Gå til innhold

Din pinligste tabbe


Gjest LoisLane

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Hm... Har vel ikke akkurat noen store tabber...

Men jeg hr gått rundt med dopapir under skoen ganske lenge før jeg ble gjort oppmerksom på det.

Trynet på isen utenfor bussen. Til og med bussjåføren lo da jeg gikk inn på bussen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Da jeg var i svømmehallen med klassen i 3 klasse barneskolen.

Vi hadde kommet opp av garderoben, og jeg skulle bade i det kalde bassenget. Jeg visste fra før at å hoppe ned og klatre opp, hoppe ned igjen vente meg til vannet fort. Så der drev jeg med apestrekene mine helt til jeg ser at det ikke er min klasse i vannet, nei de satt på benkene for vi skulle ikke uti ennå. Så flirte de av meg! Traumer ;(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bodillen

Jeg traff ei jeg kjenner litt vagt. Jeg var høygravid, og hun sier "Næ, skal du også ha baby?" Jeg ser jo at dama er blitt god og trinn siden sist, så jeg bare utbryter "Ja, skal du også??" Hvorpå hun svarer: "Nei, jeg er bare feit, jeg..." Oh My God... :rodme: Hørte etterpå at hun kasta seg rett på en pulverkur...

Endret av Bodillen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest King James

må vere da jeg skorte det eneste målet i en finale. Og målet var et selvmål og vi tapte 1-0---Det er nok min pinligste tappe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jo, jeg ba en kamerat (potensiell kjæreste på den tiden) på en første mai fest, men da han kom hadde jeg allerede spydd i en time, uten å huske det selv, samt at akkurat da han kom (langveis fra), sto det to personer og kledde av meg og dusja meg... han ble sittende sammen med en annen kamerat og passe på meg hele kvelden, holdt håret mitt mens jeg kastet opp, og snakket dritt om meg uten at jeg husker noe selvsagt. Det hele var temmelig pinlig... Fyren kom for å ta en fest, og jeg lå og spøy hele natta.

Huff.. fyllehistorier har jeg nok av.

Har også, uten at det er så pinlig (ok, litt pinlig), meldt meg på en sånn "snakk med en i et ukeblad om dine problemer, og vi trykker det på de blå sidene"-opplegg. Hadde en heftig, ekstremt overdrevet historie jeg fortalte, til en dame i all fortrolighet fra et ukeblad. Fikk gratis mat og vin selv om jeg ikke hadde fylt atten, og hun trodde helt fullstendig på meg. Det var de verste tingene jeg fortalte. Bare supertragisk hele greia. Satt der og fortalte og fortalte i timesvis, måtte late som jeg gråt litt, ble full på champagne - og da jeg endelig var ferdig, historien ble trykt og alt sammen, så begynte dama å sende mail. Hun ville ha meg med på hyttetur, ta meg med til barndomshjemmet sitt og hele pakka.. Herregud. Endte med at jeg måtte fortelle at jeg skulle flytte til USA fordi jeg hadde møtt en mann i en kristen sekt... og var sååå lykkelig. :ler: Huff.. stakkars. Hun ble ført bak lyset. Fikk 1500 kroner for det. Men jeg angrer nå, for det var ganske slemt. Men fy, så mye morro det har vært med den historien også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også, uten at det er så pinlig (ok, litt pinlig), meldt meg på en sånn "snakk med en i et ukeblad om dine problemer, og vi trykker det på de blå sidene"-opplegg. Hadde en heftig, ekstremt overdrevet historie jeg fortalte, til en dame i all fortrolighet fra et ukeblad. Fikk gratis mat og vin selv om jeg ikke hadde fylt atten, og hun trodde helt fullstendig på meg. Det var de verste tingene jeg fortalte. Bare supertragisk hele greia. Satt der og fortalte og fortalte i timesvis, måtte late som jeg gråt litt, ble full på champagne - og da jeg endelig var ferdig, historien ble trykt og alt sammen, så begynte dama å sende mail. Hun ville ha meg med på hyttetur, ta meg med til barndomshjemmet sitt og hele pakka.. Herregud. Endte med at jeg måtte fortelle at jeg skulle flytte til USA fordi jeg hadde møtt en mann i en kristen sekt... og var sååå lykkelig.  :ler: Huff.. stakkars. Hun ble ført bak lyset. Fikk 1500 kroner for det. Men jeg angrer nå, for det var ganske slemt. Men fy, så mye morro det har vært med den historien også!

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Enestående mor

Kommer ikke på noen egne tabber i farta :sjenert:

Men tabbehistorier er morsomme :hoho::hoho::hoho:

*gleder meg til flere tabber*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Jo, jeg ba en kamerat (potensiell kjæreste på den tiden) på en første mai fest, men da han kom hadde jeg allerede spydd i en time, uten å huske det selv, samt at akkurat da han kom (langveis fra), sto det to personer og kledde av meg og dusja meg... han ble sittende sammen med en annen kamerat og passe på meg hele kvelden, holdt håret mitt mens jeg kastet opp, og snakket dritt om meg uten at jeg husker noe selvsagt. Det hele var temmelig pinlig... Fyren kom for å ta en fest, og jeg lå og spøy hele natta.

Huff.. fyllehistorier har jeg nok av.

Har også, uten at det er så pinlig (ok, litt pinlig), meldt meg på en sånn "snakk med en i et ukeblad om dine problemer, og vi trykker det på de blå sidene"-opplegg. Hadde en heftig, ekstremt overdrevet historie jeg fortalte, til en dame i all fortrolighet fra et ukeblad. Fikk gratis mat og vin selv om jeg ikke hadde fylt atten, og hun trodde helt fullstendig på meg. Det var de verste tingene jeg fortalte. Bare supertragisk hele greia. Satt der og fortalte og fortalte i timesvis, måtte late som jeg gråt litt, ble full på champagne - og da jeg endelig var ferdig, historien ble trykt og alt sammen, så begynte dama å sende mail. Hun ville ha meg med på hyttetur, ta meg med til barndomshjemmet sitt og hele pakka.. Herregud. Endte med at jeg måtte fortelle at jeg skulle flytte til USA fordi jeg hadde møtt en mann i en kristen sekt... og var sååå lykkelig.  :ler: Huff.. stakkars. Hun ble ført bak lyset. Fikk 1500 kroner for det. Men jeg angrer nå, for det var ganske slemt. Men fy, så mye morro det har vært med den historien også!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Ronja~
Jo, jeg ba en kamerat (potensiell kjæreste på den tiden) på en første mai fest, men da han kom hadde jeg allerede spydd i en time, uten å huske det selv, samt at akkurat da han kom (langveis fra), sto det to personer og kledde av meg og dusja meg... han ble sittende sammen med en annen kamerat og passe på meg hele kvelden, holdt håret mitt mens jeg kastet opp, og snakket dritt om meg uten at jeg husker noe selvsagt. Det hele var temmelig pinlig... Fyren kom for å ta en fest, og jeg lå og spøy hele natta.

Huff.. fyllehistorier har jeg nok av.

Har også, uten at det er så pinlig (ok, litt pinlig), meldt meg på en sånn "snakk med en i et ukeblad om dine problemer, og vi trykker det på de blå sidene"-opplegg. Hadde en heftig, ekstremt overdrevet historie jeg fortalte, til en dame i all fortrolighet fra et ukeblad. Fikk gratis mat og vin selv om jeg ikke hadde fylt atten, og hun trodde helt fullstendig på meg. Det var de verste tingene jeg fortalte. Bare supertragisk hele greia. Satt der og fortalte og fortalte i timesvis, måtte late som jeg gråt litt, ble full på champagne - og da jeg endelig var ferdig, historien ble trykt og alt sammen, så begynte dama å sende mail. Hun ville ha meg med på hyttetur, ta meg med til barndomshjemmet sitt og hele pakka.. Herregud. Endte med at jeg måtte fortelle at jeg skulle flytte til USA fordi jeg hadde møtt en mann i en kristen sekt... og var sååå lykkelig.  :ler: Huff.. stakkars. Hun ble ført bak lyset. Fikk 1500 kroner for det. Men jeg angrer nå, for det var ganske slemt. Men fy, så mye morro det har vært med den historien også!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bodillen
Har også, uten at det er så pinlig (ok, litt pinlig), meldt meg på en sånn "snakk med en i et ukeblad om dine problemer, og vi trykker det på de blå sidene"-opplegg. Hadde en heftig, ekstremt overdrevet historie jeg fortalte, til en dame i all fortrolighet fra et ukeblad. Fikk gratis mat og vin selv om jeg ikke hadde fylt atten, og hun trodde helt fullstendig på meg. Det var de verste tingene jeg fortalte. Bare supertragisk hele greia. Satt der og fortalte og fortalte i timesvis, måtte late som jeg gråt litt, ble full på champagne - og da jeg endelig var ferdig, historien ble trykt og alt sammen, så begynte dama å sende mail. Hun ville ha meg med på hyttetur, ta meg med til barndomshjemmet sitt og hele pakka.. Herregud. Endte med at jeg måtte fortelle at jeg skulle flytte til USA fordi jeg hadde møtt en mann i en kristen sekt... og var sååå lykkelig.  :ler: Huff.. stakkars. Hun ble ført bak lyset. Fikk 1500 kroner for det. Men jeg angrer nå, for det var ganske slemt. Men fy, så mye morro det har vært med den historien også!

Var det deg????? Og jeg som har gått her i evigheter og tenkt på hvordan det gikk med stakkaren!!! :frustrert::sur::kjempesinna: :icon_mad: :sinna:

Endret av Bodillen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta
Har også, uten at det er så pinlig (ok, litt pinlig), meldt meg på en sånn "snakk med en i et ukeblad om dine problemer, og vi trykker det på de blå sidene"-opplegg. Hadde en heftig, ekstremt overdrevet historie jeg fortalte, til en dame i all fortrolighet fra et ukeblad. Fikk gratis mat og vin selv om jeg ikke hadde fylt atten, og hun trodde helt fullstendig på meg. Det var de verste tingene jeg fortalte. Bare supertragisk hele greia. Satt der og fortalte og fortalte i timesvis, måtte late som jeg gråt litt, ble full på champagne - og da jeg endelig var ferdig, historien ble trykt og alt sammen, så begynte dama å sende mail. Hun ville ha meg med på hyttetur, ta meg med til barndomshjemmet sitt og hele pakka.. Herregud. Endte med at jeg måtte fortelle at jeg skulle flytte til USA fordi jeg hadde møtt en mann i en kristen sekt... og var sååå lykkelig.  :ler: Huff.. stakkars. Hun ble ført bak lyset. Fikk 1500 kroner for det. Men jeg angrer nå, for det var ganske slemt. Men fy, så mye morro det har vært med den historien også!

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Var det deg????? Og jeg som har gått her i evigheter og tenkt på hvordan det gikk med stakkaren!!!  :frustrert:  :sur:  :kjempesinna:  :icon_mad:  :sinna:

Ja, hvis det var hun stakkaren som ble låst inne på badet av eksen sin, moren var alkis, faren hadde flytta til et annet land med ny dame (jeg sa egentlig død, men hun forandra det for at jeg ikke skulle bli kjent igjen :ler: ), ikke hadde venner, hadde sosialangst, slutta på skolen, hadde legeskrekk og skadet seg selv - ja, da var det "meg".... :ler: Huff... jeg pynta bare "litt" på sannheten, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja. husker den greia hope. men sa du det med navnene også? (hun var der under en annens navn også. gale dama.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Ja. husker den greia hope. men sa du det med navnene også? (hun var der under en annens navn også. gale dama.)

Jepp, jeg snakka med dama under falskt navn, og det viste seg at jeg måtte ha skattekort, så da måtte jeg bruke skattekortet til Kid-a, som da hadde det navnet jeg sa jeg het - og det funka, det.

Jeg og Kid-a drakk opp de 1500 kronene i Irland. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var full og pratet med ei dame på fest. da en slesk fyr plutselig kom inn døra, og jeg fortalte hvor stygg han var og ekkel.. helt til ei som satt ved siden av meg, dunket borti ryggen min og sa "duuuhh.. han du snakker dritt om, det er broren til hun du sitter å snakker med"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...