Gå til innhold

Sniking i køen!


Amanlis

Anbefalte innlegg

Nå har jeg akkurat vært i butikken og må få ut litt frustrasjon her.

Hva er taktikken til middelaldrende ektepar (nei, det gjelder ikke alle, sorry hvis jeg støter noen) når de ikke gidder å stå i kø?! Jo man plasserer mannen i køen så flyr kona rundt og rasker med seg det de trenger til påske, men stakkars uskyldige meg står der og koker :frustrert::frustrert::frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Noiiiia

Hvis det er laaaang kø, så gjør vi alltid sånn. Og vi er ikke i 30-åra engang! usj, det er så mange småbarnsforeldre som alltid må handle i siste liten, og de må jo ha to vogner for å få med seg alle bleiene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du egentlig? Mannen står jo i kø ha, er ikke akkurat å "ikke gidde å stå i kø" det?

Jeg mener at mannen står i kø mens kona finner varene, så slipper de å stå så lenge i kø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Noiiiia
Jeg mener at mannen står i kø mens kona finner varene, så slipper de å stå så lenge i kø.

At det går an.... Skaff deg en mann til å stå i kø sjæl, så slipper du å irritere deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen står i kø og okkuperer en plass mens kona handler. Kan ikke minnes at jeg har opplevd det noen gang. Irritert hadde jeg sikkert blitt, for jeg hater å stå i kø uansett. Men nå tar jeg aldri storhandel dagen før en helligdag, for da er det kaos i butikkene. Skjønner det bare ikke, som om butikken skulle være stengt i en måned framover. Det er bare to dager, så er den åpen igjen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis mannen står i kø så står de jo i kø. Samme om det står en eller to i den køen???

Akkurat det jeg mnte i mitt svar også (det første svaret). Skjønner derfor ikke problemstillingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er irriterende da, tenker alltid at "Han skal sikkert bare ha røyk eller noe, da går det jo fort". Men så kommer damen med handlevogn med haug på, og dytter seg frem. Vanskelig å avgjøre hvilken kø som er mest gunstig da. Ja, irriterer meg jeg også! :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Men det er irriterende da, tenker alltid at "Han skal sikkert bare ha røyk eller noe, da går det jo fort". Men så kommer damen med handlevogn med haug på, og dytter seg frem. Vanskelig å avgjøre hvilken kø som er mest gunstig da. Ja, irriterer meg jeg også!  :frustrert:

:Nikke: men det er jo fullstendig lovlig å gjøre det sånn likevel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Irriterende? Ja! Sleipt? Ja! Burde vært ulovlig? Jepp. :sur:

Alvorlig talt? :overrasket:

Jeg kan godt sette jentungen til å stå i kø for meg jeg, hvis det er det om å gjøre.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, kanskje småfrekt?

Men det finnes en type kø-(u)kultur som er svært utbredt og som jeg syns er mye mer irriterende:

Det er laang kø i kassa. Dama kaller opp en ekspeditør til "Kø i kassa!!" - og hva skjer? Alle de som står BAKERST fyker frem til den/de nyåpnede kassene :frustrert:

Det burde da virkelig være slik at køen(e) flyttet seg i samme rekkefølge?? Med denne metoden kommer gjerne de som har stått kortest tid i kø først!?

Ambi

:smoke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, kanskje småfrekt?

Men det finnes en type kø-(u)kultur som er svært utbredt og som jeg syns er mye mer irriterende:

Det er laang kø i kassa.  Dama kaller opp en ekspeditør til "Kø i kassa!!" - og hva skjer? Alle de som står BAKERST fyker frem til den/de nyåpnede kassene :frustrert:

Det burde da virkelig være slik at køen(e) flyttet seg i samme rekkefølge?? Med denne metoden kommer gjerne de som har stått kortest tid i kø først!?

Ambi

:smoke:

Så frekk er faktisk jeg at jeg kan finne på å gå bort til den nyekspederte kassen når jeg står bakerst i en kø. Det er jo på grunn av at jeg kommer og fyller opp køen at de kommer og åpner den kassen, så da så. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så frekk er faktisk jeg at jeg kan finne på å gå bort til den nyekspederte kassen når jeg står bakerst i en kø. Det er jo på grunn av at jeg kommer og fyller opp køen at de kommer og åpner den kassen, så da så. :sjarmor:

joda, men si at jeg er nr 5 i køen og du nr 10. Om køen flytter seg i samme rekkefølge - dvs JEG rykker først over i ny kasse - da har du fortsatt kommet 5 plasser lenger frem. Og det har jeg og :Hehe:

Ambi

:smoke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjesta

Det jeg syns er irriterende er når noen sniker seg foran meg idet de sier "jeg skal bare ha det lille her jeg" eller "du skjønner, jeg har så dårlig tid jeg" :frustrert:

En gang jeg sto i en kjempe taxfreekø satte jeg fra meg kurven et øyeblikk fordi jeg fikk se noe i en hylle som muligens var interessant. Da presterte damen bak meg å gå foran meg i køen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miloine
Jeg mener at mannen står i kø mens kona finner varene, så slipper de å stå så lenge i kø.

Kan virkelig ikke se noe galt i det! Det spiller vel ingen rolle det vel.

Men dette derimot, det er frekt:(sitatet under her)

Det jeg syns er irriterende er når noen sniker seg foran meg idet de sier "jeg skal bare ha det lille her jeg" eller "du skjønner, jeg har så dårlig tid jeg"  :frustrert:

:sur: ja, FREKT som f....

Endret av Miloine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...