har godt tro på sukker.no eller PhotoMatchParty som det heter.. Mye trivelig og seriøse folk der inne, foreløpig er det litt overvekt av folk fra det sentrale østlandsområdet, men det forandrer seg.

Match har folk fra hele kongeriket, men er ikke så nitidig i sorteringen av folk som sukker er..

Ser vel egentlig for meg de som de størsteog mest serriøse av de jeg har vært innom..

Jeg syns det er en kjempefordel, man slipper liksom å drite seg ut i fylla og sjangsen øker for å finne den ene personen, om nå denne finnes..

"No guts, no glory"

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg er i ferd med å teste det nå :ler:

Har faktisk fått meg en date på Q500 av alle ting :sjenert:

Det er litt skummelt, men han fyren virker bare RÅflott!

Har jo ingenting å tape...treffes til en middag...enten funker det...eller ikke....

Skrevet

Du har ingenting å tape.. Jeg møtte min fantastiske type gjennom Internett .. delvis hvertfall! Så ikke nøl..

Skrevet

...og hvorfor FLAUT?!

Jeg er etablert og vel det, men det er da en ypperlig måte om man ikke gidder på by'n og fyll-greia?!

Skrevet

nettby...

gammel fordom det der at nettdating er for losere...

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Nettdating er bra! Eg møtte kjæresten min på den måten.;)

Eg anbefaler deg å prøva Møteplassen:

http://www.moteplassen.com

Lykke til med nettdatinga.:)

Endret av Mirabella76
Skrevet

Jeg møtte min kjære på møteplassen.no for over ett år siden..

*in love!*

Virker som om det har blitt vanlig med nettdating de siste par årene.

Og derfor også større sjangs til å treffe "drømmemannen",eller hur?

:hjerter:

Skrevet

Jeg har ikke kommet i gang med den nettgreia enda. Det er akkurat som om jeg ikke føler for det, tror liksom at sannsynligheten for å møte en skikkelig fyr der er minimal.

Tror kanskje jeg sliter med fordommer...

Skrevet

Virker ikke som du har noen tro på det, til tross for at folk her anbefaler det.

Så da får du vurdere andre alternativer; jobb/fritidsinteresser/venners venner e.l

Skrevet

Jeg har akkurat kastet meg på nettdating, og har blitt litt hekta. Det er jo så mange menn der! Og så mange som er hyggelige! På en uke er jeg i ferd med å bli kjent med fem stykker. Har ikke møtt noen i virkeligheten ennå, da! Dette blir spennende.

Jeg er 30 år, og det er maange menn i min aldersgruppe der i hvertfall. Har forresten lest i Aftenposten at det er et veldig misforhold mellom single menn og kvinner i på rundt 30. Det er mange flere menn enn kvinner. Så det var dagens oppmuntring til oss single jenter!

Skrevet

Jeg møtte mannen min på blink.no, så jeg har definitivt god erfaring med nettdating...

For meg var det viktig å skrive en god profil som beskrev meg ganske spesifikt, for som flere skriver her: Det er veldig mange der ute, og man har ikke tid til å skrive med alle uansett. Greit å finne de som passer best mulig tidlig. Og så prøvde jeg etterhvert å treffe de jeg skrev med relativt raskt. Opplevde et par ganger at kjemien fra nettet slett eksisterte i virkeligheten, og det er like greit å finne ut av det fort.

Skrevet
Jeg er 30 år, og det er maange menn i min aldersgruppe der i hvertfall. Har forresten lest i Aftenposten at det er et veldig misforhold mellom single menn og kvinner i på rundt 30. Det er mange flere menn enn kvinner. Så det var dagens oppmuntring til oss single jenter!

Hurra for det! :hoppe::ler:

Gjest Reisende John
Skrevet (endret)

11111111111

Endret av Reisende John
Skrevet
Det er jo hyggelig for søkende kvinner at tallene er slik, men min erfaring er motsatt.

Satte inn en profil på et nettdating-sted, og fikk ganske kjapt 6-7 avtaler om møte irl. Alle sammen viste seg å være trivelige kvinner, men jeg har begrenset meg til å ha ukentlig samvær med to av dem. Flotte samtalepartnere og elskere begge to.

(For å unngå flaming: Jeg søkte ikke etter samboer eller eksklusiv kjæreste, men elskere. Ingen av oss har lovt den andre noe)

Kan det være at mesteparten av mennene i den gruppen er håpløse prosjekter som uansett ikke får til å leve sammen med noen? Det betyr da at de kvinnene som søker må slåss med andre kvinner om de gode funnene  ;)

Men så har jeg jo lave krav til kvinner; De trenger bare være slanke, pene, og kunne smile søtt :sjarmor:

Jeg synes ikke den siste der var så særlig sjarmerende eg! :forvirret:

Gjest Reisende John
Skrevet (endret)

111111111

Endret av Reisende John
Skrevet

Helt ærlig ? Lille Pjusken i kassa framfor en reisende John :ler: Men så er jeg på jakt et et langvarig forhold. Og da velger man nødvendigvis ikke: "...en høy kraftkar som hvis det kreves kan beskytte mot andre menn, og ta sin kvinne over skuldrene og bære henne to mil ned fra fjellet hvis hun brekker beinet, som har en kul jobb som betaler bra, og som skal være krevende seksuelt men gi mye tilbake. (for øvrig meg i et nøtteskall, hehe)..."

Men smaken er som baken : delt - Takk og Lov :ironi:

Gjest Reisende John
Skrevet (endret)

1111111111

Endret av Reisende John
Skrevet
Det er den brutale sannhet, og en av de store forskjellene på kvinner og menn.

Kvinner tiltrekkes av menn som gir inntrykk av å være i stand til å ta vare på og beskytte sin kvinne, mens menn tiltrekkes av pene damer som ser ut til å være omgjengelige.

Kunne du tenke deg å leve resten av livet sammen med den korte, litt søte fyren med pistret skjegg som sitter i kassa på Rimi?Han er en kjempetrivelig kar som synes jobben er topp og har ingen planer om å gjøre noe annet. Han vil være enig med deg i det meste og massere føttene dine hver kveld.

Tror ikke flertallet av kvinner umiddelbart blir blank i øynene og fuktig mellom bena.

Det de vil ha er en høy kraftkar som hvis det kreves kan beskytte mot andre menn, og ta sin kvinne over skuldrene og bære henne to mil ned fra fjellet hvis hun brekker beinet, som har en kul jobb som betaler bra, og som skal være krevende seksuelt men gi mye tilbake. (for øvrig meg i et nøtteskall, hehe)

Jeg trenger heldigvis ikke sjarmere noen her  :ler:

Svar til reisende John.

Tja, som regel så dømmer jeg ikke mennesker på grunnlag av arbeidet de utfører,jeg må ha intellektuell utfordring ja, men det kan gjerne fyren i kassa påRimi ha for alt det vi vet. Jeg liker faktisk lave menn med blå øyne og kommune farget hår jeg,smaken er vel som baken. Jeg tror på kjælighet, og jeg håper virkelig ikke min mann bare vil ha meg fordi han synes jeg er søt og kan smile pent ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...